ACTIVITATS COMERCIALS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Normativa autonòmica Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats. Avantprojecte de Reglament Annex I. Avantprojecte.
Advertisements

Regidoria de Promoció Econòmica
de l’Agència Catalana del Consum a la demarcació de Tarragona al 2008
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
LA GESTIÓ AMBIENTAL ALS PORTS DE CATALUNYA
Xarxa Productes de la terra
Diputació de Barcelona
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
Polítiques d’Ordenació Comercial
GRANOLLERS Superfície: 14,89 m2 Comarca: Vallès Oriental
Projecte de Diversificació Curricular
Plans d’autoprotecció i ACTIVITATS ESPORTIVES
GUIA DE NORMATIVA BÀSICA DE TRIBUTACIÓ DE L’ADVOCAT
La Planificació estratègica Territorial. De l’estratègia a l’Acció
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
AJUNTAMENTS I SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT COMERCIAL
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
Pla per a la llengua i la cohesió social Pla educatiu d’entorn
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Taller “Ajuntaments i seguiment de l’activitat comercial”
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
PROGRAMA ATENCIÓ PRIMÀRIA SENSE FUM (PAPSF)
Ports Nets: Un model de gestió integrada
PRI Enllumenat ( 2017 – 2020) Ecologia Urbana
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Visió estratègica de la UPC
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Projecte de difusió de les arts visuals al territori
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
Seminari d’Educació Especial
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Dades policials 2014.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Montbau + Accessible.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
BALANÇ DE LA LLEI DE BARRIS
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Badalona, 1 de desembre de 2005
Dades policials 2014.
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
Gerència de Serveis de Comerç
IV Espais d'experiències.:pràctiques comparades
Les Franqueses, setembre 2007
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
LA GESTIÓ AMBIENTAL ALS PORTS DE CATALUNYA
Pla Comunitari Poble-sec
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
Pla de prevenció i de lluita contra el frau fiscal
Transcripción de la presentación:

ACTIVITATS COMERCIALS CAMPANYA SEGUIMENT ACTIVITATS COMERCIALS DE TERRASSA Badalona Desembre 2005

PLANIFICACIÓ DE L’ACTUACIÓ

Planificació dins el Territori Inspeccions d’ofici per zones/ districtes Inspeccions i control al·leatori envers l’acompliment d’horaris en festius Denuncies i Reclamacions rebudes.

CAMPANYA PER ZONES Terrassa està dividida en 6 districtes que fan un total de 35 barris Duració de la campanya 1 any Presència en tots els districtes Freqüència de rotació de 2 mesos

CAMPANYA PER ZONES Ordre al·leatori dels Districtes a Inspeccionar Sel·lecció dels barris més significatius comercialment Ordre al·leatori dels carrers a visitar dins el barri

Districtes i barris de Terrassa

Districte II

Districte II Districte II Superfície: 1.446.876,53 m2 Població: 17.561 habitants Ca n’Anglada: 538.370,85 m2 12.534 habitants 4068 m2 Superfície de venda 86,5 m2 Tamany mitjà 4,8 Concentració estab/100ml 364,8 Densitat superf/100 ml Torre-sana: 2.062 habitants Montserrat: 1.675 habitants Vilardell: 40.498,55 m2 909 habitants

Districte II i Districte VI

Districte VI Districte VI Superfície: 3.026.393,05 m2 Població: 37.268 habitants Sant Pere Nord: 711.987,27 m2 14.797 habitants 7327 m2 Superficie de venda 87,2 m2 Tamany mitjà 3,6 Concentració establ./100ml 373,3 Densitat (superf/100 ml) Les Arenes-La Gripia: 11.299 habitants Sant Llorenç: 4.653 habitants Ègara: 3.771 habitants

Protocol d’actuació de la inspecció Aixecament d’Acta d’Inspecció: Recull de dades, circunstàncies, fets observats i proves Comprovació en un termini de 15 dies Si l’incompliment persisteix: Faltes lleus: advertiments Faltes greus: Expedients sancionadors

Coordinació i Transversalitat

Amb altres administracions Amb les Associacions de Comerciants Coordinació Amb altres Regidories Amb altres administracions Amb les Associacions de Comerciants

Coordinació amb altres Regidories D’acord amb el tipus d’incompliment i del seu àmbit competent Derivació de còpia de l’Acta d’inspecció a la Regidoria corresponent - Àrea de Consum: Fulls de reclamació i exhibició de preus - Àrea d’Ingressos Fiscals: Conflictes amb el Cens d’Activitats - Àrea de Medi Ambient: Conflictes amb el Cens de Llicències - Consorci per a la Normalització Lingüística: Retolacions i capacitat per atendre en català

Coordinació amb les Associacions Reunió informativa previa a les visites dels establiments Respecte a la Campanya Respecte al protocol d’actuació Respecte a la normativa aplicable

Campanyes informatives

Campanyes informatives Escrit a tots els establiments censats Informació al Consell Consultiu de Comerç Sessió informativa a totes les Associacions Explicació a l’Assamblea de la Federació d’Associacions de Comerços (FACT)

VISITES REALITZADES PER DISTRICTES I BARRIS

Resum visites barri Ca n’Anglada. Districte II

Resum visites barri Sant Pere Nord. Districte VI

Resum Total Visites Inspecció a Terrassa

Resposta i valoració

Resposta i valoració dels comerciants i entitats del Comerç Positiva: Aclariment de dubtes envers la normativa Eliminació de llegendas urbanes Regularització d’incompliments

Anàlisis i avaluació

Anàlisis i avaluació Dificultats Recursos: Dimensionat de la ciutat Continuitat de les actuacions Manteniment de Bases de dades i treball administratiu Interpretació de la Llei. Autonómica / Estatal

Col·laboració amb les associacions Anàlisis i avaluació Elements d’Èxit Col·laboració amb les associacions Treball en xarxa amb altres Municipis Formació acurada de l’inspector - L’Inspector com a comunicador

Anàlisis i avaluació Impacte Voluntat de regularització d’incompliments per part dels comerços Posicionament positiu per part de les Associacions de Comerciants Bona acceptació per part dels ciutadans i consumidors

Gràcies per la vostra atenció francisco.gomez@terrassa.org