PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
PRINCIPAIS RESULTADOS
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
ECONOMÍA Sector terciario.
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
Os sistemas sanitario, educativo e o de servizos sociais deben establecer mecanismos de coordinación eficaces na atención a estes menores e evitar, en.
A REDE GALEGA DE ATENCIÓN TEMPERÁ. DESENVOLVEMENTO E MARCO NORMATIVO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
CONCILIACIÓN IMPULSO DE MODELOS DE CONCILIACIÓN, RESPONSABILIDADE FAMILIAR E/OU IGUALDADE DE OPORTUNIDADES. CAMPAÑA DE SENSIBILIZACIÓN AS EMPRESAS SOBRE.
A forza do local: dimensións técnica e política
I PLANO DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
As actividades non presenciais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
Estamos en rede.
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA “SANTIAGO SUMA” DE INCLUSIÓN SOCIAL
Xornada de coordinación
TRANSICIÓN DA EDUCACIÓN INFANTIL Á PRIMARIA
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
FACULTADE DE MEDICINA ACOE
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
Presentación Pública MEMORIA 2016
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
O matrimonio homosexual.
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR VIII XORNADAS do PLDA ADICCIÓNS E ÁMBITO EDUCATIVO Vigo, 12 de maio de 2011

ENCADRE: Dentro dos Servizos Sociais Municipais como atención específica. É o resultado da fusión de dous programas: O programa de educación familiar: dende o ano 1994 O programa de intervención con menores en situación de risco: dende o ano 2001. En xuño de 2004, coa intención de completar a prestación de servizos específicos dentro dos Servizos Sociais Municipais púxose en marcha o PROGRAMA DE INTERVENCIÓN FAMILIAR.

FINALIDADE DO PROGRAMA atender as problemáticas aparelladas a situacións de risco e de conflicto social, articulando unha intervención interdisciplinar que favoreza procesos normalizadores para os nenos e nenas e a súas familias. E por outra, abordar estas situacións problemáticas e de risco de forma que se leve a cabo unha intervención preventiva que impida o posible agravamento do problema detectado.

EXEMPLO DE CASO MGR é un menor de 15 anos. Está matriculado nun IES da cidade. Vive coa súa familia, os seus pais máis un irmán de 11 anos que cursa estudios nun CEIP da zona. O seu pai traballa moitas horas e para pouco na casa. A súa nai traballa polas mañás. Polas tardes está na casa. Esta demanda chega aos servizos sociais do Concello dende o IES no que estuda o menor. A orientadora demanda apoio con este rapaz. Dende o IES estableceron un plan de traballo aínda que xa está esgotado, ademáis o neno deixou de asistir a clase despois das vacaciones de Nadal. Na folla de derivación apuntaban desmotivación polos estudos, inicio no consumo de tóxicos, problemas de conducta e unha resposta da nai ás chamadas do IES aínda que sen resultados favorables.

PROCEDENCIA DAS DERIVACIÓNS

PROTOCOLO DA INTERVENCIÓN Chega a derivación ao Concello, aos Servizos Sociais. Comprobamos se ten expediente no noso servizo. Mandamos á UTS de referencia. O seguinte paso é presentar o expediente na Mesa de Coordinación correspondente. Dependendo da valoración feita na mesa, asígnase profesional de referencia, no noso caso valoraríamos a intervención dun educador. A TS de referencia presentaría á familia ao educador e comenzaría o proceso. Estableceríase coordinación co profesional derivante e coa TS, fundamentalmente. Temos establecido que un expediente de máis de 18 meses ten que ser revisado.

EQUIPO MULTIDISCIPLINAR O equipo de 14 persoas que configura o Programa está formado polos seguintes profesionais: Dúas Psicólogas: Desenvolven as funcións específicas da súa profesión intervindo cos menores e coas súas familias. Oito Educadores: Desenvolven a intervención social, familiar seguindo os obxectivos que en cada caso determina a avaliación previa. Dúas Traballadoras sociais; Desenvolven as funcións específicas da súa profesión no campo da atención á familia e a infancia. Unha Auxiliar Administrativa: Con tarefas específicas de carácter administrativo, seguindo as directrices marcadas pola dirección do Dispositivo. Unha Coordinadora: Designada pola empresa adxudicataria con funcións de organización e coordinación a nivel interno e externo.

Estes profesionais agrúpanse en tres unidades especializadas de intervención: Unidade de educación social Unidade de traballo social Unidade de psicoloxía social Dividimos a cidade en dúas zonas, norte e sur, ás que se asignan as UTS. O equipo tamén dividiuse en dous para atender a cada unha destas zonas. Zona Norte: As UTS de Travesía, Teis, Rivera Atienza, Lavadores, Calvario, Cabral-Candeán, O Castro e Areal cunha TS, unha psicóloga e catro educadoras., Zona Sur: As UTS de Casco Vello, Centro, Independencia, Castrelos, Litoral, Coia , Industria, Balaídos-Comesaña e Sur e co mesmo persoal que a antedita.

MOTIVOS DERIVACIÓNS EDUCACIÓN SECUNDARIA

TRABALLO COS MENORES E AS SÚAS FAMILIAS Elaboración dun plan de traballo dos casos que contemple unha atención integral dos menores e das súas familias. b) Estimular e reforzar as capacidades e potencialidades do menor ou das familias, segundo o caso, co obxectivo de iniciar un proceso de mellora individual e familiar. c)Involucrar de xeito progresivo as, nais, pais e familiares que teñan que ver co desenvolvemento do menor de forma que cada quen asuma as súas funcións e responsabilidades. d) Potenciar a integración dos menores e das familias no seu entorno utilizando os recursos existentes. Intervención con adolescentes para traballar e mellorar as súas competencias sociais.

DATOS XERAIS DE INTERVENCIÓN No ano 2007 traballouse con 338 familias, cun total de 1182 persoas atendidas. No ano 2008 traballouse con 421 familias e foron atendidas 1746 persoas. Durante o ano 2009 foron atendidas 414 familias, traballándose cun total de 1478. No pasado ano 2010, atendéronse 383 familias e 1432 persoas. Este “bajón” de 31 familias se debe al recuento que se estaba haciendo hasta este año. Se contabilizaba doble una familia cuando tenía dos intervenciones de diferente equipo.

Moitas grazas pola vosa atención