REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
1 Informació Administrativa Graus de Biologia, Bioquímica i Biotecnologia Curs
Advertisements

curs Secretaria d’Estudiants i Docència (SED) Facultat de Biologia
Reunió centres propis 30 maig 2017.
MINORS Estudis de grau Àrea d’Afers Acadèmics
Som de l’eugeni.
Gestor Integrat de Referències
Xarxa Productes de la terra
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
ACCÉS A L’EDUCACIÓ: TAXES I BEQUES.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Una experiència a sisè de Primària
POSADA EN MARXA SUPLEMENT EUROPEU AL TÍTOL
Programes de Mobilitat Internacional Sessió Informativa de Matrícula
SELECTIVITAT 2013.
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Adaptació al Grau en Psicologia document informatiu curs
Antecedents (el context) Centre IATIC
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Novetats en l’accés a la universitat
Àrea d’Afers Acadèmics
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Projecte d’Itineraris Formatius
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Com introduir les Guies Docents
Reunió informativa PART ACADÈMICA
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
ASPECTES ADMINISTRATIUS D’INTERÈS PEL TUTOR DEL CENTRE RECEPTOR:
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Presentació Cadena de Valor
Formació de títols propis
Reconeixement de crèdits en els graus Formació en terceres llengües
Àrea d’Afers Acadèmics 21 d’abril de 2015
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Màster
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
EL BATXILLERAT I LES NOVES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Automodificació de matrícula
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
Reunió Gestions Acadèmiques
Preinscripció de màsters
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
SELECTIVITAT 2011.
PROVES ACCÉS UNIVERSITAT (PAU) PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA 2019
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
Matriculació Els estudis. Matriculació Els estudis.
CRAI: definició i estructura
3. Resolució incidències Procedeix?
Catàleg de llocs de treball del CPNL
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Propostes de millora en el GIR
Reunió amb centres adscrits
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
curs Secretaria d’Estudiants i Docència (SED) Facultat de Biologia
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
Manteniment de formes de pagament
Reunió centres 25 juny 2019.
Estàs pensant en marxar d’intercanvi?
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Transcripción de la presentación:

REUNIÓ GESTIONS ACADÈMIQUES Àrea d’Afers Acadèmics, 20 de maig de 2011

ORDRE DEL DIA Planificació de la matrícula del curs acadèmic 2011-2012 Suplement Europeu al Títol: segona part del procés d'implantació del procediment Presentació dels textos acadèmics refosos

PLANIFICACIÓ DE LA MATRÍCULA Programació acadèmica Organització: Activitats de planificació i de coordinació prèvia a la matrícula. Infrastructura informàtica. Aplicatius. Definició dels canvis realitzats, el seu desenvolupament i test.

1. Programació acadèmica Aprovació de les places de nou accés per part del CIC Posada en marxa de nous estudis d’EEES (grau i màster): Graus: Fisica i Química; ADE – Impartida en anglès Modificacions de memòries amb alguna incidència en el pla d’estudis Màsters: Alta de 4 màsters nous (propis o coordinats per UAB) Modificacions de memòries amb poca incidència en el pla d’estudis Desactivació de màsters 31-05-11: Proposta de creació de 6 títols de màster, provinents de màsters fusionats

1. Programació acadèmica (Màsters) (I) 22 de juny: la UAB decideix quins màsters s'obren a matrícula, en funció del nombre de preinscrits (estudiants que han presentat una sol·licitud que hagi estat validada per l'Escola de Postgrau) en aquesta data: 15 preinscrits per als màsters nous 20 per als màsters antics 26 de juliol: la Comissió d’Estudis de Postgrau fa una proposta de programació per al curs 2011-2012, amb les dades de matrícula i prematrícula (els estudiants que han avançat els 500€). 16 de setembre: Data límit de lliurament de dades de matrícula de nou accés a la DGU. Condició de programació: segons acord del CIC, prematrícula o matrícula de 15 estudiants de nou accés. 22 de setembre: la Comissió de Programació del CIC aprova la proposta d'acord de programació de màsters per al curs 2011-12.

1. Programació acadèmica (Màsters) (II) Prematrícula de màster Col·lectiu d'estudiants que ha d'abonar el pagament anticipat: persones admeses de manera definitiva al màster. Els estudiants que han rebut una admissió provisional als estudis, a l'espera de poder finalitzar els estudis de grau abans de l'inici del curs acadèmic 2011-2012, no se'ls requerirà el pagament d'aquest import. Els col·lectius que tenen alguna gratuïtat (personal UAB, Becaris amb credencial,…) ho han d’informar prèviament i no han d’abonar els 500€. Pagament on-line a través de TPV. En cas que el màster no es programi es retornaran els 500€, malgrat la UAB hagi tingut despeses bancàries pel tràmit del TPV. Els 500€ es compensen en el moment de la matrícula. Ajuts per estudiants extracomunitaris: Nova convocatòria 18 ajuts Gestió de la matrícula idèntica a l’any 2011-2012

2. Organització (I) Calendari de matrícula: del 18 de juliol al 7 d’octubre. Automatrícula al 100%, excepte casos particulars. SIGM@ (MATS). Lloc de connexió: sia.uab.cat, alternativament el Portal de la UAB. Altres possibilitats d’automatrícula: accés a segon cicle, Mencions, Màster. Planificació de la matrícula per dies, mitjançant citacions, tenint en compte la disponibilitat real de mitjans tecnològics i de personal. Recomanació en quatre franges horàries: a les 8:00, les 12:00, les 16:00 i les 20:00 hores. Lliurament i consulta de la paraula de pas via web, sia.uab.cat. Reserva de punts de matrícula a l’aula d’automatrícula, i d’un nombre de punts de treball per a les Gestions Acadèmiques (amb prioritat sobre qualsevol altre canal de matrícula, per tal de poder actuar en situació de contingència). Pla de contingència general i per centre.

2. Organització (II) Nova taxa opcional: Assegurança complementària i Assegurança complementària de mobilitat. Règim de permanència per als Graus i Màsters: Propera aprovació al Plè del Consell Social del mes de Juny Campanya informativa mitjançant: Llibret Portal UAB Twitter ? Efectes per al curs acadèmic 2011-2012 (s’està treballant per poder tenir-ho incorporat a la matrícula del mes de Juliol Tramesa de la informació d’automatrícula per correu electrònic S’elimina el Flyer: “posa a prova el nivell d’anglès” i l’USB Alta de telèfons de matrícula Publicació al BOE de: Llindar d’increment de preus per al curs acadèmic 2011-2012: IPC (3.6) + <=4, als Màsters IPC Llindars de renda per les beques de Règim general Recollida de beques de Règim General: SLIPIs – es programarà una formació properament.

PERIODICITAT DE MATRICULA CURS ACADÈMIC 2011-2012 SIMULACIÓ amb dades de matrícula del curs 2010-2011 Juliol escenari col·lectiu període dies matrícula horari hores matrícula nombre d'alumnes temps de matrícula nombre de períodes/dia Min restants punts de servei alumnes/dia A Alumnes de 1r 22-jul al 28-jul 5 9:00 14:30 5:30 6541 40 8 10 168 1309 B Resta d'alumnes 18-jul al 28-jul 9 15218 30 11 154 1691   Salvaguarda 29-jul Setembre C 05-set al 08-set 4 9:30 13:30 4:00 2326 6 98 582 Errors preins i incid. 08-set D 19-set al 23-set 18:00 12466 18 139 2494 26-set al 07-oct

3. Infraestructura informàtica Cada centre estudia les necessitats de llocs de treball a cada gestió acadèmica / Aules d’informàtica i resta d’espais que s’utilitzen per la matrícula. Cada centre realitzar una revisió de tot el material informàtic que s’hagi d’utilitzar en el procés de matrícula, per garantir el seu correcte estat de funcionament a l’inici del període de matrícula. Si d’aquest estudi es preveuen noves necessitats de material, d’ampliació de cablatge o de les infraestructures de xarxa, la seva execució serà responsabilitat de cada centre. Desprès de la instal·lació del nou material, i abans de la posada en explotació, s’han d’efectuar les proves de funcionament pertinents.

4. Aplicatius (I) Canvis en el programari de la matrícula Noves opcions planificades per al seu lliurament abans d’iniciar el procés de matrícula Llistats: Resum de matrícula diària i Estadística de matrícula per centre/pla Tramesa de l’imprès de matrícula per correu electrònic: Sempre es preguntarà si es vol enviar l’imprès per e-mail (per defecte NO) L’emissor serà NO REPLY El text que acompanya el PDF dirà que s’adrecin a la GA Enquesta de matrícula incorporada en el procés de matrícula. Idioma d’impartició: probablement es desactivarà del procés de matrícula Pas a ORACLE: dota la BBDD de més velocitat, permet millorar la concurrència d’usuaris. Canvi en l’Estil i en la Navegació SIGMA. Proves d’Aplicatius En la propera reunió es concretaran les proves i el calendari

DISTRIBUCIÓ DE PUNTS DE CONNEXIÓ A SIGM@ CURS 2011/2012 Centre Denominació GESTIONS ACADÈMIQUES AULES INFORMÀTICA Assistida AULES INFORMÀTICA Automatrícula AUTOMATRÍCULA INTERNET 000 Àrea d'Afers Acadèmics 53 101 Filosofia i Lletres 12 23 24 9 102 Medicina (GA + U. Docents) 10 8 14 4 103 Ciències 6 20 13 5 105 Ciències de la Comunicació 106 Dret 15 107 Veterinària 3 108 Ciències Polítiques i Sociologia 7 109 Psicologia 16 11 110 Traducció i Interpretació 111 Ciències de l'Educació 21 113 Biociències 114 Economia i Empresa (Bellaterra) Economia i Empresa (Sabadell) 18 115 Escola d'Enginyeria (Bellaterra) 22 514 EU de Turisme i Direcció Hotelera 2 516 EPSI 519 Escola Superior d'Arxivística 600 Escola de Postgrau   67 Total 180 203 170 130