Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

Gestor Integrat de Referències
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Sistema de gestió APPCC
Impress 3... Posa-hi un fons!
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
Eines col·laboratives que conté Google Site
Treball Fi de Carrera – J2EE
Introducció a la Geografia del Turisme
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Generacions de llocs web
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
TFC – JEE SUPORT I SEGUIMENT TFC ANNAPURNA
Library and Information Science Abstract
Control de Retirada de Vehicles
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
TFC - Antoni Romanos Arasa
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Juan Antonio Elena Castiñeira Grau d’Enginyeria Informàtica  
SISTEMA GESTOR D’EMPRESA D’EXCAVACIONS
TFC-Disseny d’aplicacions per a iOS Viral Zombies TD
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
Gestió de continguts digitals: una experiència
Les Restriccions d’accés
5. El problema de la moral: teoria de la virtut
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Com introduir les Guies Docents
Aplicació de gestió d’una perruqueria
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Presentació de la Guia per a la identificació i
Votacions europees per Internet
XARXES SOCIALS VIRTUALS
Projecte eTaller Disseny i implementació d’una aplicació de gestió web JEE per a petits tallers de reparació d’automòbils © Jaume López Diaz – Treball.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Pàgina El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1.3 La recerca d’un criteri de veritat La crítica al dubte metòdic cartesià i el seu.
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
EXPLICACIÓ POWERPOINT
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
SCIENCE OF SYNTHESIS.
les competències bàsiques
Projecte Gestió de precintes de vehicles
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Agent Tutor Eloi Puertas Prats 13/04/2019 Agent Tutor.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Projecte Fi de Carrera - J2EE Alumne: Daniel Clemente Marcè
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Tenda Virtual TFC – J2EE Maria del Mar Balibrea Vich
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Propostes de millora en el GIR
Títol: Git, un sistema de gestió del codi per projectes de software
El Treball de Recerca.
Analitzador de Concordances en Python
Promoció de la salut i programació sanitària
Projecte: Videojocs.cat
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Estils i Plantilles Ms Word.
ELS BLOCS L’aula més enllà Enric Puig Amat.
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
SonarQube Quality Gates.
Transcripción de la presentación:

Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade” Eva García Nogueira Grau Multimèdia Comunicació visual i creativitat TFG - Creació gràfica 16 de Juny de 2015

Motivació El projecte de campanya de branding i identitat visual per a una empresa de salons arcade anomenada “Modo Arcade”, consisteix en la creació de la marca (creació del logotip, definició d’estil, estètica del lloc...) i promoció del servei en Internet mitjançant la pàgina web, la qual es donarà a conèixer l’empresa i constarà d’una interfície atractiva però simple i intuïtiva per a l’usuari. La motivació que m’ha portat a realitzar aquest projecte ha sigut: Afició personal pels videojocs. Interés en el disseny gràfic. Possibilitat de crear una marca realitzant una campanya de branding i identitat visual. Creació de la pàgina web (amb Joomla).

Objectius Principals Anàlisi de la situació del producte en el mercat actual. Utilització dels coneixements adquirits al Grau. Investigació i estudi del seu públic objectiu i les seves necessitats. Definició de la identitat visual i estètica per a la marca del producte. Creació de gràfics i contingut multimèdia. Disseny i desenvolupament de la pàgina web. Secundaris Utilització del sistema de gestió de continguts Joomla per a la implementació de la pàgina web.

Desenvolupament del projecte (Planificació) Aquestes fases es divideixen en les diferents entregues de les Pac, Proves d’Avaluació Contínua les quals serveixen de pauta.

Desenvolupament del projecte (Briefing) En el briefing es defineix la idea del projecte, definició de la necessitat del projecte, es realitza un estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu i la competència. El document del briefing consta dels apartats següents: Marca Oferta Key Facts. Enfocament del missatge Reason Why Target Anàlisi DAFO Idea i estratègia de campanya Medis Pressupost

Desenvolupament del projecte (Identitat visual) L’ identitat visual són tots els signes i elements pels quals s’ aconsegueix una identificació visual única i universal d’una marca. En el cas de “Modo Arcade”, el manual d’identitat visual que s’ha creat per a la marca es composa de les següents seccions: Marca Logotip Esquema Color Versió monocromàtica Test fons blanc i negre Test de reducció Test de malla Tipografia Aplicacions (Samarretes, Targetes de registre, Pàgina web). El fet de crear una identitat visual i definir un estil concret permet realitzar una pàgina web integrat amb la marca.

Desenvolupament del projecte (Creació de la web) Per la creació de la pàgina web de Modo Arcade s’ha utilitzat el gestor de continguts Joomla, un software que mai havia utilitzat fins ara i del qual he après bastant. La creació de la web ha constat de les següents fases principals: Instal·lació Xampp Creació base de dades i usuari de la web Instal·lació de Joomla Creació dels continguts de la web

Desenvolupament del projecte (Arbre de continguts del lloc web) L’estructura de la web serà jeràrquica o d’arbre i lineal. En una estructura jeràrquica o en arbre existeix una pàgina índex o principal desde on s’accedeix a la resta de pàgines. Desde aquestes subpàgines es poden accedir a d’altres i així successivament creant diferents nivells o jerarquies.

Desenvolupament del projecte (Prototips) Per a la realització de la web s’han de plantejar uns wireframes o prototips per establir com estarà estructurada. Serveixen per tenir una primera impressió de com serà el lloc web. Al realitzar-los es poden detectar qüestions que han de ser revisades o corregides així com també si es pot afegir alguns elements que no s’han tingut en compte abans.

Desenvolupament del projecte (Prototips) Noticias i Eventos, seguint una mateixa estructura de taula per poder seleccionar la notícia o esdeveniment desitjat: Exemple de qualsevol article de les seccions Noticias i Eventos:

Desenvolupament del projecte (Prototips) Quienes somos: Contacto:

Desenvolupament del projecte (Interfície) L’interfície de la web és el medi mitjançant el qual l’usuari pot comunicar-se amb la màquina, en aquest cas com pot interactuar amb la web. En Modo Arcade està creada en codi CSS, HTML i JavaScript definit per una plantilla i els diferents continguts que s’han anat afegint. Es caracteritza per mantenir l’estil de la plantilla seguint una línia de disseny on predominen les imatges, els textos i les icones. L’interfície s’adaptarà a qualsevol resolució de pantalla, intentant ocupar sempre el 100% d’aquesta sent així un disseny responsiu.

Conclusions S’han aconseguit complir els objectius plantejats a l’inici del projecte. Durant el transcurs de la realització del projecte, s’han pogut posar en pràctica una sèrie de coneixements adquirits en assignatures del Grau Multimèdia. L’experiència en la realització del projecte ha sigut positiva i d’aprenentatge per mi. Un projecte així sempre pot quedar obert a futures millores, encara que estic molt satisfeta amb el resultat final obtingut.

FI Grau Multimèdia Comunicació visual i creativitat TFG - Creació gràfica Autora: Eva García Nogueira Consultor: Francesc Morera Vidal Professor: Roser Beneito Montagut, Irma Vilà Òdena 16 de Juny de 2015