HISTÒRIA D’UN SOLDAT GRAVACIÓ D’AUDIO Director: Cristóbal Soler

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Fet per Lluna Iglesias.
Definicions.
Orquesta Sinfónica Lizeth Guadalupe Hernández Pancardo
Quan anàvem a l’estraperlo
"No pot escollir príncep qui vessa sang“ (La pell del Brau 1960)
ESTRATÈGIES PER DESESENVOLUPAR LLENGUATGE EN L’ INFANT SORD
HOLA, COM ESTEU TOTS?.
POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Enllaços i recursos d'Internet
Escola Montserrat Sant Just Desvern
ELS INSTRUMENTS DE LA COBLA
ELS INSTRUMENTS DE L’ORQUESTRA
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
Toca fusta FENT DECORATS
Ciències per al món contemporani
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
TEMA 1 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
PROPOSTA D’AVALUACIÓ PER ESPORTS D’INVASIÓ
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Literatura catalana medieval. Prosa
El vídeo sense barreres a la universitat
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Desenvolupament d’aplicacions mòbils (HTML5 o Windows Phone)
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
DIADA DE La pau i la no violència.
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
NOVETATS ESPAI MARGALEF
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
INFORME TURNO VESPERTINO CUARTA SESION ORDINARIA DE CTE 90
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
Què existeix i què no existeix.
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Gèneres Musicals.
TECNOLOGIA.
La primavera d’Antonio Vivaldi Musicograma Pau Duran
Menú Inicial. Menú Inicial Passos previs: 1- Introduir dades de l’escola obligatòries Control +V Dades optatives.
IES CAN PUIG CURS
Proposta 8.
Projecte Fi de Carrera - J2EE Alumne: Daniel Clemente Marcè
CRAI: Unitat de Recerca
P-5 Curs
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1
UNITAT 8. APORTACIONS DE VICENT ANDRÉS ESTELLÉS AL GÈNERE POÈTIC
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
III CETIC Audiovisuals 13/12/2018
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

HISTÒRIA D’UN SOLDAT GRAVACIÓ D’AUDIO Director: Cristóbal Soler Música: I. Stravinsky Text: C.F. Ramuz Adaptació al valencià: -Hilari García Gázquez Context històric de l’obra: -Vicent Galbis López. Estrena: -9 de juny 2000 amb motiu de la inauguració de la Sala Matilde Salvador de la Universitat de València GRAVACIÓ D’AUDIO - David Cabanes Albert, clarinet - Noelia Lerma Colubí Granell, fagot. - Vicent Vallet, trompeta. - Emili Bayarri Ombuena, trombó. - Rafael Pérez Vigo, percussió. - Sebastián Simonet, violí. - Valeriano Hernández Carrascosa, contrabaix. Locutors: - Albert Forner Dominguez - Héctor Navarro Primo - Antoni Beneyto i Maestre Director: Cristóbal Soler

HISTÒRIA D’UN SOLDAT proposta interdisciplinar llenguatge i música CD MULTIMEDIA Llenguatge: Rosa Giner Coreografies marxa i vals: -Carmina Querol Cervelló Veus de la versió didàctica: -Nacho Lequerica, tenor -Manuel Pérez Gil, baix Moviment: alumnes de l’Escola de Magisteri Ausias March. -Jaume del Corral Vila -Marta López García -Begonya Brau García -Rafa Segovia Valencia -Lucas Granell Máñez -Eva Boluda i Juan -Laura Carrasco Hernández Història desenvolupada en vinyetes. Tretze escenes. Disseny i creació: -Dilema Digital Producció: -Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València. -Fundació General de la Universitat de València. Idea original i direcció del projecte: - Manuel Pérez Gil

HISTÒRIA D’UN SOLDAT (9 JOCS PER A GAUDIR I TREBALLAR AMB LA MÚSICA) RECODIN: Reconeixer instruments pel seu so. RECOVEUS: Reconeixer les veus dels personatges soldat, dimoni i narrador. PARELLIN DELS TEMES: Fer parelles de timbres instrumentals iguals. PAREVEUS: id. veus iguals PARELLIN-NU: id. entonacions iguals PARELLIN-DIDACTIC MELOERRO: Trovar errors en una melodía de 6 notes. Nivells de dificultat segons el nombre d’errors (1, 2 ó 3) MELOK: Reconeixer auditiva i ….. visualment entre diferents ….. perfils melòdics. HEXADICTAT: Fer dictats de 2 a 5 entonacions distintes: SOL-MI-LA-DO-RE-FA. Nivells de dificultat: dictats de 2, 4 ó 6 notes melòdiques.

HISTÒRIA D’UN SOLDAT llibre de 140 pàgines amb propostes didàctiques per a tots els nivells Publicació didàctica en formato de llibre acompanyat pels dos CDs, multimèdia i audio. Desenrotlla les tretze escenes del disc amb propostes didàctiques de música i de llenguatge, amb partitures de les propostes per al professor, i esquemes ritmics amb el suport dels accents del text. Segons el nivell escolar treballarem incrementant la dificultat progressivament. Les propostes didàctiques poden ser executades amb instruments de plaques, o amb veus, o ambdues a la vegada, o amb el suport del CD multimèdia, o amb el del CD d’audio.

Mostra didàctica amb partitura musical RIEROL 1

RIEROL 2

RIEROL (PARTITURA VOCAL DE TEXT RÍTMIC) S r’ l s’ s r’ l s’ (comença ‘ostinato’ el xilo baix, preparen posició violí amb el pal) rierol 1 Jo toque.el violí (u dos tres qua cinc) tocant-lo sóc feliç (m) violí jo toqu’el VI-O-LÍ (m) Jo toqu’el vio m jo toqu’el VI-O-LÍ (m) I (m) toqu’el violí jo toqu’el VIOLÍ (preparen posició fagot mentre compten) (U DOS TRES QUA)   rierol 2 El fagot que sona.amb el tromBÓ_ (U DOS TRES) (m) escoltem el violí vioLÍ QUE sona fi El violí el que sona fi (U DOS TRES) Sona ‘po’ el fagot sona (u dos tres qua) Sona sona ‘po’ el fagot sona Clari-net que a-cí SONA CLAR CLAR i NET el fagot sona (comença coincidint amb la paraula SONA)