A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROYECTO COLABORATIVO  INTEGRANTES DEL EQUIPO.  NELLY RUTH MARTINEZ CHI  MARIA LETICIA MATEOS LARA  MARIA DEL ROCIO MATEOS LARA.
Advertisements

IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
A acuicultura.
A enerxía TEMA -5.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Business Source Premier (BSP)
Os textos argumentativos
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
Juan Ramón Alonso García
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O SER HUMANO Características :.
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
O XOGO.
O Núcleo en división. Os cromosomas
A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS
Historia do libro O libro é un conxunto de follas manuscritas ou imprimidas, cosidas ou encadernadas xuntas e que forman un volume ordenado para á súa.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
VINCENT VAN GOGH
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
Grupo de traballo combas a-1
A CARGA DE TRABALLO.
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PEQUENOS GRANDES CINEASTAS
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
Erros máis comúns (2ª parte)
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
RISCOS ESPECÍFICOS OFICINAS
Aulas ABALAR.
Tertulia para NAIS E PAIS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
Traballo voz natura Traballo Traballo Voz Voz Natura Natura Traballo
Estamos en rede.
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Juan Ramón Alonso García
Atréveste a crear un book tráiler?
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
CORTEXO ANIMAL.
PROBAS DE VALORACIÓN DA CONDICIÓN FISICA
A NOSA HISTORIA DE ONDE VIMOS?
O MAGOSTO en Ourense..
Era unha vez unha competencia ...
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
Os elementos e o sistema periódico
FRACTAIS, LITERATURA FRACTAL, FRACTALISMO
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
Historia dunha castaña
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
O matrimonio homosexual.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
Os entroidos de Ourense
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS ESCOLA DE FAMILIA A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS

CÓMO DESENROLAR A INTELIXENCIA EMOCIONAL

O individuo exprime sentimentos, ideas e emocións a través da pintura, da modelaxe, da danza ou da música. A expresión rebela o ser, e sen expresión non hai comunicación.

CREATIVIDADE Nenos máis observadores, máis creativos e con mentes máis curiosas.

MOTRICIDADE FINA Podemos desenrolar a creatividade cos nenos de 0 a 6 ó mesmo tempo que traballamos a motricidade fina. A motricidade fina axuda a desenrolar a intelixencia.

Compoñentes da motricidade fina PRECISIÓN COORDINACIÓN PROCESO CLÍNICO APRENDIZAXE LARGO MADURACIÓN MOTRICIDADE FINA

O gran número de nenos con disgrafías (mala letra) débese á falta dunha adecuada educación na motricidade fina É fundamental antes da aprendizaxe da lectoescritura IMPORTANCIA DA EDUCACIÓN MOTRIZ FINA

Desenrolo da motricidade fina

COORDINA-CIÓN VISO-MANUAL MOTRICIDA-DE FONÉTICA ASPECTOS DA MOTRICIDADE FINA COORDINA-CIÓN VISO-MANUAL MOTRICIDA-DE FACIAL MOTRICIDA-DE FONÉTICA MOTRICIDA-DE XESTUAL

MOTRICIDADE XESTUAL AS MANS Para a maioría das tarefas ademais do dominio global da man tamén se necesita un dominio de cada unha das partes: cada un dos dedos, o conxunto de todos eles. Se poden propoñer moitos traballos para alcanzar estos niveis de dominio, pero temos que considerar que non o poderán ter de xeito seguro ata cerca dos 10 anos. Dentro de preescolar unha man axudará a outra para poder traballar cando se necesite algo de precisión. Cara os tres anos poderán comezar a intentalo e serán conscientes de que necesita só unha parte da man. Ao rededor dos 5 anos poderán intentar máis accións e un pouco máis de precisión.

COORDINACIÓN VISO-MANUAL A coordinación manual conducirá ao neno ó dominio da man. Os elementos que interveñen directamente son: -a man -a muñeca -o antebrazo -o brazo Actividades que axudan o desenrolo da coordinación viso-manual: - pintar - punzar - enhebrar - recortar - moldear - debuxar - colorear - laberintos copias en forma

MOTRICIDADE FACIAL Este é un aspecto de suma importancia xa que ten dúas adquisicións: 1.- O dominio muscular 2.- A posibilidade de comunicación e relación que temos coa xente que nos rodea a través do noso corpo e especialmente dos nosos xestos voluntarios e involuntarios da cara. Debemos de facilitar que o neno a través da súa infancia domine esta parte do corpo, para que poida dispoñer dela para a súa comunicación. O poder dominar os músculos da cara e que respondan a nosa vontade nos permite acentuar uns movementos que nos levarán a poder exteriorizar uns sentimentos, emocións e maneira de relacionarnos, é dicir actitudes respecto ao mundo que nos rodea.

MOTRICIDADE FONÉTICA O neno nos primeiros meses de vida: Descubre as posibilidades de emitir sonidos, o medio de aprender será imitar o seu entorno. Cara o ano e medio o neno: -Pode ter a madurez para iniciar unha linguaxe. -Non conterá demasiadas palabras e as frases serán simples. Entre os 2-3 anos o neno: -Ten posibilidades para sistematizar a súa linguaxe, para perfeccionar a emisión de sonidos. -E para concienciar a estructuración das frases e facelas cada vez máis complexas.

Actividades de motricidade fina por idades e áreas

PRENSIÓN/ PRESIÓN   1 ano:  armar torres con cubos grandes. Presionar ou estruxar xoguetes sonoros. Pasar as páxinas dun libro de follas grosas. 2 anos: apretar pelotas antiestrés. Abrir e fechar envases a presión. Facer rodar obxetos. Empuxar, trasladar obxetos. 3 anos: trasvasar semillas de diferentes tamaños para estimular a función de "pinza" con dedos. Abrir e fechar envases de tapa rosca. Utilizar plumóns e tixeiras. 4 anos: adherir plastilina por camiños marcados ou soprepoñelos a presión. Colocar ganchos a presión ao rededor dun plato de cartón. Utilizar pinceis ou plumóns. 5 anos: utilizar lapis e acuarelas. Presionar goteiros para trasvasar líquidos gota a gota. 

1 ano: coller un vaso para beber con ambas mans. AUTONOMÍA 1 ano: coller un vaso para beber con ambas mans. 2 anos: desvestirse só ou con pouca axuda. Comer só. Uso do "pega-pega" na roupa. 3 anos: desvestirse só e poñerse polo, pantalón e zapatos. 4 anos: Abotonar e desabotonar. Desvestirse só e poñerse polo, pantalón e zapatos. 5 anos: facer nudos. Desvestirse e vestirse só completamente. Atarse os pasadores.

COORDINACIÓN OLLO-MAN   1 ano: coller obxetos presentados a diferentes distancias. Encaixar siluetas planas. 2 anos: lanzar pelotas dentro dunha caixa de boca ancha. 3 anos: tiro ao blanco. Xogar a mandar e recibir pelotas. Encaixar formas con obxetos. 4 anos: encaixar formas en obxetos e debuxos. Recoller confeti con escoba e mans para depositalo en envase. 5 anos: encestar pelotas nun aro. Embocar unha pelota unida con fío ao vaso. Copiar modelos de figuras debuxadas.

TONICIDADE MUSCULAR 1 ano: encaixar obxetos de diferentes tamaños uns dentro de outros. Utilizar títeres feitos de caixas para exercitar a rotación da muñeca. 2 anos: modelado con masa de sal. Introducir obxetos por ranuras. Xogos dixitais. Uso de títeres de bolsas e de peluche para abrir e fechar as mans. 3 anos: xogos dixitais. Rasgar papel. Colocar palos sobre unha base. Modelado con auga e fariña.  Uso de títeres de caixas plegadas para estimular a función "pinza" cos seus dediños. 4 anos: modelado con fariña e auga. Abolillado de papel. Enlazar eslabóns e clips. Xogos dixitais. Uso de títeres de dedo para estimular a independización de cada dedo. 5 anos: modelado con arcilla. Punzado, pasado e costura. Enrollado de serpentina. Xogos dixitais. Uso de títeres de guante para dedos pulgar, medio e índice.

ACTIVIDADES ACTIVIDADES PINTAR COLOREAR DEBUXAR MOLDEAR RECORTAR ENHEBRAR PUNZAR DEBUXAR MOLDEAR PINTAR COLOREAR

XOGOS DE FIAR

ABROCHAR E DESABROCHAR BOTÓNS E FECHES DIVERSOS BOTÓNS, FECHES…

REALIZAR ENCAIXABLES ENSARTABLES

REALIZAR PUNTEADO

PINTAR CON DEDOS, AUGA, TÉMPERAS, BARRO…

MANIPULAR

MODELAR

DECORACIÓN DE GALLETAS

PANEL MOTRICIDADE

FIN DA TEORÍA PASEMOS Á PRÁCTICA