La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ

Presentaciones similares


Presentación del tema: "IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ"— Transcripción de la presentación:

1 IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
MARÍA TABOADA MAQUIEIRA

2 Objetivo DESENVOLVER A CAPACIDADE DE OBSERVACIÓN DO QUE ACONTENCE AO SEU ARREDOR. FOMENTAR A EXPRESIÓN ORAL DE OPINIÓNS, PENSAMENTOS, DÚBIDAS… FAVORECER O TRABALLO EN GRUPOS COLABORATIVOS.

3 Preguntas conversación inicial
QUE OBXECTOS TEMOS NOS EQUIPOS E COMO SON? QUE PODEMOS FACER CON ESTES OBXECTOS ? DOS 4 COCHES CAL CORRERÁ MÁIS RÁPIDO? PORQUE? PODERÁN CORRER SOBRE TODAS AS SUPERFICIES POR IGUAL ? DA IGUAL QUE LANCE O COCHE, EU OU OUTRO NENO?

4 Experiencia realizada
Somos dúas clases de cuarto nivel de infantil dun total de 31 nenos. Formamos oito equipos de catro nenos. O material consta de catro coches de plástico iguais do mesmo tamaño, pero distintas cores, é dividimos o experimento en dúas partes: No interior do centro con dúas teas de goma eva brillante, unha sen brillos, unha tea de fieltro, un cartón e as baldosas da clase. No exterior, no patio: sobre o areeiro, nunha rampa longa de cemento, sobre as baldosas da entrada do centro e sobre a herba. Se lles pide os nenos que xoguen cos coches nos distintos materiais, para ver cales rodan máis rápido e mellor.

5 EXPERIENCIA REALIZADA EN EL AULA

6 EXPERIENCIA REALIZADA EN EL PATIO

7 Imágenes/apuntes comentarios de los Alumnos/as EN EL AULA
Comentarios dos alumnos: Los coches se mueven pero no hay conductores. Son los brazos los que mueven los coches. Los brazos largos mejor que los cortos, el coche corre más. Corre más en la goma eva brillante que la otra , y mejor en la rosa ( aquí cuestión de gustos, dourada ou rosa ). No, corren igual en las dos brillantes,porque son brillantes. En la cartulina va rápido, acelera bien, para porque choca. En la baldosa sale disparado que resbala.( corre moito ). En la tela de fieltro va despacio no llega al final. Si muevo la mano para un lado se sale el coche de la goma eva. Si tiro recto no se sale el coche y va rápido. Hay que poner bien la goma eva,para que el coche no salte y no se salga y corra más.

8 Imágenes/apuntes comentarios de los Alumnos/as EN EL PATIO
El color rojo es el fuego es más rápido el azul es el agua que apaga el fuego y el amarillo no hace nada corre poco es el sol, el verde es la hierba. En la entrada el que tira primero llega más lejos. Con coches del mismo color primero llega más fuerte por estar de rodillas y después por tirar con todas las fuerzas. En el corcho el verde se atranca porque el suelo esta roto. En la rampa no ruedan bien por la piedra porque está levantada; un coche se salió porque iba demasiado rápido. En la rejilla se cae no aguanta, se caen para dentro porque está lleno de agujeros En la hierba vuelcan, no andan.

9 Valoración aspectos positivos
O dialogo que se establece durante o experimento (preguntas iniciais, suposicións, conclusións...) fan que poidan falar e dar as súas opinións entre eles de xeito máis ou menos organizado. Que o experimento esté relacionado con xoguetes da aula dalles maior motivación. O traballar formando equipos favorece o traballo colaborativo e a asunción de normas nos xogos grupais.

10 Podría mejorar Foi un tanto apurado introducir a actividade na programación de aula ( coincidindo co fin do segundo trimestre) e a organización dos horarios das aulas. Contamos cun tempo moi reducido para xuntar as aulas para o traballo en común. Para a realización dos experimentos e máis en infantil precisamos tempo, principalmente para motivar, e para que poidan manipular e vivenciar a experiencia. A variable: coches de diferente cor influiu demasiado á hora de dar a súa resposta.


Descargar ppt "IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ"

Presentaciones similares


Anuncios Google