QUÈ ES EL COBCV? El Col.legi Oficial de Biólegs (COBCV) és una organització de dret públic sense ànim de lucre. Va ser creat per la Llei 18/2000 i els.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
INSTITUCIONS COMUNITAT VALENCIANA
Advertisements

ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
La qualitat, garantia de millora.
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
Universitat Politècnica de Catalunya
Prevenció de riscos laborals i tractament de residus
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Xarxa Productes de la terra
Mapa sonor del Delta del Llobregat
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
Proposta al RD 1000/2010 Què ens diu aquest R.D. 1000/2010?
ASSOCIACIÓ DE PERIODISTES I ESCRIPTORS AGRARIS DE CATALUNYA AGROPRÉS Associació catalana de periodistes agraris.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Decret d’autonomia dels centres educatius
PETITS REPORTERS Títol.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Projecte de P-3 4a Part Curs
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Ports Nets: Un model de gestió integrada
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Éssers vius i éssers inerts
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
SATSE SINDICAT D’INFERMERIA
SOCIETAT ESPANYOLA Segle XIX.
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
CIRCULAR, MÉS ENLLÀ DEL RECICLATGE
Una història de la tecnologia
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
5. El problema de la moral: eudemonisme
LA GESTIÓ AMBIENTAL DELS PORTS COMERCIALS I INDUSTRIALS
Estat de benestar i drets socials
19 de Setembre del 2018, Escola Marinada, El Masnou
ASSOCIACIÓ DE PERIODISTES I ESCRIPTORS AGRARIS DE CATALUNYA
Un territori equilibrat i ben connectat Política territorial Un territori equilibrat i ben connectat La República Catalana és l’oportunitat per redissenyar.
Xarxa d’agrònoms de Catalunya
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
LA INICIATIVA LEADER +: UNA ESTRATÈGIA DE DESENVOLUPAMENT RURAL
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
L’empresa com a sistema organitzat
Serveis de Formació.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Hem fet una gran descoberta
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Projecte d’Itineraris Formatius
Gestió participativa dels projectes de centre
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Serveis de Consultoria
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Riquesa sense treball Plaer sense consciència Ciència sense humanitat Política sense principis Comerç sense moral Devoció sense sacrifici Mahatma Ghandi.
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El Pla de formació del centre
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Paisatge. Ordenació i gestió a escala local
LA GESTIÓ AMBIENTAL Maria Mañanet i Enric Espinosa
AL RIU NOMÉS HI HA AIGUA? UN CONTEXT PER TREBALLAR BIODIVERSITAT, ESTADÍSTICA I ÚS DE LES TIC A 1r D’ESO.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
CICLES FORMATIUS.
Transcripción de la presentación:

QUÈ ES EL COBCV? El Col.legi Oficial de Biólegs (COBCV) és una organització de dret públic sense ànim de lucre. Va ser creat per la Llei 18/2000 i els seus Estatuts foren aprovats al desembre del 2000. El COBCV té la representativitat professional dels biólegs a la Comunitat Valenciana.També és membre de ple dret del Consejo General de Colegios de Biólogos de l’Estat Espanyol.

QUÈ ÉS EL COBCV? Cont. El COBCV defensa la capacitat i la competència dels biolègs valencians per actuar professionalment en amplis camps de coneixement El COBCV treballa per conjugar els esforços que obriguen camins de coneixement, conjuntament amb altres professions, a una societat oberta, moderna, pluralista i en ràpida transformació. Desde fa 20 anys els biòlegs valencians estem organitzats al voltant del Col.legi Oficial de Biòlegs, primer com Delegació de la Comunitat Valenciana, del Colegio Oficial de Biólogos, únic per a tot l’Estat Espanyol, i ara com a Col.legi independent d’àmbit autonòmic.

QUI SOM? Som en aquest moment ja més de 1000 professionals que treballem a les terres valencianes en tots els àmbits de la nostra professió. Al desembre de 2000 triarem la Junta de Govern del COBCV per un mandat de 4 anys i al febrer de 2004 s’ha renovat la Junta que està formada actualment per:

JUNTA DE GOVERN Degà: Gerardo Urios Pardo Vicedegà: Juan Alberola Enguidanos Secretaria: M.Dolores Cejalvo Lapeña Tresorer: Juan Ignacio Ponce Guardiola Vocal: Adolfo Campos Ferrer Vocal:Francisca Monreal Campos Vocal: José Luis López Sancho

ACTIVITATS DEL COBCV Formació de Postgrau: Master Anàlisis Clínics de la UV. Cursos:-Sanitat (Curs bàsic d’analisi d’aigues, Curs de Hematologia: L’Hemograma, Curs de Espermio grama,.. -Medi Ambient (Redacció d’Estudis i Projectes medi- ambientals, Sistemes de Gestió Mediambiental, ...) -Educació (Actualització en Ciències de la Terra i el Medi Ambient,.) -Altres (Aquariología, Recirculació d’Aigües,..) Formació de Pregrau: Competències Professionals del Biòlegs (assignatura lliure opció 2on cicle) Conferències, publicacions, informes

Competències Professionals del Biòlegs Quant a les funcions de la professió de biòleg l’article 15 dels estatuts del COB estableix que aquestes són: a)    Estudi, identificació i classificació dels organismes vius, així com les seues restes i senyals de la seua activitat. b)   Investigació, desenvolupament i control de processos biològics industrials (Biotecnologia). c)    Producció, transformació, manipulació, conservació, identificació i control de qualitat de materials d’origen biològic.

Competències Professionals del Biòlegs (2) d)  Identificació, estudi i control dels agents biològics que afecten a la conservació de tota classe de materials i productes. e) Estudis biològics i control de l’acció de productes químics i biològics d’utilització en la sanitat, agricultura, indústria i serveis.  f)   Identificació i estudi dels agents biològics patògens i dels seus productes tòxics. Control d’infeccions i plagues.

Competències Professionals del Biòlegs (3) g)  Producció, transformació, control i conservació d’aliments. h)  Estudis i anàlisis físics, bioquímics, citològics, histològics, microbiològics, immunobiològics de mostres biològiques, incloses les d’origen humà. i)  Estudis demogràfics i epidemiològics. j) Consell genètic i planificació familiar.

Competències Professionals del Biòlegs (4) k)    Educació sanitaria i mediambiental. l)   Planificació i explotació racional dels recursos naturals renovables, terrestres i marítims. m)    Anàlisis biològiques, control i depuració de les aigües. n)   Aspectes ecològics i conservació de la natura. Aspectes ecològics de l’ordenació del territori. o) Organització i gerència d’espais naturals protegits,parcs zoològics, jardins botànics i museus de Ciències Naturals. Biologia recreativa

Competències Professionals del Biòlegs (5) p)    Estudis, anàlisis i tractament de la contaminació industrial, agrícola i urbana. Estudis sobre Biologia i impacte ambiental. q)   Ensanyança de la Biologia en el termes establits per la legislació educativa. r)    Assessorament científic i tècnic sobre temes biològics. s)   Totes aquelles activitats relacionades amb la Biologia.