PROYECTO “Llengües, cos i cura, d'un mateix i dels altres”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
REUNIÓ DE PARES LES TABLETS A L’AULA. PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA La nostra escola s’apunta al programa, però no elimina els llibres de text, sinó.
Advertisements

La vida.
MATERIALES DE APOYO. VIDEOS.
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Treball Tic.
SEGONA AVALUACIÓ Treball i energia. Potència. Calor.
SIN INTERNET.
LA VIDA.
Les entrevistes: Segona part
G u i a p r à c t i c a.
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
Empatia i emocions al Cor de Maria
Projecte de treball: ELS PINTORS I LES PINTORES
20-21 novembre r i 2n Batxillerat IES Salvador Espriu
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
LA VIDA A LES COLÒNIES INDUSTRIALS
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
L’informe de laboratori
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
JÚPITER,SATURN,URÀ,NEPTÚ
UN MÓN MILLOR ÉS POSSIBLE
Comunicació Audiovisual
ÍNDEX 1) QUÈ SABEM? 2) QUÈ VOLEM SABER?
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Per què es veu la lluna de dia?
Treball i energia. Potència. Calor.
Del silenci Lanza del Vasto 2018 .
Descobrint un tresor amagat
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
L’Orca.
Normes del laboratori de ciències naturals
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Has sentit a parlar de la marca personal?
Sòcrates Treball fet per: Judith Zarcos, Amor Estrela, Sonia Valcárcel, Chema Roque, Carlos Gimeno y Pedro Lopez.
LA VIDA QUOTIDIANA A L’ANTIC EGIPTE. ALGUNS ASPECTES.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
LES FRACCIONS.
I tu, qui dius que sóc?.
Excursió:Museu d’Arqueologia de Catalunya
Els DONS l'ESPERIT de.
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Treball cooperatiu “Els animals”
Aprenguem a Investigar
Ciències naturals tema 1
Aixequem-nos alt que l’energia ve de més amunt !!!
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
07/06/2019 On puc trobar... 1.
Llengua catalana i literatura
TREBALL REALITZAT PER: ÀLEX CABERO I LAIA ORTEGA
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Per què ens fan llegir? Perquè llegir és un plaer. Protagonitzem històries que ens transporten a viure aventures que ens meravellen i ens fan somiar! A.
TREBALL DE L’ENERGIA PER: YOUSSEF.
Gestió del coneixement
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

PROYECTO “Llengües, cos i cura, d'un mateix i dels altres” El proyecto del aula. Los retratos de Picasso. Las Historias de vida lingüística. Una lectura para el proyecto “Les aventures d’en Pinotxo” El producto final: un regalo.

El proyecto 1.- Què en sabem? 2.- Què volem saber? 3.- Cerca de respostes: informació a Internet: http://ntic.educacion.es/w3///eos/MaterialesEducativos/mem2007/nuestro_cuerpo_clic/interactiva/index.html http://www.visiblebody.com/es/skeletal_download_overview/ 4.- Formulació de la Hipòtesi. 5.- Visita al Museu Blau. 6.- Manipular material del laboratori per continuar cercant respostes. 7.- Consulta de llibres per respondre les preguntes. Bibliografia: Els ossos balladors. Editorial BEASCOA El cos humà: un llibre fascinant per veure. (1996) Editorial BEASCOA 8.- Correcció de les respostes. 9.- Exposició del treball realitzat.

Des d’aquí vídeo

HISTÒRIES DE VIDA LINGÜÍSTICA

Des d’aquí vídeo

La lectura que no se llegó a integrar en el proyecto.

https://youtu.be/DijOe2NVbZo