AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Ordes.
Advertisements

PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
LO / LA LOS / LAS.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
O CICLO DA AUGA.
CAMBIO CLIMATICO Responsabilidade compartida
Jean Monnet Ad Personam Chair
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Os textos argumentativos
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
Enfermedades inflamatorias do intestino
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
Normas de aula Educación en valores
Ferramenta para a definición, execución e corrección de prácticas, integrable nun sistema web de teleformación Autor: Raquel Trillo Lado Director: Juan.
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
Traxedia dos comúns Cando facer o que é mellor para ti,
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
A VIDA....
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
Erros máis comúns (2ª parte)
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O león fraco Mon Daporta Cousiñas feitas na casa.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
DEFORMACIÓNS DAS ROCHAS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
O cabalo branco do demo:
Atréveste a crear un book tráiler?
O morcego Roque.
Xornada de coordinación
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
APRENDE A BUSCAR NA REDE CON EFICIENCIA. Un buscador é unha páxina cun programa de ordenador que che axuda a encontrar información en internet. BUSCADORES.
O MAGOSTO en Ourense..
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Unidades exteriores: As cordilleiras
CONTOS DA RATA LUÍSA O cumple Mon Daporta.
investigan tamén Lynn Margulis As mulleres
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
SOÑEI CUN ANXO.
Os entroidos de Ourense
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro GRUPO: 21 alumn@s de 4 anos CURSO: 2014-2015

Obxectivo: Comprobar a resistencia dun tubo de cartón de papel hixiénico.

Conversas iniciais: ELEMENTO MOTIVADOR: pata de pau con tubo de papel de cociña -Por andar mucho -Porque é de papel -Porque ya no aguantaba más el peso -Porque es de cartón -Porque é “flaquito” -Porque es muy blando MANIPULAMOS: comprobación real de resistencia REFLEXIONAMOS : Por que cres que se “espachurrou”?

Desenvolvemento: PRESENTACIÓN TUBO PAPEL HIXIÉNICO: Imos probar se aguanta. -Non rompe porque está duro. -¡Yo empujé muy fuerte! -É que o cartón está moi duro. -Hai que poñerlle algo enriba! MANIPULAMOS: probamos a resistencia coas mans REFLEXIONAMOS: Por que che parece que aguanta?

POÑEMOS “ALGO” ENRIBA: Unha bandexa de plástico baleira e unha caixa chea de xoguetes. COMPROBAMOS: Comentarios: -La caja es dura, pero… -Ese tubo es muy fuerte. -A bandexa pesa pouquiño. -Non vai romper, porque o tubo está duro. -Si que rompe, porque la caja es más dura. -É mais dura que o tubo porque está chea FORMULAMOS HIPÓTESIS:

Imos traer cousas da casa para ver o que pasa. -Yo voy a traer algo fuerte. -Yo voy a llevar el ordenador de mi hermano. -Eu vou traer algo que pesa moito. A MIÑA PROPOSTA: Imos traer cousas da casa para ver o que pasa.

-Co cabaliño de Iria si que aguanta porque é de peluche. -E está blandiño! -Ves? Aguanta! Non rompe porque é blando! COMPROBAMOS E ANOTAMOS RESULTADOS: FORMULAMOS HIPÓTESES: -Yo ya sabía que aguantaba, porque el tubo es mas fuerte que el robot. -Mi robot era más fuerte, pero el tubo también. -Porque no pesa tanto! -Non aguanta. Rompe o papel porque o robot pesa. -El tubo es blando y el robot, duro, y arruga el tubo.

COMPROBAMOS E ANOTAMOS RESULTADOS: FORMULAMOS HIPÓTESES: -Coa caixa de música tamén vai aguantar. -E coa pistola, tamén. -Porque pesan pouco. -Y si ponemos algo muy gordo, no aguanta. -O libro gordo que tes ti! -Si que aguanta! É moi duro! -Temos que poñerlle o outro para que pese moitísimo! -Ahora no aguanta. (risada xeral) -Espachurrouse. -Porque pesaban moitíiisimo!

RECOLLIDA DE DATOS:

Aspectos positivos: Podía mellorar: *Participamos tod@s . *Nenos e nenas implicáronse no desenvolvemento do experimento. *Reflexionamos sobre o significado de algunhas palabras: non é igual “forte” que “duro”; non é igual “grande” que “pesado”; … Podía mellorar: *O vocabulario podía ser mais correcto dende o punto de vista científico. *O alumnado podía ter participado no deseño da recollida de resultados.