La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Informe reclamacions CSI Global Any

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Informe reclamacions CSI Global Any"— Transcripción de la presentación:

1 Informe reclamacions CSI Global Any 2017 www.csi.cat
Direcció d’Atenció al Ciutadà i Comunicació L’Hospitalet de Llobregat, 28 de febrer de 2017

2 Comparatiu activitat procès OCI_ 2017-16

3 Gràfics comparatius activitat anual

4 Activitat mensual CSI per centres

5 Activitat mensual Motius per processos

6 Comparatiu anual centres i processos més destacats
CSI

7 Gràfics motius_comparatiu anual
HSJDMB

8 Gràfics motius_comparatiu anual
HGH+HSH

9 Gràfics motius_comparatiu anual
HDM

10 Evolució Mensual Reclamacions 2017/2016

11 Reclamacions per Motius
CSI HSJDMB

12 Reclamacions per Motius
HGH+HSS HDM

13 Reclamacions de Tracte_CSI

14 Reclamacions de Tracte CSI

15 Accions millora_Reclamacions de tracte CSI

16 Motiu més reincident : Organització i Tràmits CSI

17 Organització i Tràmits per Procés i Servei CSI
C.O.T.: 15 % Urgències Nivell Ambul.: 13 % A.Consulta Externa: 54 % ↓ Assistència Urgent: 18 % ↑

18 Temps resposta _global 2017
Resposta en < 30 dies: CSI : 82 % H.Transversal: 78 % HDM: 98 %

19 Conclusions A nivell del CSI, ha baixat una mica l’activitat general de reclamacions (1.395) en el període global de 2017 respecte l’any anterior, amb els següents comportaments per centres: en el Broggi l’activitat ha augmentat un 3 % a l’HGH baixa un -11% i l’HDM ha reduït la seva activitat de reclamacions en un -8% El temps de resposta, es manté respecte l’any passat: el 82 % de les reclamacions es contesten abans dels 30 dies laborables en tot el CSI Les reclamacions més reincidents en el CSI, es continuen trobant sota el motiu d’«Organització i tràmits» (868), i representen el 52% sobre el total de motius del període anual (1.663). El número dels motius de reclamacions de tracte (197), representa el 12% sobre el total, que está una mica per sobre de la tendència percentual del 10% per aquest tipus de reclamacíons. El processos destacats són «Assistència Ambulatòria» que s’ha incrementat un 20% respecte l’any anterior, i «Assistència Urgent» que ha baixat un 16%

20 PROCÉS GCI _ Activitat global 2017


Descargar ppt "Informe reclamacions CSI Global Any"

Presentaciones similares


Anuncios Google