JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI II Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI iv Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que.
Advertisements

Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Espai cultural Caja Madrid Barcelona, fins
Catedral gòtica de Barcelona. La Planta
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI III Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que.
JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI I Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que trobareu.
LA CASTANYERA.
EVOLUCIÓ HISTÒRICA I ESTRUCTURAL DE L’EDIFICI
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
El Realisme. Narcís Oller i Àngel Guimerà
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
ESCALES.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
SERVEI DE PETICIÓ DE DOCUMENTS
Aquesta és una felicitació de Nadal atípica, tot i que us desitjo unes molt bones festes i un feliç 2.008, us envio una sèrie de fantàstiques fotos del.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
CUIDATGE.
El Montgrí per camins de calç.
La Ràpita, platja i port.
TIPOLOGIA TEXTUAL ELS TEXTOS INSTRUCTIUS.
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
Calcular: a) el vector velocitat i el mòdul en funció de “t”;
ELABORACIÓ D’UN PERFIL DE L’ÀREA METROPOLITANA
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
"La Bíblia, Font de valors Humans i Socials"
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
CICLE SUPERIOR ESCOLA SOLCUNIT
Classificarem la prova en 3 categories:
Com podem calcular el percentatge d’un nombre?
L’OÏDE 3r B de Primària.
AQUESTS SÓN ELS RODOLINS DEL BOSC QUE HAN FET ELS NENS I NENES DE 2nB
L'ÀTOM Repàs del que hem fet fins ara:
Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB
Títol de l’experiència
Títol de la presentació
C.F.G.S QUÍMICA INDUSTRIAL MÒDUL 4: OPERACIONS BÀSIQUES EN LA INDÚSTRIA QUÍMICA. UF 2: OPERACIONS DE SEPARACIÓ MECÀNICA Equips de filtració
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
BIODIVERSITAT A L’HORT
NOM : _________________________
ACTIVITAT AL LABORATORI. “FEM UN VOLCÀ”
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
Classificarem la prova en 3 categories:
Cant espiritual Joan Maragall.
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Justificació De la mateixa manera que l'esport és important per mantenir la forma física, la gimnàstica mental és important per al nostre cervell. "Enginy"
Sant Pere de les Puel·les
No et deixis enlluernar i posa atenció
FUNCIONAMENT INTERN D’UN ORDINADOR
La nina d’ivori Cartell 2016
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
Nom d’usuari i contrasenya per al Campus Virtual
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
El Montgrí per camins de calç.
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
Accés als recursos informàtics
El Montgrí per camins de calç.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

JOC DE LA TARRAGONA ROMANA. TÀRRACO. ITINERARI II Centre:Alumnes:ORGANITZA: Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. Seguiu les instruccions que trobareu en aquests rectangles blancs. Un cop enllestides les podeu esborrar, de tal manera que no es vegin en la projecció que fareu.

EL CIRC és un edifici que servia..... ITINERARI II Expliqueu per a què servia i escriviu-ne les parts.

LES RESTES que hem trobat corresponen a... ITINERARI II Podeu substituir aquesta fotografia per una feta per vosaltres.Podeu substituir aquesta fotografia per una feta per vosaltres. A més, expliqueu quines parts són i a què corresponen. Col·loqueu les fletxes a la part correcta.A més, expliqueu quines parts són i a què corresponen. Col·loqueu les fletxes a la part correcta. VOLTES GRADES PÒDIUM ARENA

Per a la construcció d’una VOLTA se seguien els següents passos: ITINERARI II Ordeneu les il·lustracions i expliqueu breument cada pas.

En el recorregut realitzat, hem trobat fragments del circ: ITINERARI II Col·loqueu cada foto en l’espai que li correspongui. Podeu substituir-les per les vostres.

En el recorregut fet, hem vist FRAGMENTS DEL CIRC : ITINERARI II Poseu aquí les vostres fotografies

EL CIRC va ser construït amb diferents materials: ITINERARI II Poseu aquí les vostres fotografies. Trieu els materials correctes i poseu-hi els cartells.CARREUS CARREUÓ CIMENT DE CALÇ MEGÀLITS

Aquest és el recorregut que hem fet: ITINERARI II Marqueu el recorregut fet al plànol.

Aquesta imatge mostra com seria el circ en ple funcionament: ITINERARI II Marqueu a la imatge quines parts queden actualment.

A l’actual plaça de la Font trobem vestigis del circ: ITINERARI II Poseu les vostres fotos.

Com era i com és la plaça de la Font. ITINERARI II Compareu les dues il·lustracions