Santiago de Compostela, 2012

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HERRAMIENTAS PARA DISMINUIR LA RESISTENCIA AL CAMBIO.
Advertisements

XX CONGRESO PANAMERICANO DE EDUCACIÓN MÉDICA NUEVAS PERSPECTIVAS EN EDUCACIÓN MÉDICA CONTINUA DR. JOSÉ ADRIÁN ROJAS DOSAL.
LA DETECCION DE LAS CAPACIDADES Y APTITUDES SOBRESALIENTES Por: Evelyn Arellano Flores.
Las NEE historia y mas …. 2 La integración escolar Esquema general Integración escolar de niños con necesidades educativas especiales Era de las instituciones.
Dirección estratégica de operaciones
Jornada “Formación Práctica en la Formación de Profesores”
METODOLOGÍA PARA LA ENSEÑANZA DE LA HISTORIA
Evaluación de competencias en la Docencia Universitaria
La formación del profesorado
¿Cómo me va en la escuela?
5º Sesión formación en aprendizaje cooperativo 29 MARZO`16
"Concretizando Nuestra Planificación Curricular"
Aprender y enseñar en colaboración
CÁPSULA 4 CURRÍCULO APLICADO EN FORMA INTEGRADA
Trabajar en archivos Universidad de Granada
Guía para el maestro en secundaria
Aprendizaje Basado en Problemas
Estrategias Metodológicas
EDUCACION VIRTUAL.
TUTORÍA Y ORIENTACIÓN EN
Infantil.
Selección de estrategias de aprendizaje
Presentación de la asignatura Psicología Organizacional
O NOSO PROGRAMA.
ACUERDO 592 POR EL QUE SE ESTABLECE LA ARTICULACION DE LA EDUCACION BASICA ARTICULO PRIMERO.- La Articulación de la Educación Básica, que comprende los.
Escuelas Hospitalarias CANEC V región Pedro Zepeda C.
Bienvenidas y Bienvenidos
Centro Interdisciplinario en Ciencias de la Salud
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
FACTOR DE CALIDAD Y EQUIDAD.
LA INFORMÁTICA EN LA EDUCACIÓN
LAS VARIABLES EN LA INVESTIGACIÓN
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
OBJETIVOS SECTORIALES DE EDUCACION
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Proyecto de Dirección.
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Institucionalización
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
¿Qué es lo que más se les dificultó en su intervención docente?
MEJORA CONTINUA EN PROCESOS PEDAGÓGICOS Y SISTEMATIZACIÓN DE PRÁCTICAS
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Estrategias de Enseñanza aprendizaje en la Educación Superior
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

Santiago de Compostela, 2012 Caso práctico de centro con Programas Europeos   Dear college I want to present my presentation…. Santiago de Compostela, 2012

Algo de Historia Compostela IPM Tools EFELCREN Printing L’europensemble ETM Comeniusregio Comeniuskem

¿Por qué participar nun proxecto europeo? Unha maior motivación no ensino-aprendizaxe. Dinamizar a vida do centro e o traballo en equipo. Intercambio de expreriencias entre alumnos e profesores de distintos centros europeos. Reflexión sobre a propia actividade docente. Mellora da calidade no ensino

¿Cómo planificar o proxecto Título Centros que participan (socios: eun.org/comenius space) Idioma(s) do Proxecto. Descripción do proxecto. Obxectivos. Interacción. Contidos. Metodoloxía. Plan de traballo Resultados/ productos finais. Ferramentas de comunicación, edición e publicación. Avaliación: alumnos, proceso, producto final … Difusión

¿Qué tipo de centro queremos?

Punto de partida Contido / currículo Metodoloxías: Tarefas Avaliación- instrumentos

¿Qué temos que cambiar? Papel do profesor Tipo de actividades- Aprender facendo Organización do espazo Organización do tempo Tarefas- Responsabilidade Visibilidade do proceso Localización das actividades Educación inclusiva Papel do alumno

Aprender a aprender Dimensións da aprendizaxe

Dimensións da aprendizaxe 2

Avaliación

Desenvolver habilidades Pensamento crítico Pensamento creativo Resolución de Problemas Toma de decisións Procesar a información: Como enfocar a información Capacidade de recopilar a información Capacidade organizativa Habilidade de recordar

Planificamos un proxecto Título Xustificación Identificación dos procesos organizativos que funcionan ben. Imaxinando procesos que poderían mellorar a calidade educativa no noso centro no futuro. Planificación e priorización de esos procesos. Implementación do diseño proposto.

Gracias pola atención mtrigo@edu.xunta.es