MATERIAL MULTIMEDIA PARA LA AUTOEVALUACIÓN DE ASIGNATURAS DEL GRADO EN QUÍMICA  Jorge Verdú, Rosa Herráez, Yolanda Moliner, Carmen Molins, María Llobat,

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ELABORACIÓN DE UN CUESTIONARIO PARA FOMENTAR HÁBITOS SEGUROS EN EL LABORATORIO DE QUÍMICA ANALITICA Adela Maurí Aucejo, Rosa Herráez Hernández, Yolanda.
Advertisements

MINORS Estudis de grau Àrea d’Afers Acadèmics
La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
José Miguel Quiñones Ruiz 14-Juny-2006.
Campus Virtual.
Fitxa cas.
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
EL PROCÈS DE CONVERGÈNCIA EUROPEA: EXPERIÈNCIA PILOT A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA Núria Casamitjana Badia Vicerectora de Política Acadèmica
Xarxa Productes de la terra
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
JORNADA A L’ I.C.E 6 de novembre de 2008
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Què hem estat fent aquests anys?
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Recursos Informàtics en Història
Adaptació al Grau en Psicologia document informatiu curs
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
Trobada de Monitors i Monitores de Catalunya 2011
David Monllor Falcó TFM – Màster Aplicacions Multimèdia - UOC.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Nou model d’avaluació docent del professorat Novembre de 2003
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Les Restriccions d’accés
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Títol: Una proposta d'utilització de la plataforma educativa Moodle en circuits i dispositiu electrònics Autor(s): Raúl Fernández-García, Ignacio Gil Centre,
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Com introduir les Guies Docents
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Introducció i objectius
Títol: Un exemple de lliçó a Atenea: Teoria de la simetria
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Student Portfolio and e-Portfolio development in Europe
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Biosis Previews® Objectiu i Metodologia
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Formació per als equips directius d’educació secundària
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
CRAI: definició i estructura
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
Fitxa cas.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Recursos didácticos para la interpretación de realidades y sucesos de interés social desde la Química Analítica Adela Mauri, María Llobat, Jorge Verdú,
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

MATERIAL MULTIMEDIA PARA LA AUTOEVALUACIÓN DE ASIGNATURAS DEL GRADO EN QUÍMICA  Jorge Verdú, Rosa Herráez, Yolanda Moliner, Carmen Molins, María Llobat, Adela Sevillano, Pilar Campíns, Rosa Marín, Adela Mauri. Departament de Química Analítica L’adaptació de títols a l’Espai Europeu d’Educació Superior ha suposat, a més dels coneguts canvis legislatius, la redefinició del procés educatiu en el seu conjunt. En aquest nou marc es fa necessària la utilització de recursos didàctics i eines d’avaluació coherents amb les competències definides per a cada titulació. Metodologia: S’ha elaborat material multimèdia que combina informació, exercicis interactius i d’autoavaluació. Aquest material és flexible i per tant, adaptable a les assignatures més aplicades del grau en Química, tant teòriques com experimentals. S’han seleccionat exemples que contemplen les diverses etapes del procés analític i que a més, siguen atractius pels estudiants. Els materials elaborats es troben a l’abast a la pàgina web del grup d’innovació docent (www.uv.es/gidprl) i concretament contenen informació relativa al concepte objecte d’estudi, exercicis d’autoavaluació, temes per tractar en seminaris i set objectes flash interactius. El material ha estat a la disposició dels estudiants de l’assignatura d’Anàlisi Industrial de cinquè de llicenciatura. Part del material s’ha adaptat per a elaborar qüestions prèvies a la entrada al laboratori dels estudiants de la assignatura de Laboratori Mediambiental del Màster en Tècniques Experimentals en Química i els resultats han estat molt satisfactoris.