ECOSISTEMES FORESTALS A LES SALINES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Les amistats estan fetes de trossets....
El tipus de vegetació natural1 que podem contemplar a les diverses comarques del País Valencià és determinat per tots els condicionants, pel clima tant.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Index Que és el bosc tropical humit
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
El Montgrí per camins de calç.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Abderrahman, Coraima, Joel i Meritxell
L’Expressió escrita.
TECNOLOGIA 1º D’ESO MATERIALS: LA FUSTA.
MONESTIR DE PEDRALBES El Monestir de Pedralbes és un dels edificis més valuosos del gòtic català, que conserva el claustre gòtic considerat el més gran.
Recordem què vol dir ser adolescent
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
CALES DE L’ESCALA.
Creació d’un mapa personalitzat
La funció de relació en els vegetals
LA METEOROLOGIA.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
ULLASTRET.
Inventari Ecològic i Forestal de Catalunya
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
La vegetació de Catalunya
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
8 TIPUS D'AQÜÍFERS El modelatge del relleu Biologia i geologia 3r ESO
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
CAP DE CREUS.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Objectiu Educatiu Trienni
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
El Camí Forestal i el pas del temps
Els corriols Piu i Piua.
PRIMAVERA GRUP III 01a.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Arbres… ¿De quantes classes en deu haver? ¿De quins arbres en saps el nom?
TECNOLOGIA.
Introducció En aquest apartat haurem de treballar algunes dades sobre la vegetació, ja saps: el món de les plantes en el seu medi. Cal que penquis de valent.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Introducció Al posicionament Web.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
SISTEMA DUNAR.
Tema 4: Clima i Vegetació d’europa
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
El Montgrí per camins de calç.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Què fas a la universitat?
El Montgrí per camins de calç.
Què fas a la universitat?
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
L’EMPORDÀ A VISTA D’OCELL 
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

ECOSISTEMES FORESTALS A LES SALINES

A l’Alt Empordà encara queden zones forestals prou interessants. Us proposem d’anar a les Salines a veure’n algunes. Coll de Manrella

Buscarem quatre ecosistemes boscosos diferents Buscarem quatre ecosistemes boscosos diferents. A cadascun intentarem esbrinar algunes coses: –el tipus d’arbre dominant...

–la vegetació de sotabosc... –algunes dades físiques de l’espai (inclinació, orientació, temperatura, lluminositat, pressió atmosfèrica...)  

Evidentment observarem les principals característiques de les espècies dominants...

Potser descobrirem interessants estratègies de les plantes per garantir la supervivència de l’espècie…

I també l’aprofitament tradicional que les persones han fet d’aquestes plantes i d’aquests boscos. Per això parlarem del que veieu aquí...

un alzinar, una castanyeda, una sureda i una pineda de pi insigne. Concretem: un alzinar, una castanyeda, una sureda i una pineda de pi insigne.   ¿Reconeixes la silueta i la fulla dels arbres que donen nom a cada comunitat vegetal?

Però... (sempre hi ha algun però!) un dels boscos ha desaparegut! Si ningú no hi fa res... ¿què passarà en aquesta zona?

O sigui que parlarem del que apareix a les imatges, Lògicament intentarem saber on som i si hi ha alguna altra qüestió especial amb el lloc (històrica, etnogràfica...) O sigui que parlarem del que apareix a les imatges, i d’alguna cosa més.  

–a conèixer millor l’Empordà I això ens ajudarà: –a conèixer millor l’Empordà –a ser conscients de la importància de la biodiversitat –a valorar el patrimoni natural i cultural –a demostrar que som capaços de fer un bon treball de camp

El material, doncs, és exclusivament d’ús intern del centre escolar. Som-hi! Algunes imatges utilitzades en aquesta presentació són extretes d’internet. El material, doncs, és exclusivament d’ús intern del centre escolar.