CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CASAL D’ESTIU 2013 Reunió informativa.
Advertisements

d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
CAMPUS ESPORTIU C.P. Flaçà Estiu 2014.
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Podeu posar una foto del vostre centre
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
Reunió explicativa famílies
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
REUNIÓ INFORMATIVA.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
PSICOMOTRICITAT.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
La Fórmula de l’estiu ...una investigació de la Dra. Led.
MAPES MENTALS TONI BUZAN
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
CAMPUS OLIMPIA 2017.
Escola Sant Sant Josep Oriol
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
“Les classes més sostenibles”
PRE CAMPUS 2017.
L’ASSUT DE L’EBRE.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Grups interactius a L’Esquitx
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
CAMPUS OLIMPIA 2016.
CAMPUS OLIMPIA 2016.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
ENS TROBEM DE NOU.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
TECNOLOGIA.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Interacció escola - entorn.
Continuació: el temps II
Departamento de Pedagogia Aplicada
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Colònies 1r ESO Delta de l’Ebre.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016

Cal portar la roba marcada INDICACIONS Lloc: Escola Pi Verd Entrada: porta accés pati infantil Obertura: 10 minuts abans de l’hora prevista Incidències: 634 88 23 05 Muda de recanvi + samarreta blanca Banyador Crema solar Tovalloletes Xancletes INFANTIL* *Es recomana que els nens i nenes de primària tinguin un banyador al casal i vagin portant la tovallola per poder fer jocs d’aigua esporàdics. Cal portar la roba marcada

GRUPS D’EDAT · s’assignarà un nom a cada grup Grup 1: Laura, Núria i Monia (P3) Grup 2: Mireia, Carla i Pere (P4 i P5) Grup 3: Mireia, Adrià i Guillem (1r i 2n) Grup 4: Ruben, Víctor, Èric i Ferran (3r i 4t) Grup 5: Àlex, Tània i Àlex (Grans)

PLANIFICACIÓ D’ACTIVITATS OBJECTIU Afavorir un desenvolupament integral, tenint en compte totes les dimensions dels i les participants: dimensió física, dimensió emocional, dimensió cognitiva i dimensió social/moral. Com assolirem aquest objectiu? METODOLOGIA PRÒPIA PLANIFICACIÓ D’ACTIVITATS CENTRE D’INTERÈS https://www.youtube.com/watch?v=bRUg3A7I_xE

Tema a partir del qual es proposen activitats. EL CENTRE D’INTERÈS Què és el Centre d’Interès? Tema a partir del qual es proposen activitats. Per a què ens serveix? Per relacionar les activitats i dotar de sentit la proposta. Què ens permet? Assolir els objectius i treballar en equip i conjuntament. Quin és el Centre d’Interès d’aquest any? Què ens ajuda a treballar aquest Centre d’Interès? Creativitat Imaginació Esperit crític Cooperació HHSS Responsabilitat Gestió emocional Estratègies comunicatives Presa de decisions

ACTIVITATS Activitats relacionades amb el Centre d’interès: Explicar contes, crear històries, jocs de rol, experimentacions creatives, etc. Activitats de lleure i físico-esportives: Cançons, balls, interpretacions, dinàmiques, activitats lúdiques, etc. Sortides: Activitats que es duran a terme fora del recinte i en un entorn proper: parc, bosc, teatre, biblio, platja etc. Activitats conjuntes: Activitats en les que hi participen tots els grups a la vegada: “Dies de...”, gimcana, disco, jocs d’aigua, etc. Excursions: Sortides fora del poble en les que cal fer el trajecte en autocar: planeta màgic i aquadiver. Colònies: El Ginebró (Vilopriu). 10, 11 i 12 d’agost. Festa final

METODOLOGIA Creure en el que fem Educar amb l’exemple Motivació i treball en equip Participació proactiva i exemplar Proximitat Vincle i cohesió Diversió Respecte “La nostra manera de treballar respon a la voluntat de fer les coses ben fetes, amb qualitat i eficiència”.

ARA SÍ, COMENÇA LA NOSTRA HISTÒRIA... Si voleu formar part d’aquesta història, ens podeu dedicar unes paraules en el llibre màgic de les il·lusions.

GRÀCIES!