6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Advertisements

UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
El Pare Claret és un regal per a tots
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
EL VALOR DE LA FELICITAT
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Xaf, el corb marí.
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Un bocí de pastís...?.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un test per pensar... Materials de
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Carta d’un infant als seus pares.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
DIADA DE LA PAU A SJO.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
valors humans i socials
CONCURS.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SENYOR, ENSENYA’ NS A PREGAR
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Les diferents realitats del món
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Les taules de multiplicar
I tu qui dius que sóc?.
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
HABILITATS COMUNICATIVES
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
CARTA AL LLOGATER.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

6a SETMANA de QUARESMA

US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE I TÉ GANES D’ORDENAR I AJUDAR ELS COMPANYS/ES A RECOLLIR LES COSES. PERÒ DE TANT EN TANT, ES MOSTRA MÉS MANDROSA I HO DEIXA TOT PEL MIG. PENGEM LA JOANA A LA CLASSE I LA POSEM SEGONS COM ESTEM VIVINT LA QUARESMA AQUESTA SISENA SETMANA. -RESPONSABLE, ORDENADA RECULL LES JOGUINES, ENDREÇA LA ROBA, PARA LA TAULA… - -DESORDENADA, POC POLIDA. NO TÉ CURA DEL SEU ASPECTE, NO ORDENA NI CUIDA LES SEVES COSES, NO ÉS RESPONSABLE.

CASELLA: PLANTEGEM UNA SITUACIÓ ETAPA 3-7 AVUI QUAN LA JOANA HA ARRIBAT A CASA DESPRÉS DE L’ESCOLA, COM CADA DIA S’HA POSAT A JUGAR AMB LA SEVA GERMANA. S’HO HAN PASSAT MOLT BÉ I HAN ESTAT MOLTA ESTONA JUGANT. HAN JUGAT A MOLTS JOCS, PERÒ A L’HORA DE RECOLLIR- HO,... HO HAN DEIXAT TOT ESCAMPAT I PER MÉS QUE ELS SEUS PARES ELS REPETIEN QUE RECOLLÍSSIN, ELLES VINGA CÓRRER CAP AQUÍ I CAP ALLÀ I VINGA XERRAR. DESPRÉS DE DIR-LOS MOLTES VEGADES QUE RECOLLÍSSIN, ELS PARES ENFADATS I TRISTOS RECULLEN ELLS LES JOGUINES ESCAMPADES I LES FAN ANAR A DUTXAR. .Per què creieu que la Joana i la seva germana no fan el que els seus pares els diuen? .Quines coses creieu que podien haver fet diferent? .Què els diríeu? .Us heu trobat alguna vegada en la mateixa situació? Quan? Hi ha alguna cosa que us hagi ajudat a fer-ho millor? COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE DESPRÉS DE LA REFLEXIÓ?

CASELLA: PLANTEGEM UNA SITUACIÓ ETAPA 8-11 AVUI, QUAN LA JOANA HA ARRIBAT A CASA DESPRÉS DE L’ESCOLA, COM CADA DIA LA SEVA MARE LI HA DIT QUE SE’N ANÉS A DUTXAR I AIXÍ PODRIEN SOPAR AVIAT PERQUÈ ESTAVA MOLT CANSADA I NO VOLIA ANAR A DORMIR TARD. PERÒ AVUI PRECISAMENT LA JOANA ESTÀ UNA MICA MANDROSA. LI COSTA MOLT ANAR A LA DUTXA. LA MARE LI HA DE REPETIR VÀRIES VEGADES I QUAN FINALMENT ES DUTXA I ACABA, DEIXA TOTA LA ROBA AL BANY, SENSE RECOLLIR-LA. LA SEVA MARE S’ENFADA MOLT, ES POSA MOLT TRISTA, RECULL ELLA LA ROBA I PENSA QUE HA DE REPETIR MASSA VEGADES LES COSES. LA JOANA NO S’HA ADONAT QUE LA SEVA MARE ESTÀ MOLT CANSADA, I NO HA ESTAT RESPONSABLE DE LES SEVES TASQUES I TAMPOC HA AJUDAT. .Per què creus que la Joana no ha ajudat la seva mare ni ha fet les seves tasques? .Quines coses creieu que podria haver fet diferents? .Què li diríeu? .Us heu trobat alguna vegada en la mateixa situació? Quan? Hi ha alguna cosa que us hagi ajudat a millorar? COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE DESPRÉS DE LA REFLEXIÓ?

SEMPRE HO DEIXO TOT PEL MIG? CASELLA: DILEMA -QUÈ FAIG JO? ORDENO LES MEVES JOGUINES I AJUDO ELS COMPANYS/ES I A CASA A ORDENAR, O SEMPRE HO DEIXO TOT PEL MIG? (reflexionem: cada infant explica què fa normalment, què li costa més fer i què podem fer per ajudar més i ser una mica més responsables). NOMÉS DEPÈN DE TU! COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

CASELLA: JUGUEM A ENDEVINAR JUGUEM AL JOC DE LA MÍMICA LA MESTRA DIRÀ A L’ORELLA D’UN/A ALUMNE/A UNA SITUACIÓ RELACIONADA AMB L’ORDRE, LA POLIDESA, EL CUIDAR EL QUE TENIM (Exemple: ordenar les joguines, dutxar-se, parar la taula, fer el llit…) AQUEST ALUMNE HO HAURÀ DE REPRESENTAR AMB MÍMICA I ELS COMPANYS/ES HAURAN D’ENDIVINAR DE QUINA SITUACIÓ ES TRACTA. ES POT FER DIFERENTS VERSIONS AMB MÍMICA DEPENENT DE L’EDAT. COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

CASELLA: CITACIÓ BÍBLICA/PREGÀRIA Salm 15,2-3: El qui actua correctament i fa coses bones, el qui diu la veritat tal com pensa amb respecte, el que no fa mal als altres ni molesta els altres amb mentides, serà molt feliç. PREGUEM: Jesús, et demanem que ens ensenyis a estimar amb sinceritat. Ajuda’ns a ser responsables de les nostres coses i les dels altres. Gràcies. COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

CASELLA: OBSERVAR I PARLAR DE LES IMATGES “PODER MOLT TENS TU!” ETAPA 3-7 COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

CASELLA: OBSERVAR I PARLAR DE LES IMATGES ETAPA 8-11 COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

ETAPA 3-7 : POSA’T LES PILES (valor: recollir) CASELLA: CANÇÓ ETAPA 3-7 : POSA’T LES PILES (valor: recollir) https://www.youtube.com/watch?v=rSpUS8oC_Zc ETAPA 8-11: Heal The World (Michael Jackson) https://www.youtube.com/watch?v=6_3cB8Trcec COM COL·LOQUEU LA JOANA A LA CLASSE?

AMB QUINA ACTITUD ACABEM LA SETMANA?