XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Juan Ramón Alonso García
As claves dunha nova escola
máquinas e aparellos tradicionais
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
Ricos países pobres Lidia Iglesias Vaamonde Helena García Muñoz
O barroco compostelán.
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
A REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO
Traballo de bioloxía alumnas de 4º da ESO.
Enxeñaría xenética:.
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
As actividades non presenciais
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
O PROXECTO XENOMA HUMANO E AS IMPLICACIÓNS
Erros máis comúns (2ª parte)
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Tertulia para NAIS E PAIS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
LECTOESCRITURA María José Pousa
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
O morcego Roque.
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011 Organización de las Naciones Unidas para la Educación , la Ciencia y la Cultura. Escuelas Asociadas UNESCO XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011 CEIP ISIDORA RIESTRA A SECA. POIO-PONTEVEDRA

T x P = C TRABALLO X PROXECTOS = COMPETENCIAS

EXPERIENCIA DE AULAS: 1º.A-1ºB. Somos o alumnado de primeiro de primaria do Colexio Público A SECA en POIO. ESTA É A PRIMEIRA VEZ QUE TRABALLAMOS XUNTOS/AS INTENTANDO DESENVOLVER PROXECTOS DE TRABALLO. As nosas mestras: Susi e Rosana, tamén están pasando pola mesma experiencia: iniciarse no traballo compartido e consensuado. Todos e todas sabemos que non é doado, pero o esforzo leva ao éxito. Os protagonistas no entorno escolar.

O BOSQUE: PROXECTO INTEGRADO. Sostibilidade.Axenda XXI/UNESCO 2011:ANO INTERNACIONAL DOS BOSQUES. Os proxectos precisan un cambio de metodoloxía de aula ou de centro. Metodoloxía que afecta tanto á organización espazo-temporal, transferencia das aprendizaxes e avaliación. CUALIFICACIÓN non é AVALIACIÓN. Aprendemos a facer campos semánticos. C.Lingüística.

Diferentes tipos de textos. ELABORAMOS ÍNDICES, DEFINIMOS, ANALIZAMOS CAUSAS E CONSECUENCIAS, ETC. ÍNDICES

OUTROS EXEMPLOS FACEMOS RELATOS SOBRE O TEMA TRABALLADO. CAMPOS SEMÁNTICOS .

EXEMPLO DE DIAPOSITIVA CREADA POR UNHA ALUMNA . DEFINICIÓN DE BOSQUE. BOSQUE Un ecosistema es un sistema natural que está formado por un conjunto de organismos vivos (biocenosis) y el medio físico en donde se relacionan (biotopo). Un ecosistema es una unidad compuesta de organismos interdependientes que comparten el mismo hábitat. ... es.wikipedia.org/wiki/Ecosistema Elaboramos textos dixitais: power-point, blog e outros documentos.

A necesidade de traballar con material diferente as fichas ou o libro de texto. As mestras para poder comunicarse coas nosas familias recurriron a distintos recursos TICs: elaboración dun blog, p.web do centro, e-mail. Pero para nós o documento máis importante foi a “LIBRETA VIAXEIRA”. Recurso moi eficaz para que mamá ou papá sente con nós e deixe de facer outras cousas. Nese momento sentímonos escoitados e mirados. As familias tamén asistiron a asambleas mensuais, onde se explicaron os argumentos e criterios a seguir na realización dos proxectos. A nós encántanos que mamá ou papá vaia ao cole e vexa todo o que facemos. TRABALLO COLABORATIVO. Blog: filosolfamos.blogspot Exemplo de libreta:PROXECTO: AUGA.

A LIBRETA VIAXEIRA recurso fundamental. Recurso moi interesante. Diversidade. A riqueza de aprender xuntos/as. As diferentes formas de ver a vida. Proxecto Arte: A Gioconda. ¿Cómo sería no S.XXI.?

TRATAMENTO DA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA NOS PROXECTOS: “ FILOSOFÍA PARA PENSAR”. Os luns ( dúas horas). Hai que sistematizar os métodos de traballo. RECURSOS DE AULA: Bibliografía. CAMPOS SEMÁNTICOS TRABALLO POR PARELLAS

ESPAZOS E AGRUPACIÓNS FLEXIBLES Traballo en gran grupo e outras organizacións. Debates, diálogos e multitude de preguntas. “Aprender a pensar, a falar e a escoitar en grupo”.

Durante este proceso de traballo aprendimos moitas cousas. .Quixemos dar a coñecer o nosa experiencia e elaboramos coa axuda dos mestres e mestras este power-point que agora vós presentamos, pero que xa o coñecen outros nenos e nenas doutras escolas. Cremos no traballo en rede e o efecto multiplicador que teñen os saberes .O uso funcional das TICs favorecen que cada vez sexamos máis os que compartimos aprendizaxes comúns.

Gracias por escoitarnos e dedicarnos o voso tempo. NÓS SOMOS O MUNDO.