Presentada per Joana Rosa Moreno

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
REUNIÓ DE PARES I MARES 5º de Primària
Advertisements

PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
REUNIÓ DE PARES C.P. “EL TEIX” CURS; 2006/2007 Tutora; Marisa Reig Pascual
Colegio público San Vallés
COL·LEGI PÚBLIC E.INFANTIL I PRIMÀRIA BOSCH MARIN
REUNIÓN DE PADRES 4ºB C.P. Humanista Mariner Curso escolar Director: Miguel Ángel Duplessis. Grupo: G.
Mª Amparo Ortiz Martínez
REUNIÓ DE PARES I MARES C.P. L’HORTA Catarroja Curs Tutora: Teresa Luz Pitarch.
C.P. MAESTRO SERRANO CURSO
COLEGIO PÚBLICO E.INFANTIL Y PRIMARIA PRACTICAS CODIGO: VALENCIA HABITANTES 2001:

REUNIÓ DE MARES I PARES 5nt B C.P. la Llosa EZEQUIEL CISCAR I CARRERESGRUP G.
C.P. “MARÍA INMACULADA” REUNIÓN DE PADRES -EQUIPO DIRECTIVO
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Col·legi públic “Joan Fuster”
COLEGIO PÚBLICO 9 D’OCTUBRE (ALCÀSSER) PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
Què és un pla Individualitzat ?
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Reunió de Pares C.P. FERRER I GUARDIA.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
REUNIÓ PARES/MARES CEIP “ESCOLA MODERNA”
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
EL PLA INDIVIDUALITZAT
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
Presentació de 1r d’ESO Curs
“EL PALIC, un model per a les illes”
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Inici del curs setembre de 2018
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
P-5 Curs
ALUMNAT ALTES CAPACITATS Pla Individualitzat
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
L’elaboració de l’horari
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

Presentada per Joana Rosa Moreno Reunió de pares C.P. Santa Barbara Curs 2006-07 Presentada per Joana Rosa Moreno Email:afocpepita@hotmail.com

Temes de la reunió Equip docent Horari d’atenció Horari de grup Activitats extraescolars Pla d’acció tutorial

Equip de professors Joana Rosa, tutora Teresa Luz, mestra de música Lorena Alcaide, mestra de educació especial Marisa Reig, mestra de anglés Carlos Fayos, mestre de educació física Menú

Horari d’atenció de l’equip docent Dilluns de 11:30 a 13 hores Dimecres de 16:30 a 17:30 hores Dijous: de 9 a 10 hores Divendres: de 15 a 17 hores Menú

Horari de grup Menú Hores Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres 9-10 Castellà Valencià Matemati-ques 10-10:45 Educació física Llengua estrangera 10:45-11:15 Esmorzar 11:15-12 Música Coneixement del medi Vesprada 15-16 Plastica Educació en valors 16-17

Activitats extraescolars Menú Primer Trimestre: 27 Novembre visita a la granja-escola “La Peira” de Benifaió Segon Trimestre: 15 Febrer excursió a la Murta d’Alzira Tercer Trimestre: 18 Maig excursió a L’Albufera

L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA Objetiu Actuacions Responsables Fechas 1 Coneixement de l’alumnat: Propiciar el coneixement de les característiques pròpies de l’alumne Recollida d’informació: -Dades personales i familiars. -Dades rellevants sobre la seva història familiar i escolar. -Característiques personals: interessos, motivació, estil d’aprenentatge, adaptació personal familiar i social e integració en el grupo-classe. -Competència curricular. -Necessitats educatives Tutor i orientador Setembre Octubre Diseny d’una fitxa o carpeta individual de tutoría que facilite la recollida d’ informació i seguimient, a més de recollir els aspectes o punts tractats en les entrevistes individuals amb l’alumne i amb els pares Tutors de nivell i/o cicle junt amb l’orientador Al llarg del curs Menú

Objetiu Actuacions Responsables Dates 2. Seguimient de l’alumnat: Realitzar el seguimient personalitzat de cada alumne Registre acumulatiu d’informació rellevant: -Recollida d’información mitjançant entrevistes periòdiques. -Registre dincidents. -Observacione sobre la seva actitut, comportament, habilitats demostrades, dificultas, etc. Tutor Al llarg del curso. 3. Adecuació de L’ensenyament: Adequar les programacione, la ensenyança i l’ Evaluació a la diversitat de l’Alumnat Selecció de continguts prioritàris i bàsics. Diseny d’evaluación inicial al començament del cicle o curs. -Criteris e indicadors -Instruments -Tècniques Equip de cicle Profesorat especialista Setembre Octubre

Objetiu Actuacions Responsables Dates 4. Coordinació del profesorat: Potenciar la coordinació dels professors que imparteixen ensenyança a un mateix grup d’alumnes. Reunions: Establir un calendari de reunions Convocar les reunions Establir el guió de les reunions Alçar acta de les conclusions Tutor Al llarg del curs.

Objetiu Actuacions Responsables Dates 5. Tutoría amb les families: Implicar a les families en l’educació dels alumnes per unificar criteris i pautes educatives que redunden en una major coherència entre escola i familia. Calendari de reunione generals ambels pares i mares: Procediment per a mantenir entrevistes amb les families i periodicitat. -Entrevistes de tutoría. -Entrevistes amb el professorat. -Entrevistes amb l’orientador. Disenyar models d’informes, butlletí d’informació, notes i comunicats, parte de faltes, etc. Colaborar amb el consell escolar i la AMPA en l’organització de xarrades, trobades, escola de pares, etc. Tutor Orientador Departament de coordinació de l’Acció Tutorial Equipodirectiu Al llarg del curs.

Objetiu Actuacions Responsables Dates 6. Elaboració de plans: asumir com a feina pròpia dels docents l’orientaciói l’acció tutorial dels alumnes. Colaborar en l’elaboració i revisió del plà de tutoría i orientació. Elaborar les programacions de tutoría d’acord als plans establerts. Presentar als alumnes i a les families els plans i programes de tutoría i propiciar la seva col·laboració recollint sugerències. Tot el profesorat del centre. Al llarg del any.

Objetiu Actuacions Responsables Dates 7. Atenció a les NEE: Atendre als alumnes que presenten necessitats educatives especials buscant la optimització dels recursos i la màxima integració del alumnat. Identificar les necessitats educatives de’lalumnat. -A partir de l’evaluació inicial. -Mitjançant el seguiment de l’alumnat, observant el procés d’ensenyament aprenentatge, rendiment acadèmic, etc. -Exploracions psicopedagógiques. Profesorat Tutor Orientador Al llarg del curs. Prioriàriament durant el primer trimestre. Prendre decisions sobre la modalitat d’ escolarització. Orientador. UAE -Elaborar les adaptacions curriculars. -Establir programes de reforç pedagògic. -Organitzar recolzaments i recursos especials. .Realitzar un seguimient del alumnat. -Evaluar la resposta educativa. Unitat de recolzament educatiu.

Objetiu Actuacions Responsables Dates 8. Convivència en classe: Propiciar el clima de classe adequat per a la convivència i el treball escolar buscant la acceptació de tots els alumnes. Conèixer las característiques del grup clase: -Mitjançant observació dirècta. -Técniques sociométriques. -Enquestes. -Observació externa. Programar activitats complementàries i/o extraescolars: -Eixides culturals. -Convivències. Elecció de càrrecs de representació: Delegat Acordar normes de funcionament del grup clase en desenvolupament de allò establert en el RRI. Establir càrrecs i encàrrecs que posibiliten que cada alumne dedique part del seu temps en benefici del grupo clase. Tutor i orientador Al llarg del curs.

Objetiu Actuacions Responsables Dates 9. Promoció: Afavorir el pas de l’alumnat de un cicle a un altre i de una etapa educativa a la seguent. -Elaborar informes individualitzats de final de cicle i/o etapa. -Disenyar un plà de traspasament d’informació. -Organitzar les sesions d’evaluació. -Prendre decisions sobre la promoció de l’alumnat d’acord als critèris de promoció establerts en el projecte curricular. -Establir, analitzar i contemplar les mesures curriculars i organitzatives d’atenció a la diversitat a l’hora de decidir sobre la promoció de l’alumnat. Tutor Equip de professors Orientador C.C.P. Juny

Objetiu Actuacions Responsables Dates 10. Mediació: Mediar en situacions de conflicte entre l’alumnat, o amb el profesorat o la familia, buscant sempre una eixida airosa al mateix. -Organitzar reunions de forma separada i conjunta entre les parts. -Fer d’interlocutor. Tutor Profesor Orientador Cap d’ estudis Al llarg del curs.