CEIP Mas Clarà.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
LA MEVA VIDA!!! MARC MARTÍNEZ.
Pràctiques de Psicopedagogia a Londres
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
L'espectacle de la ciutat santa, protegida per un cèrcol de muntanyes, suscita l'actitud de profunda confiança en Déu, que es reflecteix en aquest.
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Comença el temps de grans oportunitats No de rebaixes La Quaresma.
+ Aclaparat pel sofriment, un malalt demana al Senyor que el perdoni i li retorni la salut (vv. 2-3), tot exposant els mals que l’afligeixen (vv.
Aportacions de les enquestes de camp
POBLES I CIUTATS Ciències Socials.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
REUNIÓ INFORMATIVA.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
SIGUEM SOSTENIBLES.
IMPLICA’T PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
FEM LA BOLA PETITA!.
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”. Fotografies de Chema Madoz.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
a partir del llibre “escrits de presó”
La Bíblia, font de valors humans i socials
COMBINACIÓ DE PRONOMS FEBLES
Les ciutats Unitat 4.
Les Ha que necessiteu per viure, els habitants del planeta terra, les Ha de terra en la terra i els planetes que necessitaríem si tothom visqués com tu.
Llegendes sobre la Lluna
CAMPANYA DE RECOLLIDA D'OLI USAT
Amb uns altres ulls....
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
Carta d’un infant als seus pares.
INICIACIÓ A L' U.D.: "SOM EQUILIBRISTES".
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
El petit príncep
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Corresponsals, qui i per a què, ¿hi ha negoci?
LABANDÀRIA.
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
Les taules de multiplicar
Els alumnes de 3r ens presenten SANT HILARI SACALM
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
LA ZEBRA ÍNDEX -Característiques - On viu - Alimentació - Comportament - Reproducció - Altres especies - Perills - Perquè he triat aquest tema.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
Sants-Montjuïc Abril de 2017 BIM/SA
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Amb uns altres ulls....
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
Som humans. Per això a vegades….
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

CEIP Mas Clarà

Alguns consells de civisme CEIP Mas Clarà

Què fem amb els xiclets mastegats? Els emboliquem amb un trosset de paper i els llencem a la paperera. No ho feu al terra, perquè costa molt de desenganxar. CEIP Mas Clarà

Què puc fer d'uns llibres vells que em sap greu llençar? CEIP Mas Clarà

És obligatori que porti casc quan vaig amb bicicleta? Portar casc, sobretot els infants, evitarà riscos en cas d’accident, tot i que no és obligatori. Sí que ho és en les vies interurbanes CEIP Mas Clarà

Pot el meu pare parar el seu cotxe en doble fila? Per afavorir la circulació i la convivència entre els diferents vehicles i els vianants, no hem de parar ni aparcar en doble fila. Tampoc no podem aturar-nos a les zones de vianants, els carrils bici, els carrils bus-taxi, les parades de transport públic, els rebaixos de la vorera per a pas de persones amb mobilitat reduïda, ni a les zones d’aparcament reservat. CEIP Mas Clarà

Què ha de fer el meu germà si necessita portar la moto per la vorera? No es pot circular amb moto per les voreres, passeigs i carrils bici. L’accés a les voreres s’ha de fer amb el motor apagat i acompanyant la moto a peu. CEIP Mas Clarà

Si l'oli usat no es pot llençar a l'aigüera, on l'ha de llençar la meva mare? El més comú és recollir l'oli usat en un recipient apropiat, per exemple una garrafa buida, i quan és plena, dur-la al punt verd del barri per reciclar l'oli. CEIP Mas Clarà

Evitar llençar puntes de cigarret a terra Evitar llençar puntes de cigarret a terra. Apagar-lo bé i llençar-lo a la paperera. Tampoc utilitzar les clavegueres: les burilles no són biodegradables i poden tardar vint-i-cinc anys a desintegrar-se! Els cendrers de butxaca poden ser una bona opció. Què ha de fer el meu avi amb la punta del cigarret si està fumant pel carrer ? CEIP Mas Clarà

Es poden regar les plantes del balcó? Sí, però en regar les plantes dels balcons s’ha de mirar de no mullar els qui passen pel carrer. De la mateixa manera cal vigilar en espolsar estores o roba. Hi ha un horari estipulat per a fer-ho: entre les 10 h de la nit i les 7 h del matí, amb les precaucions necessàries per no causar molèsties. CEIP Mas Clarà

Els serveis municipals fan la neteja de la brossa més visible en carrers i voreres, però si recuperem el costum d’escombrar el tros de davant del portal i considerem que mantenir net aquest espai també és responsabilitat dels veïnat de l’immoble segur que millorem amb nota l’aspecte de la ciutat. A qui pertoca escombrar la vorera? CEIP Mas Clarà

Què em podries donar algun consell? CEIP Mas Clarà

Webs interessants: CEIP Mas Clarà Ajuntamnet de Barcelona: http://w3.bcn.es/V28/Home/V28HomeLinkPl/0,3047,10062992_10231809_1,00.html Ajuntament d’Hospitalet: http://www.l-h.es/utils/obreFitxer.aspx?%c6%92%c3%88%02%e2%80%9d%19%c3%a8%c3%87%c5%bezV%c3%83A%c3%82%00%16oNq%5d%e2%80%bai%c2%bd%07%c5%a18%c3%9a%c2%a0j%c3%ac Banc de recursos cívics: http://www.recursoscivics.net/index.php?pagina=2&id=124&actuacio=1&cerca=ambit&activitat= Ajuntament de Terrassa: http://www.terrassa.cat/civisme/index.htm Dossier Civisme i convivència: http://www.diba.es/diversitat/fitxers/dossier_ civisme.pdf Webs interessants: CEIP Mas Clarà