Dret processal Administratiu

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Servei de Contractacions i Subministraments
Advertisements

Llei 21/2013, de 9 de desembre, d’avaluació ambiental
Junta de Direcció Consorci del Besòs.
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
Societats Capitalistes:
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
Scala era el nom que els romans donaven a una platja propera a Empúries.
Dret processal Administratiu
Dret processal Administratiu
Dret processal Administratiu
Taula 1: «Més que una casa»
SELECTIVITAT 2013.
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
Concurs literari i d’instagram 2018
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Societats d’Interès Social:
Desenvolupament de la sessió:
IX JORNADES D’ORIENTACIÓ UPV
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
Instruccions Accidents Esportius
En aquest tema veurem els apartats següents:
UNITAT 4: EVIDENCIA,RISC I IMPORTANCIA RELATIVA
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Liquidació del Pressupost Exercici 2016
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
Ajuts individuals de menjador Curs
Guies de contractació pública social i ambiental
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2011 FASE PROVINCIAL PROVA INDIVIDUAL
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2017
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
Llei 5/2003, de 22 d’abril, de mesures de prevenció dels incendis forestals en les urbanitzacions, els nuclis de població, les edificacions i les instal·lacions.
TEMA 10: ALTRES ENTITATS LOCALS
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Tesis Doctorals en Xarxa
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Presentació BATXILLERAT
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
RETIRADA PLA DIRECTOR
TECNOLOGIA.
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
Estatut d'autonomia de Catalunya
SELECTIVITAT 2011.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
Nou Hospital. Fundació Hospital de l’Esperit Sant Gestió de Facturació a Tercers 1 de desembre de 2009.
Els “trapicheos” d’uns quants socialistes al nostre poble Palau-solità i Plegamans $
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Dret processal Administratiu
Dret processal Administratiu
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
LA GESTIÓ AMBIENTAL Maria Mañanet i Enric Espinosa
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
Dret processal Administratiu Part Especial Jordi Miró Fruns Abril 2011
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Dret processal Administratiu Part Especial Jordi Miró Fruns Abril 2011
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ACTUACIONS EN CAS DE QUEIXES SOBRE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI
EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda Administratiu
El nou Estatut de Catalunya
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Dret processal Administratiu EPJ 2010/2011 Postgrau Tarda 1 Dret processal Administratiu Part Comuna Jordi Miró Fruns Novembre 2010

AL JUTJAT CONTENCIÓS - ADMINISTRATIU Recurs 371/2006 AL JUTJAT CONTENCIÓS - ADMINISTRATIU NUMERO 7, DE BARCELONA IVO RANERA CAHIS, Procurador de l’entitat ”..................... S.L.” en el recurs indicat, formulo escrit de demanda de conformitat amb els següents F E T S Primer Objecte d'aquest procés En el present procés contenciós-administratiu es pretén la nul·litat del Decret de l’Alcalde de l’Ajuntament de Cachulí del dia .............................................................. .........................................................................................................................................

Segon Redacció i tramitació del projecte de reparcel·lació a instància de l’Ajuntament Com es destaca a la Memòria del projecte de reparcel·lació (foli 4 expedient), el projecte es va redactar a instància del propi ................................................................ ......................................................................................................................................... Tercer La reparcel·lació era parcialment econòmica Tot i que el projecte de reparcel·lació no fa cap menció expressa al fet de que la reparcel·lació era parcialment econòmica, supòsit .......................................... Quart L’entitat recurrent va aportar més del 53% de la superfície total de la reparcel·lació La superfície total de l’àmbit reparcel·latori és de 32.934,71 metres quadrats, tal com així consta en l’apartat 2 de la Memòria en fer ................................................... Cinquè L’ordenació urbanística del sector Als efectes de poder avaluar correctament l’equitatiu repartiment dels beneficis i càrregues de l’àmbit reparcel·latori cal advertir que el .............................

F O N A M E N T S D E D R E T Fonaments de caràcter jurídico-processal Pel que fa referència a la competència territorial i objectiva d’aquest Jutjat, la capacitat processal i legitimació de l’entitat .................................................... II. El projecte de reparcel·lació vulnera el principi de repartiment equitatiu dels beneficis i càrregues: l’actora rep un 100% menys del que li correspon El projecte de reparcel·lació impugnat en aquest procés vulnera els articles 7 i 120 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de 26 de juliol .................................................. ............................................................................................................................................

III. El projecte no identifica els excessos i defectes d’adjudicació Per tal de garantir l’equitat entre tots els propietaris en el repartiment dels beneficis i les càrregues del procés urbanístic la ....................................................... IV. El projecte autoritza excessos d’adjudicació superiors als legals Tot i que el projecte de reparcel·lació prescindeix d’indicar quins són els excessos i defectes d’adjudicació que conté, la comparació entre .......................... V. Les finques no edificades no es podien adjudicar als primitius propietaris A l’apartat 5.2 de la Memòria del projecte de reparcel·lació redactat per l’empresa municipal de l’Ajuntament de Cachulí es ...............................................

VI. La valoració dels drets és incorrecta En l’apartat 4 de la mateixa Memòria s’indica que la valoració dels drets dels afectats s’efectua en el projecte d’acord amb allò ........................................... VII. La cessió de sòl amb aprofitament és una càrrega de tots els propietaris L’article 43.1 del Text Refós de la Llei d’urbanisme de Catalunya imposa a tots els propietaris del polígon l’obligació de cedir a .................................................... VIII. Les cessions per vialitat van a càrrec de tots els propietaris Segons el compte de liquidació provisional (foli 188 expedient), la finca resultant identificada amb el número R015, que s’adjudica a ...............................

IX. El projecte de reparcel·lació no pot modificar el planejament general En l’apartat 3 de la Memòria del projecte de reparcel.lació s’incorpora un quadre comparatiu entre les condicions d’ordenació ................................................ X. La cessió del sòl amb aprofitament és proporcional als terrenys no edificats Com s’ha exposat en el Fet TERCER d’aquesta demanda, la reparcel·lació aprovada per l’Ajuntament de Cachulí era parcialment ................................................ XI. El repartiment equitatiu exigeix homogeneïtzar el dret a edificar les parcel·les resultants El projecte de reparcel·lació aplica coeficients d’homogeneïtzació per tal de garantir que tots els propietaris rebin el mateix valor, tot i ............................................

XI. Imposició de les costes processals per temeritat Pel supòsit en que l’Ajuntament de Cachulí s’oposi al contingut de l’escrit de demanda, demanem expressament que se li imposin les ..................................... XII. Pluralitat de pretensions processals En el present procés judicial s’insta una pretensió principal, que és la declaració de nul·litat de l’acord municipal que va aprovar amb ......................... XIII. Termini per l’execució de la sentència A l’empara de l’article 71.1.c) de la Llei Jurisdiccional, i amb el convenciment de que s’estimarà la demanda i s’anul·larà el projecte de ............................................... Per això,

S O L · L I C I T O : Tingui per formulat el present escrit de demanda i, en el seu dia, es dicti sentència que estimi el present recurs contenciós-administratiu i, en conseqüència: 1) Acordi la nul·litat del Decret de l’Alcalde de l’Ajuntament de Cachulí del dia 17 de maig de 2006, que va aprovar definitivament el projecte de reparcel·lació de la Unitat d’Actuació número 20 de l’àmbit “Cal Gros”. 2) Ordeni a l’Ajuntament de Cachulí que procedeixi a modificar el projecte de reparcel·lació, tramitar-lo i aprovar-lo definitivament en un termini màxim de cinc mesos, en el que es recullin les declaracions de la sentència que es dicti en aquest procés. 3) Declari que el nou projecte de reparcel·lació haurà de respectar els següents criteris: a) El dret de les persones propietàries serà proporcional a la superfície de les finques originàries respectives; b) Les diferències d’adjudicació han d’ésser objecte de compensació econòmica entre les persones interessades; c) Els excessos i defectes d’adjudicació de cada propietari s’hauran d’identificar; d) Els excessos d’adjudicació de les finques no edificades no podran excedir del 15% dels drets de les persones adjudicatàries, llevat d’acord entre els propietaris; e) La valoració dels drets dels propietaris s’haurà de quantificar de conformitat amb el valor de repercussió del sòl del sector obtingut pel mètode residual; f) Tots els propietaris de la unitat d’actuació participaran en l’obligació de cedir el sòl corresponent al 10% de l’aprofitament urbanístic; g) Tots els propietaris de la unitat d’actuació participaran en l’obligació de cedir el sòl reservat per a sistemes locals en aquell àmbit; h) L’administració actuant rebrà en metàl·lic l’equivalent al valor de cessió dels terrenys, en la mateixa proporció en que no sigui objectivament possible la redistribució dels terrenys per raó de la consolidació de l’edificació; i) Cada parcel·la resultant identificarà el nombre d’habitatges que es poden construir en la mateixa; i j) s’incorporarà un coeficient corrector per homogeneïtzar el nombre màxim d’habitatges de l’àmbit entre els drets de participació de tots els propietaris. 4) Imposi a l’administració demandada les costes d’aquest procés.

PRIMER ATRESSI : Que retorno l’expedient administratiu lliurat a aquesta representació per formular l’escrit de demanda. SEGON ATRESSI : Que en aplicació de l’article 40 de la Llei Jurisdiccional de 1998 aquesta part manifesta que, al seu parer, la quantia d’aquest procés és indeterminada. TERCER ATRESSI : En aplicació dels articles 60 i 62 de la Llei Jurisdiccional aquesta part manifesta el seu interès de que es rebi aquest procés a prova, per tractar sobre els següents punts de fet: a) Condicions urbanístiques de les finques afectades; b) Determinació dels drets aportats per cada propietari; c) Determinació dels drets adjudicats a cada propietari; d) Valor dels drets adjudicats; i e) Repartiment equitatiu dels beneficis i les càrregues; i posa de manifest el seu interès de que, en el seu moment processal, es celebri tràmit de conclusions.

proposaran en el període probatori. QUART ATRESSI : En aplicació de l'article 339.2 de la Llei d'Enjudiciament Civil demanem que es procedeixi, en el seu dia, a la designació judicial d'un perit Arquitecte superior per a dictaminar sobre els anteriors punts de fet, segons els extrems que es proposaran en el període probatori. Per això, S O L · L I C I T O : Tingui per retornat l’expedient administratiu, per manifestada l’opinió d’aquesta part respecte de la quantia del procés i, en el seu moment processal, s’obri aquest procés a prova, es designi el perit indicat per a l'emissió del dictamen pericial i se celebri tràmit de conclusions. Barcelona, 2 de gener de 2007. Jordi Miró Fruns Ivo Ranera Cahís Advocat Procurador