Avaluació 4t d’ESO Curs 2014-2015 Identificació de l’organisme APLICACIÓ INFORMÀTICA Avaluació 4t d’ESO Curs 2014-2015
FASES APLICACIÓ INFORMÀTICA - Creació grups - Assignació alumnat - Alumnat especial - Proposta aplicadors - Dies festius - Validació grups - Supervisió exempts Introducció de dades Designació aplicadors i correctors Aplicadors - Extracció llistes - APLICACIÓ - Incidències Resolució Incidències Aplicació i Incidències Correcció i introducció de notes Resolució Incidències Correcció Obtenció d’informes Informes 2 Informes
LÍNIA DE TEMPS Data límit correctors centres privats
Fase 1 INTRODUCCIÓ DE DADES Centres: 1-12 desembre 2014 Comissions: 15 des - 9 gener 2015 Manquen Sobren FASE 3 Fora de termini Suport específic NOVETAT
Novetat! CORRECCIÓ AUTOMÀTITZADA AVANTATGES Important estalvi econòmic Millora de la qualitat de les dades: reducció d’errors de transcripció Disminució número de correctors Selecció més acurada. Formació Homogeneïtzació de criteris de correcció Correcció més motivadora DESAVANTATGES Més rigidesa en terminis Canvis en el procediment d’aplicació Logística afegida comissió→servei territorial
LOGÍSTICA Distribució de paquets 26 gen-6 feb 9-11 febrer Centre
PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Sobres Etiquetes PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Quaderns Full de respostes
ETIQUETES Català Matemàtiques Sobre Alumne
PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Sobres Català Matemàtiques Sobre Alumne Etiquetes PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Quaderns Full de respostes
PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Sobres Matemàtiques També absents Sobre Alumne Etiquetes PROVES 10 FEBRER 11 FEBRER CATALÀ CASTELLÀ MATEMÀTICA ANGLÈS Full de respostes
11-16 Febrer 10-13 Febrer Corrector Introducció de qualificacions 16-27 Febrer Recollida fulls de resposta 17 Febrer
www.gencat.cat