CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro
Advertisements

PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
A TELECOMUNICACIÓN FAI EVOLUCIONAR Á SOCIEDADE
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Índice Eixe 4 do Fondo Europeo de Pesca - Medidas
Juan Ramón Alonso García
As claves dunha nova escola
O SER HUMANO Características :.
Traballo cooperativo Historia Catedral de Burgos 2 ESO
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
O barroco compostelán.
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
A REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
VINCENT VAN GOGH
OS AMIGOS DA RATA LUÍSA Entroido Mon Daporta.
A familia.
Grupo de traballo combas a-1
Podes ler un libro da biblioteca facendo clic no tema do teu interese.
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Oe mamá… teño unha pregunta Beatriz Pérez Conde
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
As actividades non presenciais
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Aqueles mozos dos anos 20 Vicente Risco, Castelao, Otero Pedrayo, Cuevillas, Losada Diéguez Presentación de Noemí Pazó.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
A VIDA....
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Tertulia para NAIS E PAIS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Como localizar artigos especializados
O POR QUE DO CAMBIO.
Falando do pasado: COPRETÉRITO
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Atréveste a crear un book tráiler?
A NOSA HISTORIA DE ONDE VIMOS?
Era unha vez unha competencia ...
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
SISTEMAS DE VALORACION DAS EXISTENCIAS
O matrimonio homosexual.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
SOÑEI CUN ANXO.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
ASEMBLEAS INFORMATIVAS NOVEMBRO 2009
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Límites e continuidade
Transcripción de la presentación:

CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA. Santiago de Compostela.

O traballo por proxectos non é cousa dun día O traballo por proxectos non é cousa dun día. Esixe establecer unha metodoloxía sistemática.

Estratexias metodolóxicas PERSPECTIVA SISTÉMICA ADECUACIÓN CURRICULAR COMUNICACIÓN E ACCIÓN INVESTIGACIÓN ACCIÓN Estratexias metodolóxicas XESTIÓN DE CONFLICTOS E ATENCIÓN Á DIVERSISDADE METODOLOXÍAS PARA O CAMBIO DE ACTITUDES PARTICIPACIÓN NA TOMA DE DECISIÓNS NA TOMA DE D TRABALLO TRABALLO COOPERATIVO E COLABORATIVO E COLABORATIVO

TRABALLAR EN REDE REDES DIXITAIS Traballo colaborativo Na aula: T. cooperativo Redes nacionais e internacionais No centro: proxectos transdisciplinares No entorno local TRABALLAR EN REDE

Os nenos e as nenas falan dos proxectos: OS PROXECTOS SON DIFíCILES PORQUE NO LIBRO ESTÁ TODO EXPLICADO. NOS, CANDO FACEMOS UN PROXECTO TEMOS QUE BUSCAR TODO E VER COMO SE UNE CO RESTO. Por exemplo: No proxecto da evolución humana pensamos para que nos serviu evolucionar. (SOKHNA, 7 AÑOS). É UN TRABALLO ONDE SE FALA MOITO. EU APRENDO GALEGO E ESPAÑOL. A VECES FALAMOS DE PATRIMONIO. OUTRAS DA EVOLUCIÓN DO HOME. APRENDO A LEER, A ESCRIBIR, A PENSAR . AXUDAME A OS VERBOS POR QUE FALAMOS DE PASADO, PRESENTE E FUTURO. (MONAIM, 8 AÑOS)

UNHA FORMA PARA FACER UN TRABALLO EN EQUIPO UNHA FORMA PARA FACER UN TRABALLO EN EQUIPO. EU CREO QUE EN EQUIPO APRENDEMOS MAIS, POR QUE A MI ME DAN IDEAS E ME VEÑEN PENSAMENTOS NOVOS. A VECES PENSO UNHA COUSA, LOGO ELIAS DI OUTRA E EU CAMBIO O MEU PENSAMENTO POR OUTRO. UN NIÑO SABE MOITO DE ALGO E LOGO NOS APRENDEMOS DO QUE DI. CADA UN SABE DE UNHA COUSA. EU SEI DE ANIMAIS E MARCOS É UN ESPECIALISTA EN DINOSAURIOS. AGORA AS NENAS SABEN DE MONSTERS HIGH, OUTROS DE FÚTBOL. EU ANTES ERA DE FÚTBOL, AHGORA SEI DE TAEKWONDO. COS PROXECTOS FUN A UN CONGRESO. (David, 7 AÑOS). Un traballo no que usas todo: a cabeza, o corpo, o cerebro. Todo está á vez. (Elias, 7 anos). Ás veces non nos poñemos de acordo. Um berra e o outro máis. Pasa o tempo e cando temos que presentar o que fixemos quedámos fatal. Eu traballo mellor nuns equipos que noutros. Agora non soporto a Hugo, quere facer o que lle dá a gana e eu non me deixo. Eu teño boas ideas e son a máis rápida. Fago moitos escritos de acusacións. Sempre repetidos. (Natalie,7 anos).

Máis sobre proxectos Non sei si os que sempre gañan teñen a razón. Eu ás veces tomo unha decisión, logo non ma seguen. Por exemplo: cando fixemos o power-point da Evolución Humana, eu dixen unha cousa e logo púxose outra. ( Alex, 7 anos). NO PROXECTO SOMOS MAIS NENOS E NENAS TRABALLANDO. O PROXECTO VAISE FACENDO, NON ESTÁ FEITO. HAI QUE AVERIGUALO TODO. FACEMOS MOITAS SALIDAS E VISITAMOS FÁBRICAS, MUSEOS OU DONDE VAIAMOS A INVESTIGAR. MIÑA NAI DI QUE CONTO MAIS CANDO SALGO. A MIN GÚSTAME A LIBRETA VIAXEIRA POR QUE INVESTIGO E ADEMAIS ESCRIBE TODA A MIÑA FAMILIA. EU ENSINOLLE A MIÑA NAI. O OUTRO DÍA NA COMIDA MIÑA NAI DIXO QUE EU SABÍA MAIS DE ARTE QUE MEU IRMÁN QUE TIENE VINTE ANOS, QUE NON SABIA NADA DE VAN GOGH. (Daniela, 7 anos)

Respecto polo traballo individual ( diferentes tipos de letra, 42 tipos de índice). A diversidade

Fichas abertas. Busca en internet dos conceptos e posterior posta en común dos mesmos para consensuar unha definición común.

O que imos aprendendo.

Campos semánticos, biografías Campos semánticos, biografías. Diferentes tipos de textos van conformando o proxecto.

Rexistro das saídas.

A autoavaliación