BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
LA NOSTRA MANERA DE TREBALLAR Impliquem a les famílies en l’aprenentatge de l’alumnat,i en la vida diària de l’escola, a través del suport en activitats, tallers, sortides. Els racons ens serveixen per treballar en petit grup i activitats diferents, algunes més dirigides´, altres més autònomes.
LA NOSTRA MANERA DE TREBALLAR El treball en equip promou la col·laboració, permet compartir coneixements i potencia la iniciativa i la responsabilitat. Els racons són una estratègia organitzativa que permet també donar resposta a diferents interessos i necessitats dels infants. Faciliten treballar amb diferents materials i recursos.
LA NOSTRA MANERA DE TREBALLAR La kinesiologia forma part de la nostra identitat i afavoreix un treball més global i més eficaç, connectant les diferents àrees cerebrals. Beure aigua i fer diferents exercicis, afavoreixen l’atenció, la concentració, la motivació i faciliten els aprenentatges.
LA NOSTRA MANERA DE TREBALLAR Introduïm la llengua anglesa a P5, de manera més lúdica, i progressivament s’augmenten les sessions i als últims cursos de primària s’incorpora aquesta llengua a l’àmbit artístic, l’educació visual i plàstica.
LA NOSTRA MANERA DE TREBALLAR La llengua catalana és la llengua vehicular i de comunicació, i la llengua castellana és present també més enllà de les hores de l’àrea, tant en els projectes, com en les àrees de medi i en el cas de cicle superior l’àrea d’educació física. La llengua castellana l’utilitzem en alguns dels ambients, en els jocs del pati i en la lectura.
NORMES BÀSIQUES DE FUNCIONAMENT DE L’ESCOLA És recomanable revisar diàriament la motxilla, ja que l’utilitzem coma eina de comunicació entre la família i l’escola. També podeu comunicar-vos, sempre que ho necessiteu, amb el tutor o tutora a través del correu electrònic de l’aula, o de l’escola, i consultar la pàgina web i els diferents blocs, on trobareu informacions del vostre interès.
MESTRES QUE INTERVENEN Tutora Nuri Petit Especialistes - Marta: Educació musical Albert : Religió Montse : Llengua Anglesa Laura: Educació especial Jaume: Educació física
Mestres de suport Núria Elies; Racons Núria Roca: Ambients Carme: Ambients Ramona: conte
HORARI 16-17 -SEGON Franja horària DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS Franja horària DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES 9 - 9.30 MATES (V.V ) CATALÀ ( ORTOGRUP) RELIGIÓ-VALORS CÀLCUL 30’, CASTELLÀ LECTURA 9.30 - 10 7 i mig RACONS (ATENCIÓ) 10 - 10.30 30’ CASTELLÀ LECTURA 10.30 - 11 11 - 11.30 30’ CASTELLÀ LECTURA 30´ CASTELLÀ LECTURA MÚSICA EDUCACIÓ FÍSICA 11.30 - 12 ANGLÈS COMPRENSIÓ ESCRIPTURA INFORMÀTICA EL CONTE 12 - 12.30 CASTELLÀ LECTURA 12.30 - 13.30 TUTORIA PARES 15.00 – 15.30 MEDI SOCIAL CASTELLÀ AMBIENTS PLASTICA MEDI NATURAL 15.30 – 16.00 16.00 – 16.30 APADRINAMENT PATI
SEP Suport en petit grup als nens i nenes en el seu procés d’aprenentatge. SEP fora l’horari escolar Dijous 14:30 a 15:00
LECTURA Individual a l’aula: Silenciosa. 20-30 minuts diaris, generalment en castellà Conduïda per professors o pares voluntaris Apadrinament lector amb les nenes i els nens de 6è Individual a casa: El conte del divendres Altres
ELS DEURES El dimecres, una fitxa de deures o bé una pàgina dels quaderns de mates o català. El divendres, el llibre de lectura
ANIVERSARIS A nivell intern
SORTIDES 1r Trimestre 2n Trimestre 3r Trimestre El dia 3 d'octubre anem a Cal Trepat, fem un taller de les emocions. I després dinem i juguem a Sant Eloi. 2n Trimestre Sortida amb tren a Cervera, Museu del blat i la pagesia, exposició Marc Marquez 3r Trimestre Colònies a Cal Petit, a prop de Vilanova de Meià. 2 dies, al voltant de 60 euros
ASPECTES A RECORDAR NOTES NOM I VETA WEB: http://agora.xtec.cat/escola-mmm-tarrega/ LES TORTUGUES CORREUS ELECTRÒNICS RECOLLIDES AL MIGDIA AL·LÈRGIES POLLS HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES: Dilluns, de 12::30 a 13:30