CLIC I DIC SEQÜÈNCIES DE LECTURA So [p]: 1.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Demostración del uso de Power Point
Advertisements

Hielo María José Pérez Grange.
Anterior Nota Para que puedas dibujar tu robot cambia en opciones del puntero a pluma presionando clic derecho sobre el recuadro selecciona la opción.
R E F R A N E S R E F R A N E S M O D E R N O S M O D E R N O S.
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
APOYO DE LA VOZ.
ENERGIA Energia és allò capaç de transformar la matèria.
EL TREBALL DE CATALÀ.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Normes per escriure-les
Google Scholar citations
Alimenta el teu cos.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Antecedents (el context) Centre IATIC
L’Expressió escrita.
CALES DE L’ESCALA.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
LA LLEGENDA DE SANT JORDI
CENTRAL TÉRMICA PARTS D’UNA CENTRAL ADVANTATGES INCONVENIENTS
L’agricultura Pau Fibla Queralt Bianca Mihalca Aida Carreño Lídia Cruz
Del silenci Lanza del Vasto 2018 .
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
Possa’t els auriculars i pressiona la tecla enter per llegir
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS: Grans grups d’edat
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
Portfoli Jordi Guim.
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
Grups interactius a L’Esquitx
Perfil dels enquestats
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Suport visual de vocals i consonants
EXEMPLES D’ALGUNS MITJANS DIGITALS QUE USEM DIDÀCTICAMENT
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
El petit príncep
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Miquel Marco i Alejandro
TECNOLOGIA.
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
LA FLOR MÀGICA AUTORS: Ainoa i Christian.
EL QUADRAT LES MARIETES.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Alumno: ______________________________________.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Presentació assignatura
LA LLUM.
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
L’AVALUACIÓ DE LA CARPETA DE LABORATORI EN UNA ASSIGNATURA DE SEGON CURS D’ENGINYERIA TÈCNICA DE TELECOMUNICACIÓ Josep Jordana, Francesc J. Sànchez Departament.
Clica damunt de la forma geomètrica que representa la fotografia
Transcripción de la presentación:

CLIC I DIC SEQÜÈNCIES DE LECTURA So [p]: 1

El nom de Clic i Dic s’adapta al funcionament dels exercicis, ja que cada clic és una seqüència que els alumnes han de dir. El treball és del tot oral i el docent és qui el dirigeix. Es pot utilitzar tant projectat a la pantalla o a les pissarres digitals, com als ordinadors (en aquest cas individualment o en grups petits).

P p p p p

iiii p

i p

uuu p

u p

aaa p

a p

iiiiiiii ip uuuuu up aaaaa ap

oooo op oooo op

eeee ep eeee ep

ip up ap op ep

a e e a

uuu pa

u pa

aaa pa

a pa

eee pa

e pa

uuuuu u pa aaaaa a pa eeeeee e pa

MOLT BÉ!