La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
TÈTANUS ALUMNA: Estefanía García Rubio CURS: 1r ESO B
Gestor Integrat de Referències
Centre d'Hàbits Saludables
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
El Comentari de text històric
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Elaboració d’un mapa temàtic
Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
Google Scholar citations
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Juan Gabriel Rodriguez Martin
PETITS REPORTERS Títol.
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
TFC-Disseny d’aplicacions per a iOS Viral Zombies TD
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
Un test per pensar... Materials de
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1. L’empirisme de Locke 1.3. L’anàlisi dels conceptes de la metafísica escolàstica Pàgina 258 Els dos sentits de la substància: com a substrat i com a.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Carta d’un infant als seus pares.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
Per Hugo Rodríguez Zamarreño (ETIS) sota la supervisió
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
ENS TROBEM DE NOU.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Twitter 1.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
Les taules de multiplicar
Introducció Al posicionament Web.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
TEST DE L´EMPRENEDOR/A
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
SISTEMA DUNAR.
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
Amb la col.laboració de:
INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
Projecte: Videojocs.cat
EL QUADRAT LES MARIETES.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Gestió del coneixement
LES MÀQUINES.
Evolució del comerç als barris de Barcelona
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
Sentiments cliqueu.
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat Montserrat Fernández Robles

Introducció Vols transmetre els valors de la teva empresa però no saps com? Aquest projecte et servirà com a guia per a realitzar la teva pròpia imatge corporativa, en el qual s’identificaran els trets més importants a tenir en compte per a la correcta realització d’aquesta. A partir d’una empresa fictícia amb el nom de Creative Designers, es realitzaran el logotip, el manual d’identitat i altres recursos alternatius.

Procés de treball Identificar missió, visió i valors de la empresa Tipus de públic al que ens volem dirigir Trets clau del logotip ideal Creació d’una primera versió del logotip d’empresa Realització d’un test a usuaris, per a valorar aquesta primera versió. Anàlisi dels resultats obtinguts al test. Redisseny del logotip Disseny del manual d’identitat Aplicació del logotip i els seus usos en altres recursos gràfics: cartell publicitari i targetes de contacte. Valoració de la feina realitzada

1. Identificar missió, visió i valors de la empresa Que fem? A què ens dediquem? Quin es el nostre públic? Visió Que vull aconseguir? Que faré en el futur? Valors Com som? En què creiem?

2. Tipus de públic al que ens volem dirigir En el meu cas, Creative Designers és una empresa del sector de les arts gràfiques, per tant rebrà públics molt diversos, ja que en l’actualitat el disseny gràfic està present en molts aspectes. Tot i així, el nostre client més potencial serà l’empresari. Trobarem perfils de tot tipus, però l’objectiu principal serà comú, és a dir, la finalitat de crear una imatge corporativa d’una empresa, és potenciar el posicionament d’aquesta en el mercat i aconseguir una major captació de clients.

Un bon logotip ha de ser: 3. Trets clau del logotip ideal Un bon logotip ha de ser: Simple Original Responsive Durador Memorable

Logotip per espais reduïts 4. Creació d’una primera versió del logotip Logotip d’ús general Logotip per espais reduïts

5. Realització d’un test a usuaris, per a valorar aquesta primera versió A quin tipus d’empresa creus que representa aquest logotip? Consideres que és un logotip simple? Creus que es fàcil de recordar? Creus que els colors utilitzats són els més adequats? Creus que el logotip podria servir per a representar una empresa dedicada al sector de les arts gràfiques? Et recorda al logotip d'alguna altra empresa? Enllaç al test: https://docs.google.com/forms/d/1ru72rtvY-g5FKCigjj6z4L_6yD_YGXRF36HHlD9F_pw/edit#responses

6. Ànalisi dels resultats obtinguts En el meu cas, els resultats obtinguts al test indiquen que el logotip s’identifica ràpidament amb una empresa del sector del disseny gràfic. Resulta fàcil de recordar i a més no es confon amb logotips d’altres empreses, en el redissenya del logotip mantindrem una línia similar a la de la primera versió. És massa complex, necessita reduir número de colors i formes, per tal de que sigui més simple.

Logotip per espais reduïts 7. Redisseny del logotip Logotip d’ús general Logotip per espais reduïts

8. Disseny del manual d’identitat

9. Aplicació del logotip i els seus usos en altres recursos gràfics: cartell publicitari i targetes de contacte.

6. Conclusió Els consumidors sempre es guien primer per l’estètica, per tant si un producte és original i bonic als ulls, sempre els cridarà més l’atenció. Per això, cal definir correctament quina serà la missió, la visió i els valors del nostre negoci, ja que seran els que representaran a la nostra empresa i els que ens serviran de guia per a desenvolupar la nostra estratègia de negoci, el tracte amb els clients i la imatge de la empresa. És imprescindible saber quins són els conceptes clau, les tendències del moment i relacionar-les amb la idea que volem plasmar, per a que el nostre negoci no passi desapercebut.