Pràctica 3.4: Creació d’una matriu de dades amb IBM Statistics

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Base de datos de pacientes obesos: Estudio obesidad.sav
Advertisements

CONDICIONES INICIALES t
SPSS ( statistics comprimido) ….ZSAV Misma funcion que archivos SAV Tardan mas o menos tiempo en abirse, dependiendo del tamaño y configuracion del sistema.
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Història del llenyaire... “El temps és el recurs més important” Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
ACS amb Maple i SPSS ©2003 Inma Sánchez Pérez Director: Miguel Martín Mateo GRAAL.
Uso de IBM SPSS Statistics Carmen Prieto Sánchez de Puerta Virgen del Rocío Grupo A. Subgrupo 15.
1 CAL= 15 °C 8.7 Cal/cm2 = °C.
TAREA SEMINARIO CUATRO: TRABAJO CON EL SISTEMA IBM- SPSS STATISTIC. OROZCO CORBACHO, NOELIA 1º ENFERMERÍA. GRUPO B SUBGRUPO 7.
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
ACCÉS  Inicia/ Tauler de control
Elaboració d’un mapa temàtic
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Google Scholar citations
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
CUIDATGE.
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
GESTIÓ PER PROCESSOS.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
TFC - Antoni Romanos Arasa
Continuació: l’espai II
La seu vella La seu vella és una catedral romànica d’estil gòtic situada dalt d’un turó de Lleida que porta el mateix nom que la catedral. Es va començar.
FORMACIÓ CONTINUADA · U. DOCENT DE MFIC TARRAGONA
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PRÀCTICA D’AULA MEMÒRIA OPERATIVA. AFECTACIÓ DIFERENCIAL DE LA VARIABLE AGRUPAMENT RÍTMIC SOBRE DUES TASQUES DE MEMÒRIA A CURT TERMINI.
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
Arxius digitals CREDAT
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
NOVETATS TAC Claustre de gener 2015
Pràctica 5.2: Construcció de fluxogrames
Tutora: Eloisa Lorente
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
Per Hugo Rodríguez Zamarreño (ETIS) sota la supervisió
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
PROJECTE 2018 OBJETIUS i ACCIONS
Framework MVC en PHP Autor: Josep Humet Alsius
Un Sistema d´Informació Arqueològica: SIDGEIPA*
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Tasques Moodle 2.x: afegir comentaris als PDF dels alumnes
Familiaritzar-se amb el qüestionari com a instrument de mesura.
Pràctica 1.2: Hipòtesis i plantejament de problemes
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Remeis UAB. Vall d’Hebron.
Servei d’Ordenació Educativa
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
Pràctica 5.3: Construcció d’arbres de problemes i solucions
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
Projecte: Videojocs.cat
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
Convivència i Mediació Escolar
Estils i Plantilles Ms Word.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Transcripción de la presentación:

Pràctica 3.4: Creació d’una matriu de dades amb IBM Statistics Objectius: Aprendre a traslladar les dades del qüestionari als processadors estadístics Saber com preparar una matriu de dades amb IBM Statistics (antic SPSS)

Tasques a desenvolupar Explicació inicial del procediment Reprendre el qüestionari elaborat en la pràctica 3.3 Entrar en l’IBM Statistics i començar a generar variables i categories de la matriu en la “Vista de variables” Completar tot el qüestionari Desar un arxiu amb la matriu

Documents que cal lliurar en la pràctica Matriu d’IBM Statistics en arxiu .SAV Còpia del qüestionari (.DOC)