Facebook.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Advertisements

Servei de generació de còpies autèntiques
SESSIÓ VI. PREVENCIÓ DE RECAIGUDES I SEGUIMENT.
Impress 3... Posa-hi un fons!
Les amistats estan fetes de trossets....
Impress 1... Benvingut al món de les presentacions!
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Com fer una presentació de diapositives
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Alimenta el teu cos.
«Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe.»
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Estratègia de Xarxes Socials
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Writer 4... mira’t bé la pàgina
3a PART Els nens i nenes de P- 4
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Instagram.
La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Les eines de la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals
Recordem què vol dir ser adolescent
Creació d’un mapa personalitzat
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
EDUCACIÓ FARMACÈUTICA EN LA CRONOTERÀPIA
Impress 2... Edita la teves presentacions!
Estudi de components ASP per al tractament ‘off line’ d’imatges
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Integració europea i gènere Centre de Documentació Europea de la URV
Tutorial TIMERIME.
NOM DEL DÉU - títol amb WordArt fons amb una imatge representativa
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
DIADA DE La pau i la no violència.
Programa d’il·lustracions online!
Un test per pensar... Materials de
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Xarxa d’agrònoms de Catalunya
Writer Fora dels límits!
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Temps de... ADSL.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Twitter 1.
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Introducció Al posicionament Web.
REAXYS.
Saber Viure és no estar sol.   .
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Tatiana Fichter Nogal Bárbara Congost Gascó.
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Propostes de millora en el GIR
Sant Feliu de Llobregat
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Linkedin.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
Estils i Plantilles Ms Word.
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Facebook

Facebook Perfils, grups i pàgines de fans Funcionament 2

Facebook Facebook és una xarxa social que reprodueix el nostre entorn social i familiar al món online. 3

Facebook Beneficis Arribar potencials clients Treballar la nostra reputació com a experts Treballar la nostra presència online Publicitar la nostra empresa, els nostres serveis cap a un públic molt segmentat Estudiar el comportament de clients/relacionats Fidelitzar Branding 4

Perfils, grups i pàgines de fans amics Crea i administra Perfil fans Pàgina Perfil membres Grup 5

Perfils, grups i pàgines de fans El perfil Representa a una persona. Conté informació personal. Els contactes són AMICS, prèvia autorització per les dues parts. Nombre limitat d’amics Actualitzacions només visibles per amics o sectors d’amics. Actualitzacions publicades per la persona 6

Perfils, grups i pàgines de fans 7

Perfils, grups i pàgines de fans Pàgina de fans Representa a una empresa, institució, marca, celebritat, o personalitat amb seguidors. Els fans són altres perfils. Per fer-se fan no cal autorització. Nombre il·limitat d’amics Actualitzacions públiques. Actualitzacions publicades per l’empresa, institució, marca, etc. no per la persona. 8

Perfils, grups i pàgines de fans Pàgina de fans L’ha de crear un perfil. Pot ser administrada per més d’un perfil personal. Pot programar publicacions. Té analítiques. Pot afegir aplicacions com a pestanyes que donen funcionalitat adicional a la pàgina. 9

Perfils, grups i pàgines de fans Pàgina de fans 10

Perfils, grups i pàgines de fans Representa un grup de perfils amb interessos en comú. Els integrants són membres, no amics. Les publicacions són visibles només pels membres. Són publicades pels membres. Poden ser oberts o tancats. 11

Perfils, grups i pàgines de fans 12

Perfils, grups i pàgines de fans 13

Funcionament de les pàgines Configuració de la pàgina Programació de les publicacions Analítica Configuració de més d’un administrador Destacar publicacions a dalt del mur Aplicacions Anuncis 14

Funcionament de les pàgines Edita el teu perfil Edita la teva descripció Publica contigut que pugui ser interessant pel teu públic Destaca la teva diferència Publica sempre amb imatges/vídeos Recompensa Comparteix contingut interessant d’altres pàgines o perfils 15

Funcionament de les pàgines Enllaça cap a la teva pàgina Web. Comença i segueix converses. Comunica segons el teu pla de comunicació Convida als teus amics a fer-se fans de la pàgina No tots els fans rebran les teves publicacions Monitoritza les estadístiques Escull una bona “foto de perfil” Canvia la foto de portada quan t’interessi 16

Funcionament de les pàgines 17

Funcionament de les pàgines 18

Fes un comentari com a perfil/fan Funcionament de les pàgines Fes un comentari com a perfil/fan Oferta: oferta amb codi descompte, també de pagament. Només ho pot fer l’admin. Evento: noticació d’un esdeviment Hito: White paper Nota: post amb text més llarg. 19

Com puc saber els perfils i les pàgines que són fans meus. Funcionament de les pàgines Com puc saber els perfils i les pàgines que són fans meus. 20

Funcionament de les pàgines 21

Funcionament de les pàgines 22

Funcionament de les pàgines 23

Funcionament de les pàgines 24

Funcionament de les pàgines 25

Funcionament de les pàgines 26

Funcionament de les pàgines 27

Funcionament de les pàgines 28

Una fan page pot indicar que li agrada altre fan page Funcionament de les pàgines Una fan page pot indicar que li agrada altre fan page 29

Funcionament de les pàgines 30

Funcionament de les pàgines 31

Fem-ho!!! 1.- Compartim Likes 2.- Pensa en quina és la teva diferencia com a empresa / comerç. 2.- Edita el teu perfil: foto portada / foto perfil (funciona?) 3.- Edita la teva descripció: información de la página / descripción breve / descripción larga / contactos/ horario 4.- Publica un post de benvinguda que pugui ser interessant pel teu públic: post de benvinguda (sense link/ sense foto) 5.- Publica contingut d’altre web/blog/ e-commerce amb imatges/vídeos: adjunta un link

6.- Publica un enllaç cap a la teva pàgina Web/ blog / e- commerce. Fem-ho 6.- Publica un enllaç cap a la teva pàgina Web/ blog / e- commerce. 7.- De moment, abans de començar a publicar amb missatges de marketing, hem de seguir converses entre nosaltres. Recorda que has de comunicar segons el teu pla de comunicación. 8.- Convida als teus amics a fer-se fans de la página. Invitar. Post a la teva página personal amb el link de la teva Fan Page. Recorda que abans has d’editar el link de la fan page.

Fem-ho! 1.- fem un post amb 3 fotografies, determinant quina és la principal, i quines són secundaries. 2.- otorga un Like “personal” en una publicació anterior de la teva fan Page.

Marketing: vendre, vendre, vendre!!! PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 1.- Identifica 2 fan Pages de competidors, ¿per què t’agraden? Quines són les estratègies que vols copiar. 2.- Exercici USP. Obre un arxiu de Word “posts Facebook” i redacta un text de venta que ofereixi USP.

Marketing: vendre, vendre, vendre!!! PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 3.- Reescriu el text USP. El nou text ha de ser purament de marketing. Hem de ser originals, creatius, simpàtics, subtils. . NO MENTIR!

Marketing: vendre, vendre, vendre!!! PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 4.- fem un text d’expectativa, anunciem que en breu succeirà alguna cosa que serà de l’interès dels nostres fans. 5.- fem un text incitant a la participació. Una pregunta que sigui atractiva pels nostres fans. (participem tots en els comentaris) 6.- fem un post informal… ¿sabies que… 7.- Post amb testimonial

Marketing: vendre, vendre, vendre!!! PUBLICAR PENSANT EN EL MARKETING. 8.- El post del dilluns al matí! A les 10:00 del matí de dilluns publiques això…. 9.- “Consells pràctics”, ara hem de fer un post que respongui a preguntes, explica, enriquir… 10.- Tendència del sector. Post d’un concepte emergent… 11.- Opinió! La nostra opinió d’un fet concret, relevant, interessant… 12.- “cita”, post que inclou una frase cèlebre, cita…

Ara que tenim Fan Page, calendaritzem: Facebook: Ara que tenim Fan Page, calendaritzem: Temes a tractar Freqüència To Imatge gràfica Calendaritzem????? Vinga!

Contacto ¿Preguntes? B&C Gràcies