Com preparar un bon dossier de patrocini Barcelona 12, 19 i 26 de març
Pensar abans d’actuar: la idea! La idea té estratègia i, per tant, té sentit, és coherent, està ben reflexionada i serà viable?. La idea és fàcil d’explicar i d’entendre? Pensar en gran Imaginació Objectiu: convèncer!
Anàlisi DAFO Debilitats Amenaçes Fortaleses Oportunitats
Estudi econòmic sòlid Pressupostos fàcils d’explicar i d’entendre Pressupostos realistes Pressupostos honestos Pressupostos equilibrats
Bon programa de contraprestacions Avantatges interessants per la marca: encaix coneixement, prestigi, serveis…. Retorn pel negoci de l’inversor Valor dels intangibles: notorietat, vanitat …
Elaboració física del projecte Ben presentat: atractiu, àgil, pràctic Ben redactat: respecte per l’ortografia i la construcció de les frases Complert: ho serà si s’ha fet bé la feina prèvia
Estratègia de presentació A qui ho presentarem? Quan ho presentarem? Com ho presentarem? On ho presentarem? ASSAJAR I PREPARAR-SE BÉ + SORT= ÉXIT!!!