Entrar Projecte PEP GRAMAGE DISSENY.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
RESUM.
Advertisements

La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
LABORATORI SERIGRAGIA
ELS LLENGUATGES VISUALS
Impress 3... Posa-hi un fons!
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Normes per escriure-les
Com fer una presentació de diapositives
El mapa topogràfic Corbes de nivell.
Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Una experiència a sisè de Primària
Ciències per al món contemporani
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Fórmules per a ser feliç
Writer 4... mira’t bé la pàgina
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Juan Gabriel Rodriguez Martin
GESTIÓ PER PROCESSOS.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
MAPES MENTALS TONI BUZAN
Impress 2... Edita la teves presentacions!
SOCIOLINGÜÍSTICA COMUNICACIÓ Pàg
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Projecte interdisciplinari:
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Estat de benestar i drets socials
Matemàtiques 3er E.S.O..
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Perfil dels enquestats
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
L’electricitat i el circuit elèctric
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Dibuix Tècnic Sistemes de representació.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Laboratori Docent Campus Nord
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Perifèrics ... escaneja, passa de real a digital!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Ajuntament de Faura PRESSUPOST 2008 Novembre 2007.
L’HANBOL.
PAUTES D’ACCESSIBILITAT. CRITERIS VISUALS
CRAI: Unitat de Docència
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Promoció de la salut i programació sanitària
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Màster d’Aplicacions Multimèdia
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
Estils i Plantilles Ms Word.
Acte Dia i hora Lloc Sistema dinàmic d'informació municipal (Infocity)
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
*Elimini aquest quadre de text per realitzar el seu Pòster
Transcripción de la presentación:

entrar Projecte PEP GRAMAGE DISSENY

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT SISTEMA DE PAPERERIA SISTEMA DE SENYALITZACIÓ SISTEMA DE VEHICLES SISTEMA DE VESTUARI SISTEMA DE PUBLICITAT I ELEMENTS PROMOCIONALS WEB / INTERACTIUS

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT Per a aconseguir una millor comprensió d'este Manual, a continuació s'exposen les definicions mes comuns dels termes emprats: Símbol Escut. Element gràfic d'Identitat corporativa més bàsica i representativa. Mantenim l'anterior símbol, ja que considerem que es tracta d'una imatge ben simplificada, funcional i estèticament contemporània, alhora que està molt introduïda i reconeguda per tots els ciutadans, com a símbol de l'Ajuntament d'Ontinyent. Només prescindim de la línia inferior, per a donar-li major simplicitat sense desvirtuar a l'anterior. Logotip. Construcció tipogràfica que dona nom a l'entitat.Plantegem una tipografia clara, senzilla i d'acord amb l'estètica actual, construïda en dos línies per a poder utilitzar un tamany de lletra més gran i d'esta manera aconseguir més facilitat de lectura. També utilitzem majúscules i minúscules per a augmentar la rapidesa de lectura i transmetre major frescor i menys rigidesa en la comunicació amb el ciutadà. A més prescindim de la d apostrofada per a aconseguir mes simplicitat de text. Marca Corporativa. Combinació dels diferents elements (Simbol i Logotip) que composen la identitat visual. Color Corporatiu. Es el Pantone 201, color bàsic per a tos els signes gràfics d'Identitat corporativa. Proposem utilitzar només un color per a aconseguir més eficàcia i senzillesa en la comunicació cromàtica, el Pantone 201 disposa d'un fort impacte visual aportant vivesa i frescura. Tipografía Corporativa. Tipus de lletra (família Dax), que s'utilitza de forma vinculant en textos relacionats amb la institució. ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT En esta pàgina es mostra la construcció de l'escut institucional sobre una malla modular per a explicar les proporcions equilibrades que es troben dins de la construcció del símbol. Este símbol ha de reproduir-se sempre a partir d'originals digitals (PC o MAC), mai a partir de còpies escanejades, fotografiades, etc. La norma està calculada en (x), que sempre es la resultant d’una sisena part de l’altura del símbol. ( x = 1/6 altura símbol ) Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT La construcció tipogràfica del logotip està realitzada a partir de la família “Dax”, però amb retocs de la tipografia dirigits a encaixar horitzontal i verticalment la caixa alta “Ajuntament” i la caixa baixa “Ontinyent” eliminant punts conflictius. D'esta manera queda prohibida la construcció del logotip a partir de tipografia i sols podrà reproduir-se sempre a partir d'originals digitals vectorials convertits a corbes (PC o MAC), mai a partir de construccions tipogràfiques, còpies escanejades o fotografiades, etc. Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT La marca ha de reproduir-se preferentment en el color corporatiu (Pantone 201). S'han definit dos versions: horitzontal i vertical. S'utilitzara preferentment la versió horitzontal i es podrà utilitzar la versió vertical en casos en els que per necessitats tècniques es faça imprescindible el seu ús. Esta marca ha de reproduir-se sempre a partir d'originals digitals (PC o MAC), mai a partir de còpies escanejades, fotografiades, etc. Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT La relació de proporcions té com a objectiu l'assegurar sempre el que les dimensions entre totes les parts de la marca es mantinguen i així aconseguir una utilització correcta de la marca. La norma està calculada en (x), que sempre es la resultant d’una sisena part de l’altura del símbol. ( x = 1/6 altura símbol ) Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT La zona de protecció de la marca fa referència als espais mínims que han de quedar nets quan la marca vaja acompanyada de textes, imatges, o qualsevol element situat al seu costat. És la forma en què aconseguim major independència de la marca davant de qualsevol element que puga molestar, i així aconseguir de forma ràpida la seua identificació. La norma està calculada en (x), que sempre es la resultant d’una sisena part de l’altura del símbol. Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT Per a dividir clarament la zona assignada a la regidoria, s'ha traçat una ratlla divisòria. Dita regidoria es situa sempre alineada al centre de la marca i no pot sobrepassar en cap cas la longitud de la ratlla divisòria. Sempre haurà de mantindre's la relació de proporcions entre marca i epígraf. La norma està calculada en (x), que sempre és la resultant d'una sisena part de l'altura del símbol. ( x = 1/6 altura símbol ) Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT El color corporatiu bàsic i preferent per al desenvolupament de tota la identitat és el roig (Pantone 201C). El color negre només s'utilitzara en versions secundàries de la marca. L'ús preferent d'este color en tot tipus de suports de comunicació, potenciara la percepció de tota la identitat visual de l'Ajuntament. Independentment del material, l'acabat, o el tipus de paper a utilitzar, sempre s'ha de fer coincidir amb esta tonalitat. Les formulacions de color han de ser facilitades a qualsevol professional que haja de reproduir la marca, i d'esta manera poder aconseguir la tonalitat real. Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT Versions preferents Versió amb el color corporatiu roig (Pantone 201C), tant en format positiu com a negatiu. Versions Secundària Monocromàtica negre. S'utilitzara per a anuncis de premsa, fax, etc, tant en format positiu com a negatiu. Monocromàtica blanc. S'utilitzara sempre en el format positiu en casos especials quan s'haja d'aplicar sobre fons de colors no corporatius o fotografies. Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

ELEMENTS BÀSICS D'IDENTITAT La tipografia bàsica correspon a la família Dax, que s'utilitza de forma vinculant en textos relacionats amb la institució. L'ús continuat d'esta tipografia aconseguira mantindre una unitat gràfica en tots els elements que representen a l'Ajuntament, d'esta manera imposar un estil propi d'identitat Presentacio i terminologia Símbo Gràfic - Escut Logotip Marca. Articulacions Marca. Relació de proporcions Marca. Zona de protecció Marca. Regidories Color corporatiu Marca. Normativa cromàtica Tipografíes corporatives

Manual de Identitat Corporativa