Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Premi Innovació Lear Propostes Projectes Final Carrera Març 2010
Advertisements

Gestor Integrat de Referències
Sistema de gestió APPCC
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
Campus Virtual.
Campus Virtual.
TEMA3: Gestió de correu i agenda electrònica
Eines col·laboratives que conté Google Site
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
Avantatges competitives
Xarxa Productes de la terra
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis
Mòdul d’Admissió i vacants
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
COMITÈ DE PRODUCTE ROLSAC
Concurs literari i d’instagram 2018
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Borsa de Treball Municipal
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
Sistema de Marcatges Horaris i de Presència al CBL
Library and Information Science Abstract
Creació d’un mapa personalitzat
Control de Retirada de Vehicles
Per entrar a l’intraweb:
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Autoritzacions inicials de treball a les persones estrangeres
Gestió de continguts digitals: una experiència
Sessió Informativa Sicue Maig 2015
Com introduir les Guies Docents
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Mitjà de Comunicació Local
Presentació Cadena de Valor
2014 Seu electrònica.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
EXPLICACIÓ POWERPOINT
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Nova eina de descobriment
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
SCOPUSxxxxxxxxxxxxxxxx
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Sessió Informativa Sicue Maig 2017
Automodificació de matrícula
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Projecte Fi de Carrera - J2EE Alumne: Daniel Clemente Marcè
Presentació del servei e-TRAM
CRAI: definició i estructura
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
Catàleg de llocs de treball del CPNL
CRAI: Unitat de Docència
Propostes de millora en el GIR
Butlletí Comarcal de Subvencions
PROPOSTA INICIAL MARC DE TARIFICACIÓ EN LA PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Àrea d’Atenció a les Persones
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Catàleg de les biblioteques del CRAI de la Universitat de Barcelona
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Residencia estudiants
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Web Campus Baix Llobregat Un nou Portal d’Informació i Serveis Maig 2013 cbl.upc.edu

Web Campus Baix Llobregat Índex Objectius Portal Característiques tècniques Estructura del Portal Catàleg de serveis Gestió sol·licituds Elements comunicatius

Web Campus Baix Llobregat Objectius Portal Necessitats Revissió del concepte: de Portal-catàleg de serveis a Web de Campus (catàleg + Informació CBL) Actualització tecnològica: de producte propi obsolet (basat en PLONE2) a producte basat en programari corporatiu UPC ( PLONE3/GENWEB + GN6) Premisses Concepte de dada única. No duplicitat --> desenvolupar informació pròpia + aglutinar informació temàtica (enllaços a webs/planes relacionades) Innovació : ús d'elements comunicatius novedosos ( google maps, xarxes socials, e-administració...) Autogestió: del catàleg i la informació. Multidispatcher: sol·licituds adreçades automàticament a l'àrea responsable Disseny Orientat a públic intern (estudiants, pdi, pas, PMT) i públic extern (empreses, futurs estudiants, …) Estructura de continguts (apartats informatius, catàleg prestacions) Estructura tecnològica: Projecte conjunt amb UPCnet (i pilot UPC) per comunicar aplicatius via Web Service : catàleg de prestacions-genweb vs gestor de sol·licitus-gn6 amb categorització automàtica de tiquets (àrea-resolutor-sevei) Solució Informació de Campus, docència, recerca, promocional i d'actualitat(noticies, avisos) Catàleg de Serveis: prestacions per col·lectiu, resolució so·licituds: enllaç amb aplicacións de gestió pròpies o externes o amb gestor sol·licituds Portal Gestor de sol·licitud: a partir del catàleg, permet a l'usuari crear una petició de servei a resoldre per l‘àrea corresponent UTG amb interacció (consulta on-line estat, comentaris)

Web Campus Baix Llobregat Característiques tècniques Productes: Genweb (producte corporatiu - SCP) estructurat en objectes : carpetes, pàgines, fitxers, enllaços,… amb rols i permisos Ús Portal: Planes informatives ( apartats El Campus, La docència,…) / Catàleg de serveis ( prestacions) Gn6 (PUC- producte corporatiu - UPCnet ) gestió de sol·licituds, amb workflow, interacció amb l’usuari catàleg de prestacions intern (paral·lel a Catàleg genweb) - gestió de sol·licituds CBL no resoltes amb altres aplicatius, - accés des del Portal a altres gn6 UPC (Puc personal, CBL-AT, EATIC,..) WebService (solució especifica per CBL - UPCNet) permet lligam entre els dos productes anteriors crida a funció de creació de tiquets, amb paràmetres: Automàtics: prestació, àrea resolutor, dates límits (si s’escau) Usuari: títol, descripció, annexes LDAP: usuari, dades de contacte Roles/Permisos PAS, PDI (esab, eetac), Estudiants (esab, eetac), CBL-EDIT Catàleg  accés a prestacions per col·lectius. Mateixos permisos portal antic Planes informatives : públiques

Web Campus Baix Llobregat Estructura del Portal(1) Planes informatives Catàleg de serveis Prestacions Gestor de sol·licituds Elements comunicatius Noticies Agenda Twitter avisos Bústia suggerències Apartat avisos/actualitat Enllaços ràpids banners, logos UUBB’s

Web Campus Baix Llobregat Estructura del Portal(2) Apartats (Mapa del Web) El Campus Valors i projectes, xifres, unitats, biblioteca, PMT, entorn, memòries, història, govern, troba’ns, vida universitària, arxiu gràfic, La Docència Titulacions, curs actual, oficina oberta, faq’s, mobilitat, practiques empresa, eines La Recerca Xifres, recerca al PMT, eines, oficina suport Vine! Nous i futurs estudiants, extensió universitària, mobilitat, empresa Els Serveis Catàleg de Serveis, UTG Avisos/actualitat Recull noticies webs entorn Intranet Documentació per a pdi, pas

Web Campus Baix Llobregat Catàleg de Serveis Estructura: (mateixa Portal antic ) Família Serveis Prestacions trasllat prestacions (i permisos) de l’anterior Portal Accés catàleg: diversos punts d’accés menú amb pestanyes visual per famílies mapa prestacions aplicatius per tràmits Prestacions informatives amb accés a aplicatius de gestió) amb sol·licitud associada (amb o sense terminis).

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(1) Circuit Petició de l’usuari iniciada amb Botó “Sol·licitud” (part superior, marge dret prestació) El botó sol·licitud porta associada una crida a una funció amb paràmetres que varien segons la prestació. En clickar aquest botó, si no te termini associat o bé la data actual és dins el termini establert, s’obre una pàgina on l’usuari pot introduir dades referents a la seva petició Si el Servei/botó te termini associat i la data actual no és dins el termini, s’informa a l’usuari d’aquest fet i se li recorden les dates establertes del Servei. El sistema crea un tiquet caracteritzat a gn6-e-serveiscbl amb dades tals com usuari, prestació, àrea resolutora,....( Tiquets de l’àrea tècnica es creen i gestionen a gn6-cbl_at)

Web Campus Baix Llobregat Gestió de Sol·licituds(2) Accés a Gn6: El Serveis  Mis Tiquets seguint enllaç del correu electrònic rebut L’usuari pot, en qualsevol moment, consultar l’estat de la seva sol·licitud i posar comentaris El sistema emet correus electrònics per cada operació adreçats a usuaris i resolutors Els estats d’un tiquet són: obert pendent (l’usuari o algú extern ha de donar dada) tancat (gestió resolta - es comunica a l’usuari) Entorn Usuari : https://gn6.upc.edu/e-serveiscbl Actuacions a fer per l’usuari  

Web Campus Baix Llobregat Elements comunicatius Twitter (CBL_Avisos): avisos curts a la comunitat (estudiants, pdi, pas, PMT) Poden enllaçar a noticies més desenvolupades,... Comunicar-los des de cada àrea a Maite Sevil Es classificaran per temes amb hashtag (#mant, #acad, #horari,..) Noticies: esdeveniments d’interès pel Campus Agenda : esdeveniments en un lloc, hora concrets Actualitat UPC: mantingut per UPC Avisos/Actualitat : recull enllaços a noticies/actualitat altres webs Campus

Web Campus Baix Llobregat Gràcies !