La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Sessió Informativa Sicue Maig 2017

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Sessió Informativa Sicue Maig 2017"— Transcripción de la presentación:

1 Sessió Informativa Sicue 2017-18 Maig 2017
12 de marzo de 2013

2 Fases Sol·licitud Sicue Preselecció Servei de Relacions Internacionals
Adjudicació definitiva Vicerectorat d’Internacionalització Comunicació dels estudiants a universitat destinació (Imprés B) Tràmits dels estudiants: molt important

3 Actors Universitat de València Universitat de destinació Estudiants
Informació Acadèmica: Coordinador de Mobilitat Informació Administrativa: Servei Relacions Internacionals i Cooperació Facultat (Oficina RRII y Secretaria) Universitat de destinació Estudiants

4 Tràmits dels estudiants
Abans de marxar Arribada a la Universitat de destinació Tornada a València Altres tràmits i recomanacions

5 Tràmits dels estudiants

6 Tràmits abans de marxar
Acceptació de la beca per Formulari en línia: dades personals, contacte d’emergència Termini: del 5 al 22 de maig En finalitzar l´acceptació, s´obté en pdf: Carta de nomenament Justificant d’haver fet l’acceptació La no acceptació per entreu en termini = Renúncia automàtica a la mobilitat

7 Acceptació de la beca por ENTREU

8 Acceptació de la beca por ENTREU
Expedient SICUE Acceptació

9 Tràmits abans de marxar
2. Complir els tràmits establerts per la Universitat de destinació Consultar la web de la Universitat Application form o sol·licitud d´admissió Enviament de la documentació requerida Deadline per a sol·licituds

10 Tràmits abans de marxar
3. Formalitzar el Contracte d´Estudis inicial Garantia per al reconeixement de crèdits Es complimenta en línia pel portalumne S´imprimeix i se signa per l´estudiant i els Coordinadors en origen i destinació Tancat pel coordinador abans de l’inici de la matrícula

11 Contracte d´estudis

12 Learning Agreement 12

13 Learning Agreement 13

14 Learning Agreement 14

15 Acord acadèmic 15

16 Tràmits abans de marxar
3. Formalitzar l’acord acadèmic ? És el contracte d’estudis del programa SICUE És el model oficial de la CRUE Te’l pot exigir la universitat de destinació Si te’l demanen hauràs de fer els dos “contractes” Se signa per l´estudiant i els coordinadors d’origen i destinació

17 Tràmits abans de marxar

18 Tràmits abans de marxar
4. Cobertura sanitària: (targeta de desplaçat) Mutualitats: MUFACE, MUGEJU, MUNPAL, etc.

19 Tràmits abans de marxar
5. Automatrícular els crèdits internacionals El dia de la cita de matrícula assignada Nombre de crèdits segons el contracte d´estudis Possibilitat de matricula en assignatures de la UV

20 Resum orientatiu dels tràmits abans de marxar
MAY 2017 Acceptació de la beca pel formulari en línia ENTREU MAY 2017 Sol·licitud a la universitat de destinació Formalització del Contracte d´estudis inicial JUN 2017 Formalització del Contracte d´estudis inicial Sol·licitud a la universitat de destinació JUL 2017 Automatrícula crèdits internacionals SEP 2017 Inici de l´estada

21 Tràmits en arribar a la Universitat de destinació
1. Registre i obtenció del certificat d´arribada Registreu-vos a l’Oficina de Relacions Internacionals Demana un certificat d’arribada i puja’l a Entreu “Expedient Sicue Destinació” La universitat de destinació ens envia informe de les persones incorporades 2. Seguir les instruccions i les normes de la Universitat de destinació

22 Tràmits en arribar a la Universitat de destinació
3. Modificació del contracte d´estudis, si pertoca: Es modifica el contracte en línia pel portalumne La modificació genera un document amb els canvis No genera un nou contracte complet Obrir, tancar, imprimir 4. Pròrrogues i reduccions: Pròrroga o reducció: autoritzen els coordinadors signant un contracte d’estudis de la durada resultant. Els coordinador poden signar un document amb la motivació.

23 Tràmits en tornar a València
Certificat d´estada original S’ha de pujar a l’aplicació ENTREU “Expedient Sicue Destinació” Tramitar el reconeixement dels crèdits: a. Secretaria de la Facultat i Coordinador de Mobilitat b. Certificat de notes: envien a la secretaria de la Facultat

24 Altres tràmits i recomanacions
Consulta els dubtes en Relacions Internacionals Estigues atent a tota la informació que t´enviarem al correu electrònic de la Universitat Visita el nostre web i les nostres xarxes socials Consulta la normativa de mobilitat de la Universitat Xarxer socials amb precacions

25 Contacte Servei Relacions Internacionals: Pl. Cisneros, 4
Valencia


Descargar ppt "Sessió Informativa Sicue Maig 2017"

Presentaciones similares


Anuncios Google