“Capacitats i habilitats directives en la producció i gestió de les Arts Escèniques” Eduard Abelló Sessió conjunta AADPC – SDE 19 setembre 2014 (Associació.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Més enllà de les arts escèniques
Advertisements

Procediment de recollida, custòdia i tractament de dades de caràcter personal en la programació per a l’any 2016 en el marc del PO del FSE de Catalunya.
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
Programa REMI RESIDÈNCIA TORIBI DURAN Castelló D’Empúries (GIRONA)
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
3.5 El problema l’ésser humà: teoria de la metempsicosi
“La Responsabilitat Social Corporativa en els nous entorns”
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
Autor: Samuel Lozano Alcodori
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Els Valors de l’Excel·lència: bases de les organitzacions
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
L’ESCOLA ÉS UNA ORGANITZACIÓ, OI?
Jornada de portes obertes
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
Gestió de continguts digitals: una experiència
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
Projecte d’Itineraris Formatius
Us convidem a la I Jornada de Comunicació Corporativa de La Unió:
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
PROGRAMA D’ORIENTACIÓ
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Avançant cap a un model social digne i centrat en la persona
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
4. El problema l’ésser humà: teoria de la metempsicosi
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
L'ANIMADOR QUÈ ÉS UN ANIMADOR?.
Presentació Cadena de Valor
LA MUNTANYA.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
LIDERATGE D’EQUIPS INSCRIPCIÓ Inici: 04/07/2018 Fi: 18/07/2018 Horari:
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Serveis de Formació.
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
Inici del curs setembre de 2018
Proves de competències bàsiques als 14 anys
IV JORNADES DOCTORIALS
SANDRA MONJE INS BAIX CAMP 2016/17
Us convidem a la Sessió tècnica:
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
LA MODIFICACIÓ DE LA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ DE LA UNIÓ EUROPEA
Projecte d’Itineraris Formatius
3.5 El problema l’ésser humà: doctrina del soma-sema
Gestió participativa dels projectes de centre
VIOLÈNCIA I VIH Margarita Sentís i Carmen Borreguero
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
El Pla de formació del centre
Convivència i Mediació Escolar
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
MOVENTIS és una empresa familiar fundada l'any 1923, que respon a les necessitats de mobilitat de persones i organitzacions a través d'integrals i.
Transcripción de la presentación:

“Capacitats i habilitats directives en la producció i gestió de les Arts Escèniques” Eduard Abelló Sessió conjunta AADPC – SDE 19 setembre 2014 (Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya – Servei de Desenvolupament Empresarial) AADPC :: CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Coneixement + Experiència FORMACIÓ Coneixement + Experiència CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014 - Servei + producte CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Arts Escèniques Intangible Heterogeni Irrepetible Presencial Caducitat Fidelització Imprevisible Tecnificació Complexitat Puntualitat CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Producció i gestió d’alta complexitat ? CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Capacitats i habilitats directives Arts escèniques Capacitats i habilitats directives CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014 Dirigent - Dirigit CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014 Dirigent - Dirigit JO / AMBIENT CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CAPACITATS MOTIVAR + PREVEURE Caràcter directiu CAPACITATS MOTIVAR + PREVEURE CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Capacitats i habilitats directives Arts escèniques Capacitats i habilitats directives CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives DIRIGIR: Liderar, construir un equip en estat motivacional objectiu CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives PLANIFICAR: Crear un futur actiu i compartit CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives ORGANITZAR: Objectivar i harmonitzar realitats diverses CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives COMUNICAR: Art d’obtenir resposta CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives QUALIFICAR: Pactar valor amb el client CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

Habilitats directives INTERACTUAR: Atreure altres organitzacions a la cooperació estable CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014 Crisi ? CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014

ERIC BERNE CARLES MUÑOZ ESPINALT VIKTOR E. FRANKL Fonts de coneixement ERIC BERNE Jocs als que participem CARLES MUÑOZ ESPINALT Els orígens del caràcter VIKTOR E. FRANKL L’home a la recerca de sentit CURS DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ D’ARTS ESCÈNIQUES :: segona edició 2014