Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PLAN INTEGRAL DEL DISTRITO V DE HUELVA Jerez, 04 de mayo de 2012 JORNADAS ÉTICAS EN TRABAJO SOCIAL Y COMPROMISO SOCIAL “Buenas prácticas, nuevas formas.
Advertisements

NORMAS Y ORIENTACIONES PARA EL DESARROLLO DEL AÑO ESCOLAR 2014 EN LA EDUCACIÓN BÁSICA.
Dirección y gestión en el ámbito educativo
Autores: Garcia Gonzàlez, Lourdes1; Perdiguero Fabre, M
BALANCE ACTUACIONES EN POLÍTICAS DIRIGIDAS A LAS MUJERES
PROCESO DE DETECCIÓN DE NECESIDADES DE FORMACIÓN
Profesor de Servicios a la Comunidad
SISTEMA DE PROTECCIÓN A LA INFANCIA EN LA COMUNIDAD DE MADRID
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
A Febre Amarela.
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
Os sistemas sanitario, educativo e o de servizos sociais deben establecer mecanismos de coordinación eficaces na atención a estes menores e evitar, en.
A REDE GALEGA DE ATENCIÓN TEMPERÁ. DESENVOLVEMENTO E MARCO NORMATIVO
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
BARRIO DE FONTIÑAS: EXPERIENCIA COMUNITARIA
CONCILIACIÓN IMPULSO DE MODELOS DE CONCILIACIÓN, RESPONSABILIDADE FAMILIAR E/OU IGUALDADE DE OPORTUNIDADES. CAMPAÑA DE SENSIBILIZACIÓN AS EMPRESAS SOBRE.
A forza do local: dimensións técnica e política
I PLANO DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
Introdución á sociolingüística da lingua galega
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
1.-Construcciones a medio camino entre la teoría y la realidad.
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Mejorando el ambiente de colaboración a través de AS.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
PLANIFICACIÓN SOCIOLINGÜÍSTICA DA LINGUA GALEGA
As actividades non presenciais
CONSELLERÍA DE TRABALLO E BENESTAR
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Fernando Soto-Camino Rosado
FUNDITEA Fundación Tutelar para a Promoción de Persoas con Discapacidade, particularmente Trastorno do Espectro Autista Xornadas sobre protección xurídica.
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
PROGRAMA “SANTIAGO SUMA” DE INCLUSIÓN SOCIAL
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
LA ATENCION TEMPRANA EN LA RIOJA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
Presentación Pública MEMORIA 2016
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
SESIÓN 1 EQUIPO DE DIRECCIÓN ESCOLAR Mª Carmen García Caro
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Sentido de la Formación
Un servizo gratuíto e permanente especializado de atención integral ás mulleres, no que se promove unha intervención multidisciplinar e integral dende.
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Transcripción de la presentación:

Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis VIII XORNADAS PLDA ADICCIÓNS E ÁMBITO EDUCATIVO: Respostas asistenciais. Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis

PLAN COMUNITARIO DE TEIS EXPERIENCIAS PREVIAS 2007: DIAGNÓSTICO COMUNITARIO. 2008: PROGRAMA LUDOPAM TEIS CONVENIO COAS CONCELLERÍAS DE BENESTAR SOCIAL, XUVENTUDE, IGUALDADE E NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA DO CONCELLO DE VIGO.

LIÑAS DE TRABALLO : PERPECTIVA COMUNITARIA REALIZAR A INTERVENCIÓN SOCIAL CUNHA VISIÓN GLOBAL DE ACTUACIÓN NUN ESPAZO TERRITORIAL DEFINIDO. ACTUANDO EN TODOS OS ÁMBITOS QUE É POSIBLE DA VIDA DIARIA DESE ESPAZO TERRITORIAL. ACTUANDO NOS DIVERSOS SECTORES POBOACIONAIS.

DENDE O TRABALLO COMUNITARIO ENTENDESE QUE: O SISTEMA NON REGRADO É UN IMPORTANTE ESPAZO SOCIOPROFESIONAL. ACTUANDO DESDE O SISTEMA NON REGRADO PODEMOS RESOLVER PROBLEMÁTICAS DE XEITO INTEGRAL, MINIMIZANDO A EXCLUSIÓN SOCIAL E MAXIMIZANDO A INTEGRACIÓN SOCIAL.

EQUIPAS MULTIPROFESIONAIS POLITICA SOCIAL ADMINISTRACIÓNS NECESIDADES SOCIAIS EQUIPAS MULTIPROFESIONAIS COMUNIDADE

Programa Ludopam Teis OBXECTIVOS PREVIR SITUACIÓNS DE RISCO. IDENTIFICAR OS/AS RAPACES/AS E AS FAMILIAS EN SITUACIÓN DE DIFICULTADE. IMPLICAR A COMUNIDADE NA EDUCACIÓN NON FORMAL DOS PEQUENOS/AS EN SITUACIÓN OU RISCO DE EXCLUSIÓN SOCIAL. ESTABLECER CANLES DE COMUNICACIÓN ENTRE OS/AS NENOS/AS, ENTRE ELES/AS E AS SÚAS FAMILIAS.

METODOLOXÍA I INTEGRALIDADE NAS PROPOSTAS. GLOBALIDADE NAS ACCIÓNS. TRANSVERSALIDADE NOS PRINCIPIOS. COORDINACIÓN CÓS SERVIZOS E AXENTES SOCIAIS. PREVENCIÓN EN SITUACIÓNS DE EXCLUSIÓN.

ACTIVA E PARTICIPATIVA MEDIANTE: METODOLOXÍA II COMO UNHA PLATAFORMA IDEAL DE TRABALLO PREVENTIVO NA COMUNIDADE. ACTIVA E PARTICIPATIVA MEDIANTE: O CONTACTO CON SERVIZOS DE ATENCIÓN PRIMARIA DO BARRIO. A COMUNICACIÓN CONSTANTE CO/A ORIENTADOR/A DOS CENTROS. O TRABALLO DUNHA EQUIPA MULTIDISCIPLINAR: DERIVACIÓNS.

FUNCIONAMENTO PREVENCIÓN: TRABALLO DESDE A CERCANÍA. DETECCIÓN PRECOZ DE “SITUACIÓN DE RISCO”. SITUACIÓNS XA DETECTADAS (DERIVACIÓNS). TRABALLO DESDE A CERCANÍA. IMPORTANCIA DO ESPAZO NON FORMAL.

ESPAZO SOCIOEDUCATIVO ESTRUCTURADO E PROFESIONALIZADO. TRABALLO PROFESIONAL: ESPAZO SOCIOEDUCATIVO ESTRUCTURADO E PROFESIONALIZADO. PLANIFICACIÓN PREVIA E PRIORIZACIÓN DAS PRAZAS OFERTADAS (25 prazas). COORDINACIÓN:

Programa LUDOPAM TEIS PCT DIRECTIVA CENTROS ESCOLARES COMITÉ TÉCNICO 4 CONCELLARÍAS NENOS/AS FAMILIAS OUTRAS ENTIDADES COLABORADORAS PROGRAMA INFANCIA E FAMILIA UTS FUNDACIÓN SECRETARIADO XITANO VOLUNTARIOS/AS COMITÉ TÉCNICO COORDINACIÓN EDUCADORAS DIRECCIÓN 8 ENTIDADES ORIENTACIÓN TITORÍA CONCELLEIRAS COORDINACIÓN TÉCNICOS/AS COORDINACIÓN EDUCADORES/AS TRABALLADORAS SOCIAIS COORDINACIÓN EDUCADORES/AS

DESAFÍOS FUTUROS.... COORDINACIÓN E COMPLEMENTARIDADE DOS PROGRAMAS E SERVIZOS. COMUNICACIÓN BIDIRECCIONALIDADE INFORMACIÓN COÑECEMENTO MUTUO

CONTINUIDADE DO PROGRAMA DA EQUIPA DE PROFESIONAIS DA LIÑA DE TRABALLO EN IDADES POSTERIORES

CONTACTO: Dirección: Rúa Coutadas, nº 59 Código Postal: 36207 VIGO Telef. /Fax: 986- 281670 Email: planteis@yahoo.es

"Ninguén educa a ninguén, os homes edúcanse en comunidade" P. FREIRE.