Sistema de gestió SAP - SPA CETIC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Regidoria de Promoció Econòmica
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
MANUAL NOMINAPLUS.
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
La Consolidació de la Infermera com a Gestora de Casos
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
JUAN ORBEGOZO Cap gestió i avaluació de RRHH
POSADA EN MARXA SUPLEMENT EUROPEU AL TÍTOL
III Jornada de transport sanitari
Taula de continguts
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Logos de partners, ajustats a la dreta
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Presentació de Kickoff
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Projecte d’Itineraris Formatius
Logos de partners, ajustats a la dreta
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El nou Reglament de Règim Intern del MCECC
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
Víctor Ruiz Marquès Enginyeria en Informàtica   Juan Martínez Bolaños
La gestió per processos
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Grup Accesibilitat Consell Municipal de Salut de Terrassa Institut Català de la Salut Desembre 2016.
Projecte eTaller Disseny i implementació d’una aplicació de gestió web JEE per a petits tallers de reparació d’automòbils © Jaume López Diaz – Treball.
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ DE LA UIB
Seminari d’Educació Especial
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Informe anual reclamacions CSI
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
L’empresa com a sistema organitzat
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Automodificació de matrícula
Reunió Gestions Acadèmiques
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
la gestió hospitalària a través dels processos
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Propostes de millora en el GIR
PROPOSTA INICIAL MARC DE TARIFICACIÓ EN LA PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Presentació de resultats
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període (1r semestre)
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Residencia estudiants
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Transcripción de la presentación:

Sistema de gestió SAP - SPA CETIC Desembre 2016 1

Índex Programa de Projectes 2016 Servei 2016 Programa de Projectes 2017 Nou Model de Servei

Programa de Projectes 2016

Programa de Projectes 2016 (previsió de tancament a 31/12)

Programa de Projectes 2016 Calendari actual

Programa de Projectes 2016 Previsió tancament 1er trimestre 2017

Programa de Projectes 2016 Altres actuacions rellevant de l’any: Descripció Càlcul de retroactivitat a tots els empleats (actius i no actius) a 01.2012 i bloqueig de totes les diferències retroactives (abril 2016) Simplificació dels processos de IRPF per garantir millor el lliurament anual de la renta Reenginyeria del càlcul i tractament de cotització al 04.2016. Sortim d’adaptacions a mida, per tenir 100% estàndard

Servei 2016 Indicadors clau de servei Principals incidents del període Dedicacions del període

Servei 2016 Indicadors Clau de Servei Error en l’estimació de % de IRPF, per problema amb la mesura fictícia de baixa. Error en l’estimació de % de IRPF, per empleats de doble vinculació

Servei 2016 Principals incidents del període Incident Detectat Impacte en l’empleat Incidència en el càlcul de % de l’IRPF de doble vinculació En el procés de lliurament del nou report per a la gestió d’estimació de IRPF per a empleats amb doble vinculació, es detecten errors en mesos successius. El darrer trimestre de l’any l’informe s’ha corregit, ha estat en proves de UPCnet i s’ha lliurat de nou al Servei de Personal Juny 2016 Important (10>x>100) Incidència en el càlcul de % de l’IRPF d’empleats amb mesura fictícia de baixa En el procés d’estimació de IRPF, no s’interpretava correctament en tots els casos la data prevista de fi de contracte. Juliol 2016 Càlcul incorrecte dels imports compromesos del finançament específic Degut a un error del sistema en el procés de comptabilització, no es generen els fitxers comptables d'abril, agost i desembre i s'allibera disponibilitat dels projectes de recerca durant 3 dies (5, 6 i 7/11). Aquest error ha provocat que un professor disposi d’aprox. 7,000€ de més i reclama la diferència a la UPC. S’han incorporat nous control en els processos de comptabilització. Novembre 2016 NO Antiguitat En relació al projecte d’antiguitat (canvi d’infotip), es lliura una versió del informe d’impacte econòmic que no té en compte que hi ha informació “congelada” al sistema, corresponent a la nòmina d’abril 2016 amb retroactivitat al gener 2012. L’informe doncs és inexacte en quant a dades i tot i així arriba a Gerència UPC. Actualment el projecte està finalitzat el darrer informe econòmic d’afectació lliurat.

Servei 2016 Comparativa anual de dedicació per tipus de petició

Programa de Projectes 2017

Programa de Projectes 2017 Veure PROTIC

Nou Model de Servei

ÀREA DE PERSONAL I ORGANITZACIÓ Nou model de Servei. Estructura Disseny Desenvolupament Proves i lliurament Manteniment Proves unitàries EQUIP DE MANTENIMENT SPA (Liderat per Josep Maria Vives) OFICINA D’ASSEGURAMENT DE LA QUALITAT SPA (Liderada per Laura Requena) Gestió de la relació i la demanda PA PY CO Proves d’integració d’acceptació d’usuari Proves de regressió Proposta de solució Disseny del pla de proves Normativa i requisits definits pels usuaris UPC Seguiment, control i informe de resultats ÀREA DE PERSONAL I ORGANITZACIÓ

Nou model de Servei. Funcions de la OAQ Id Funció 1 Promoure la prevenció 2 Fomentar la pro activitat 3 Recollir els requisits, fent d’enllaç entre l’equip tècnic i els usuaris, per identificar-los de forma adient 4 Vigilar per l’acompliment dels processos del servei 5 Garantir la qualitat de les entregues durant el procés de desenvolupament i la fase de proves 6 Gestionar la relació amb la UPC, participant activament en les tasques de seguiment i reporting (comitè de seguiment, reporting de servei, tiqueting) 7 Gestionar la demanda de noves necessitats, per tal de fer un ús eficient dels recursos disponibles segons les prioritats de la UPC i donant suport a la priorització desitjada per la UPC

Nou model de Servei. Pla de Transició Presentació a Gerència UPC nou model. Validació del disseny detallat del model de servei SPA amb el SP Finalització de la transició i adopció del nou model de servei 1 Validació Transició Operativa/Funcional i Model de Relació Adopció Nou Model 2 3 4 Setembre/16 Etapa de solapament de funcions entre el responsable de l’equip de Manteniment SPA i la responsable de l’equip de la OAQ Posada en marxa del nou model de relació i de gestió de la demanda Seguiment d’assoliment d’objectius d’èxit del nou model Octubre-Novembre-Desembre/16 Gener/17

Gràcies !