Com fer comunitat amb els joves GenZ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Entorns col.laboratius Dolors Reig (dreig),
Advertisements

Título Subtítulo. Título Texto Texto Título Título.
Diseño del título SUBTÍTULO.
GÉNERO NARRATIVO.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
Estrès laboral ii No estam indefensos davant l’estrès laboral, hi ha formes eficaces de combatre’l. Tant el treballador a escala individual com l’organització.
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
Usos i difussió per al nostre centre
Estratègia de Xarxes Socials
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
Valors/virtuts per a créixer com a persones.
És un gran error creure’s més del que un és ó menys del que un val.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
“Com hem viscut el Programa REMI. Experiències de la prova pilot”.
Pressupostos Participatius: educar per la democràcia
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Innovar a la consulta és cosa de tots
L’Art de no Emmalaltir-se
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
L’hora dels indecisos L’hora de decidir.
DIADA DE La pau i la no violència.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
“A tots els que heu convertit els nostres somnis en realitats”
Criatures Virtuals Emocionals i Ensinistrables per un MMOG
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
XARXES SOCIALS VIRTUALS
Grups interactius a L’Esquitx
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Celebració FINAL DE CURS.
Seminari d’Educació Especial
Realitzat per: Eva Arenas i Escobar.
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Els corriols Piu i Piua.
LA CURA EN AMBIENT HUMIT TERUEL CALERO, Mª PILAR; ABS VALLS
ANTICS ALUMNES HHDC TAVERNES
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
Sistemes Analògics i Digitals
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
I tu qui dius que sóc?.
"Senyor, ensenya'ns a pregar"
Introducció Al posicionament Web.
COMPARTIR CULTURES BARCELONA SYNODÀLIA 2003 II Sínode Europeu de Dones
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Intel·ligència Artificial
I NOSALTRES… HO HEM DE FER TAMBÉ
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
HONRADESA AMB ELS ALTRES
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Diseño del título Subtítulo.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Com fer comunitat amb els joves GenZ Dolors Reig @dreig (dreig.eu)

Dolors Reig @dreig (dreig.eu) SUPERPODERS Intel.ligència col.lectiva, información Llibertat (personal long tail) - Participació, Creativitat - Autonomia (aprenentatge permanent) “Som els herois que hem estat esperant” Indis Hopi Dolors Reig @dreig (dreig.eu)

Ecologies: On són? (2018) Src. Wondershare, Filmora (citados en el video)

Tendència 2018: Bons continguts (generen comunitat) -Didáctics -Emocionants -Lúdics, graciosos -Originals (up to date) -Multimèdia: video, directe, instantanis -Bones històries (transmedia)

Tendència 2018: Video, streaming en directe, Xarxes instantànies (estats FB, Instagram, etc) EL VIDEO AJUDA A FER COMUNITAT, Game changer de la web que ve. Genera fins un 90% d´interaccions. XARXES INSTANTÀNIES, streaming (directe) genera: -Confiança (transparencia, proximitat) -Urgència (aprofita el moment) -Exclusivitat (ho veus ara o mai) -Mostra Compromís, fidelitat, responsabilitat (més difícil atendre les critiques com més inmediatesa) -FOMO (sobre el propi cercles social, por a perdre´s alguna cosa si a més a més s´esborra)

Tendència 2018: Influencers (més com més iguals) El 40% dels Genz considera que els youtubers els entenen millor que la familia o amics i el 60 considera que algún youtuber els ha canviat la vida Petits influenciadors: els de menys de 1000 followers aconsegueixen un ratio d´engagement del 8% i els que en ténen més de 10.000 un 4%

Noves Narratives Noves competències -Participació (autenticitat) -Edició, talls ràpids. -Multimedia -Diversió -Expressió emocional -Activitat (lvideojocs) Noves Narratives Noves competències

Transmedia participatiu (i Gamificació) Trans de participació: cada cop més, creació col.laborativa amb l´audiència (prosumers). Trans de traspasar a diferents formats, canals, xarxes, etc. Tendència a buscar offline subscripcions, contactes en xarxes, followers mitjançant històries en esdeveniments offline, per tal que els extenguin, creant comunitat. (PRONTO EN EL CANAL) https://www.youtube.com/user/dreig9

Futur twitter com a eina d´organització d´enllaços (hub)

Gràcies TÍTULO Subtítulo https://www.youtube.com/user/dreig9 10   TÍTULO Subtítulo Día Mes Año Gràcies https://www.youtube.com/user/dreig9 10