CRM Customer Relantionship Management

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Service Support Grupo D. Service Support ¿Que es Service Support? Se orienta en asegurar que el Usuario tenga acceso a los Servicios apropiados para soportar.
Advertisements

Herramientas simples de conexión humana
CRM On Demand para clientes de JDEdwards:
Work Management es un espacio de trabajo en Internet que coordina a todos los departamentos de una empresa. Permitiendo compartir información y optimizar.
PRESENTADO POR: MONICA SANCHEZ MARTINEZ CRM:(Customer Relationship Management ) Engloba 2 conceptos, el CRM hace tanto referencia a la estrategia de.
Infodec S. A es una firma de consultoría de negocios y tecnología
¿Podemos decir que se trata de un producto o un servicio? ¿Por qué? Según los conceptos tratados, se refiere a una oferta de mercado, ya que esta empresa.
Customer Relationship Management - “CRM” Gestión de Relaciones con el Cliente “Como organizar a tus clientes de manera efectiva” Marzo 2012 Gustavo Tovar.
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Customer Relationship Management
Gestión online de la relación con clientes
Consultoría, Formación y Desarrollo
Martes 26/07/2016.
Projecte Fi de Carrera Disseny i desenvolupament d’un esquema criptogràfic per gestionar de forma segura els historials mèdics dels pacients a través d’una.
Eines col·laboratives que conté Google Site
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Elaboració d’un mapa temàtic
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
El directiu del segle XXI
A la teva declaració de la renda
I transforma un llibre en un nou lector
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
GESTIÓ PER PROCESSOS.
MANS UNIDES MANS UNIDES és una Organització No Governamental per al Desenvolupament ( ONGD ) de voluntaris que des de 1960 lluita contra la pobresa,la.
Memòria de mig any LPOs Aina serra Laia ferré.
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Homologació d’estudis universitaris estrangers
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
Treball i energia. Potència. Calor.
Manresa en Simbiosi Implantació d’un projecte de simbiosi industrial a Manresa Connectant indústria Creant oportunitats.
Se va habé un follón,,, Reflexions a l’atzar… des de l’assistència (o resistència?)
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Taula contra la pobresa energètica de Tarragona i Reus
2013.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
El màrqueting i els seus elements
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
REPERCUSIONS DEL NOU MODEL EN ELS SERVEIS SOCIALS LOCALS
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
L’empresa com a sistema organitzat
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
ECONÒMICA LA NOSTRA CRISI ( Manresa i comarca) Josep Fornells Uró
BASES DE DADES Consultes
AFITCME-SAP UGT PROGRAMA ELECTORAL
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
PLA ESTRATÈGIC DEL CAMPUS DE LA UPC A
EL QUADRAT LES MARIETES.
CEDRO denúncia a les UNIVERSITATS
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
Grabeplast sales management
El model democràtic Tres elements essencials:
L’elaboració de l’horari
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Enllaç químic El sistema periòdic David Mor Elbal.
Transcripción de la presentación:

CRM Customer Relantionship Management Albert Coronado Consultor a3ERP

Formació CRM a3ERP.net Introducció a CRM Elements i conceptes CRM Entorn de treball Fitxers Mestres Accions Oportunitats Llistes de Distribució Llistats, informes i estadístiques

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM Què és CRM

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM Què és CRM Què NO és !!! No és un “software” (només)

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM CRM és una estrategia de negocis enfocada a entendre, anticipar i respondre les necessistats dels clients, tant actuals com futurs, amb la finalitat de consolidar i fer créixer el valor de la relació.

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM CRM és una estrategia de negocis enfocada a entendre, anticipar i respondre les necessistats dels clients, tant actuals com futurs, amb la finalitat de consolidar i fer créixer el valor de la relació. CRM és un instrument que ens ajudarà a evolucionar i aconseguir una empresa orientada al client, això ha de ser un compromís de tota l’organització.

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes, Persones.

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. La taula de Persones recull a totes les persones que enregistraran les accions al CRM. Poden coincidir amb usuaris del ERP/CRM, amb representants, o no. Són conceptes INDEPENDENTS

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes, Persones. La taula de Persones recull a totes les persones que enregistraran les accions al CRM. Poden coincidir amb usuaris del ERP/CRM, amb representants, o no. Són conceptes INDEPENDENTS   Usuari (ERP/CRM) Representant Persona Eugenio López  Marta Gabarró Patxi Gorreaga Esteban Lozano Lali Colomer

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat (% probabilitat) Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast Integració ERP, elements comuns: Vendes, Stock, Risc,

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM

CRM a3ERP.net 1. Introducció a CRM

CRM a3ERP.net 2. Elements i conceptes CRM Client Potencial, Organització, Contactes. Acció Oportunitat Llista Distribució. Lèxic màrketing: Lead –referència-, Funnel, forecast, campanyes (a3ERP no). Integració ERP (Diagrama elements comuns): Vendes, Stock, Risc,