Projecte: millorem el nostre pati.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DESCRIPCIÓ DEL CIRCUIT
Advertisements

TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Podeu posar una foto del vostre centre
La Terra.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
L’aula de Tecnologia. Eines i operacions
LA TARDOR Cicle Inicial.
I transforma un llibre en un nou lector
El Montgrí per camins de calç.
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
CALES DE L’ESCALA.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
La Torre del Cucurull era una torre defensiva del segle X.
FEM LA BOLA PETITA!.
Éssers vius i éssers inerts
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
DIADA DE La pau i la no violència.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
Sant Bartomeu Classe de cinquè i sisè CEIP La Valldan.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
“Les classes més sostenibles”
Matemàtiques 3er E.S.O..
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Situacions creades a partir dels materials naturals
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Els corriols Piu i Piua.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
TECNOLOGIA.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
BIODIVERSITAT A L’HORT
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
PERCENTATGES DESCOMPTES REBAIXES I OFERTES AUGMENTS
Catedral de Barcelona Aquesta construcció és religiosa .
PROJECTE HORT CEIP BUFALÀ CURS
Granota VERTEBRAT amfibi carnívor.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
RESTA PORTANT-NE.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
El Montgrí per camins de calç.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Transcripción de la presentación:

Projecte: millorem el nostre pati. Escola L’Arenal de Llevant Novembre 2015

Fase 1: conèixer curs 14-15

Fase 2: dissenyar curs 14-15

Fase 3: Construir! Curs 15-16 Comissió: Presa de decisions Convocatòria de voluntariat Coordinació Comença a treballar l’equip de coordinació dels/es voluntaris/es

De totes les propostes, ja hem fet...

El raconet de relax!

La taula!

La reforma de l’hort. Per aprofitar més l’espai de plantar La reforma de l’hort! Per aprofitar més l’espai de plantar . Amb les taules elevades evitem trepitjar la terra.

La conillera! En un espai on els conills poden córrer i tenen terra i arbres.

Això quan es desperti perquè ara està hivernant! La tortuguera! Perquè la tortuga tingui espai per moure’s, amb sol i ombra i llocs on amagar-se. Això quan es desperti perquè ara està hivernant!

Tot i que a les propostes de les classes no hi havia casetes ni estructures de plàstic, hem aprofitat aquestes que hem aconseguit a bon preu de segona mà!

Taula i cadires per a preparar menjars... amb sorra! Només ens falta la fireta i la sorra fina. Ens agradaria tenir un sorral de sorra fina, que es podria fer davant de P3A, aprofitant l’angle de la paret

La bassa La reforma de la bassa la faran 5è i 6è a l’estona de taller.

Plantes enfiladisses a la reixa de l’institut Trompeter taronja i/o gessamí

A la paret de Bac de Roda, darrera de l’hort Mur verd: A la paret de Bac de Roda, darrera de l’hort plantarem heura en unes quantes jardineres amb un pal i posarem uns fils de pescar perquè s’enredi per tota la paret. Seran 6 o 7 heures per la paret de l’ hort. En mig hi haurà un gessamí blanc i cinc orquídies diferents plantades dins d’ampolles de plàstic juntament amb fonoll.

Construccions naturals. Amb heura perquè necessita molt de sol, té fulla perenne, és una planta autòctona, floreix a l’estiu i a la tardor i és resistent al fred També ens aniria bé la Vidalba perquè necessita molt de sol, té fulla perenne, és una planta autòctona, floreix a l’estiu i a la tardor, també es resistent al fred i té una capacitat de creixement una mica més alta que l’heura. Encara hi hem de pensar una mica més perquè cal trobar l’espai adequat i el tipus de construcció que hi podem posar

Arbres a les grades i/o a la zona que toca a la paret del passeig Taulat. si posem arbres de fulla caduca, tindrem ombra a l’estiu i sol a l’hivern si no podem foradar el formigó potser els podríem plantar en jardineres

Rocòdrom: A la paret que fa angle recte amb la vidriera del gimnàs. Zona de terra tou Podem decorar la paret

Amb les mateixes rajoles de cautxú del rocòdrom farem una zona tova.

Caseta de fusta elevada Ens agradaria tenir una rampa i una escala

Autobús

Un vaixell pirata!

Circuits per a fer equilibris amb elements naturals!

Ens han donat la façana d’una caseta de fusta Ens han donat la façana d’una caseta de fusta. L’haurem de reparar i muntar!

Taula de ping-pong

Rellotge de sol

Baguls de fusta per a guardar les joguines del sorral

Jocs pintats a terra Escacs grans Tres en línia La xarranca Laberint Twister Aire-mar-terra

Racó del so Elements de diferents materials penjats. Baquetes per fer-los sonar. A les parets que hi ha entremig de les aules de parvulari

Racó d’experimentació Tubs per a fer circuits. Pilotes de diferents materials A les parets que hi ha entremig de les aules de parvulari

El mur! Ens agradaria modificar el mur que separa el sorral del pati gran. Hi podem fer portes, finestres i un tros, convertir-lo en un banc De moment aquest projecte haurà d’esperar. Ens ha de donar permís el Consorci

Animem a totes les famílies a col·laborar Animem a totes les famílies a col·laborar!!!! Pares i mares de la Coordinació us informaran. Apunteu-vos!!!

Continuem treballant per a fer realitat el projecte pati! Equip de coordinació del Projecte Pati