Comunicació a entitats

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Informació als sol·licitants
Advertisements

Guia per a la presentació de projectes a les Bases reguladores per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a projectes.
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
Sabadell, 4 de novembre de 2014
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
Avantatges competitives
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
Societats Capitalistes:
Informació als sol·licitants
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS 2012
Programes de Mobilitat Internacional Sessió Informativa de Matrícula
Curs Seguiment documental i justificació econòmica en matèria de subvencions Barcelona 25, 27 de juny i 2 de juliol 2013 Aurora Baena Ruiz.
SELECTIVITAT 2013.
Concurs literari i d’instagram 2018
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Desenvolupament de la sessió:
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
PETITS REPORTERS Títol.
AJUTS AL LLOGUER PER A JOVES FINS A 35 ANYS
Subvencions per a la realització d'activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2015 Informació a entitats.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
XARXA D’HORTS SOCIALS programa
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Àrea d’Afers Acadèmics
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2018
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Ajuts individuals de menjador Curs
Sessió Informativa Sicue Maig 2015
Programes de Mobilitat Internacional Sessió informativa de matrícula
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
CONVOCATÒRIA DELS AJUTS DE TRANSPORT, DESPLAÇAMENT I MENJADORS ESCOLARS CURS
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Concessió de subvencions en règim de concurència competitiva per a la realització d'activitats esportives 2017 Ajuntament de Genovés.
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Programa Centres Ecoambientals
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
Participació electrònica a:
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
PRESSUPOST PARTICIPATIU
Sessió Informativa Sicue Maig 2017
Consulta popular sobre l’ARE a Can Riera de l’Aigua
Obligacions fiscals de l'empresa: declaració censal, IAE i IVA
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Convocatòria general de subvencions 2019
Matriculació Els estudis. Matriculació Els estudis.
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2019
Promotor Universitari de la Donació de Sang
Manteniment de formes de pagament
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
Transcripción de la presentación:

Comunicació a entitats Subvencions per a la realització d'activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2013 Comunicació a entitats

Què ha de saber una entitat per presentar-se a la convocatòria 2013? 1. Quins són els terminis de la convocatòria? 2. Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? 3. Com funciona l’atorgament de subvencions? 4. Quina documentació em demanaran? 5. On puc ampliar tota aquesta informació?

Quins són els terminis de la convocatòria?

Fases de la tramitació (calendari orientatiu) Febrer Març Abril Maig Juny Presentació sol·licituds Període de valoració de les sol·licituds De l’11 al 27 de febrer 9 1 Atorgament provisional (notificació via BOP) Simplificació de la justificació Període de 15 dies hàbils 2 Fase de resolució definitiva 2 formularis: sol·licitud projecte 5 Resolució provisional de les subvencions Atorgament definitiu 7 3 Període de presentació de documentació administrativa (si escau) només per a subvencions atorgades 6 Presentació de la Declaració responsable (de documentació administrativa – inclosa dins la sol·licitud) Pagament (previst abans de la 1ª quinzena de juliol) Comunicació via sms i e-mail 8 4 Presentació electrònica de sol·licituds amb certificat digital Període de presentació d’al·legacions Aquest calendari és totalment orientatiu. L’Ajuntament de Barcelona no assumirà cap responsabilitat en cas d’incompliment de les dates de pagament previstes.

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud?

Presentació de sol·licituds 2013 Quan? 11 febrer 27 febrer FAQ Des de les 00:00h Fins les 23:59h Com? Document 1 Formulari sol·licitud Document 2 Projecte

Document bàsic 1 – Formulari de sol·licitud Date Document bàsic 1 – Formulari de sol·licitud Canvis 2013 Eliminar de les caselles de la declaració de l’AEAT i la TGSS Suprimir la declaració de l’IVA (no cal a la sol·licitud, sí a la justificació) FAQ

Document bàsic 1 – Formulari de sol·licitud Repassem els apartats de la declaració responsable Aquests apartats no es poden simplificar més, ja que han de complir uns requeriments legals mínims Qui signa la sol·licitud: Poders o certificat de l’entitat

Document bàsic 1 – Formulari de sol·licitud INFORMACIÓ IMPORTANT És imprescindible emplenar TOTS els camps. Cal signar les dues cares del document de sol·licitud. Les activitats s’han d’iniciar l’any 2013 o curs escolar 2013-2014 La seu de l’entitat ha de ser a Barcelona, excepte en les modalitats que s’indiquin a la convocatòria (Ac, Ah, Ba, Bb, Bd, Be, Bg, Bi, Bj). És molt important incloure el telèfon mòbil i el e-mail al formulari de sol·licitud, ja que és la manera més fàcil de poder comunicar l’atorgament provisional i definitiu. En relació a la despesa total del projecte, en cas de resultar beneficiari caldrà justificar el total de la despesa (no només la subvenció rebuda). Nota: pel que fa a l’aportació de factures justificatives, no tots els projectes l’hauran d’aportar sinó només una selecció de projectes. FAQ FAQ

Document bàsic 1 – Formulari de sol·licitud És important emplenar bé el camp codi de modalitat: Lletra majúscula Número Lletra minúscula Lletra d’àmbit temàtic Si el projecte és de cultura, esports, educació… Lletra de programa És més específic: dins de l’àmbit temàtica cal especificar si el projecte és de música en viu, o d’esport femení, amb discapacitat, o d’associacions d’alumnes… Número d’àmbit territorial Si el projecte és a nivell de districte o ciutat: És important verificar a la graella de modalitats que el projecte que volem presentar és compatible amb l’àmbit territorial en què desenvoluparem l’activitat (districte / ciutat). Per exemple, els projectes de l’àmbit temàtic immigració han de ser necessàriament d’àmbit ciutat mentre que els d’educació han de ser d’àmbit districte.

Graella de modalitats

Graella de modalitats

Graella de modalitats

Graella de modalitats

Graella de modalitats

2 noves modalitats d’àmbit districte i ciutat Graella de modalitats 2 noves modalitats d’àmbit districte i ciutat

Compatibilitats Només es pot presentar una sol·licitud per projecte: per tant el mateix projecte no es pot presentar a diferents àmbits temàtics dins del mateix òrgan (un districte, o un sector). Excepcions: Salut (D), Qualitat de Vida (E), Dones (F), Adolescència I Joventut (G), Drets Civils (H), Immigració (K), Civisme I convivència (L). Aquí es poden presentar dues sol·licituds per projecte. Adolescència I Joventut: només a Ga o Gb.

Import màxim Import màxim

Document bàsic 2 – Descripció bàsica del projecte INFORMACIÓ IMPORTANT Emplenar adequadament el formulari del projecte per què es puguin valorar correctament. Ha d’estar signat per la mateixa persona que ha signat la sol·licitud (document bàsic 1). En relació a la despesa total del projecte, en cas de resultar beneficiari caldrà justificar el total de la despesa (no només la part subvencionada per l’Ajuntament de Barcelona).

Doc. bàsic 2 – Descripció del projecte (1/5)

Doc. bàsic 2 – Descripció del projecte (2/5)

Doc. bàsic 2 – Descripció del projecte (3/5)

Doc. bàsic 2 – Descripció del projecte (4/5)

Doc. bàsic 2 – Descripció del projecte (5/5)

Punts de registre per presentar les sol·licituds: Date Punts de registre per presentar les sol·licituds:

Com funciona l’atorgament de subvencions?

Procés d’atorgament L’atorgament consta de dues fases: Date Procés d’atorgament L’atorgament consta de dues fases: 1. Atorgament provisional 2. Atorgament definitiu Atorgament provisional S’informarà l’atorgament o denegació de la subvenció a través d’una única publicació al BOP. En la mateixa publicació s’informarà de la documentació administrativa que cal aportar i/o esmenar en els 10 dies hàbils establerts. Tanmateix, és en aquest període, si s’escau, podreu formular al·legacions a aquest atorgament. Heu de consultar la publicació directament al Butlletí Oficial de la Província (BOP) o a través de la web municipal www.bcn.cat (Ajuntament > Informació administrativa > Subvencions). Us facilitarem la informació de la publicació via correus electrònics i avisos de sms als mòbils (si l’heu facilitat al formulari de sol·licitud). ALERTA! És imprescindible per tenir dret a la subvenció que presenteu la documentació administrativa requerida en aquest anunci d’atorgament provisional.

Procés d’atorgament Per tant, el procés d’atorgament quedaria així: Date Procés d’atorgament Atorgament definitiu Un cop acomplerts els requisits es publicarà pel mateix procediment que l’atorgament provisional la llista de subvencions atorgades definitivament. Per consultar-la disposareu dels mateixos canals assenyalats a la fase anterior. Per tant, el procés d’atorgament quedaria així: Atorgament provisional (BOP) 10 dies hàbils: Aportar i/o esmenar documentació si s’escau Al·legacions a l’atorgament provisional Atorgament definitiu

Quina documentació em demanaran?

Aportar i/o esmenar documentació Date Aportar i/o esmenar documentació L’atorgament provisional obrirà termini de presentació de documentació administrativa (10 dies hàbils). En annex a la resolució d’atorgament provisional (BOP), s’identificarà aquella documentació que caldrà aportar per part del beneficiari. NOVETAT 2013: la document de l’entitat que ja consta a les BBDD de l’Ajuntament (Fitxer General d’Entitats Ciutadanes) no caduca. Només caldrà aportar-la si ha sofert alguna modificació. NOVETAT 2013: Aquest any, si l’entitat té subvencions pendents de justificar ho veurà publicat al BOPB i disposarà de 10 dies per esmenar aquesta situació.

Aportar i/o esmenar documentació Date Aportar i/o esmenar documentació Quins document poden haver d’aportar les entitats? Fotocòpia compulsada dels Estatuts de la persona jurídica Fotocòpia compulsada del NIF/ CIF de la persona jurídica Fotocòpia compulsada del NIF de la persona signant de la sol·licitud Fotocòpia compulsada de la inscripció de la persona jurídica al registre corresponent Certificat d’estar al corrent amb l’Agència Tributària (AEAT) Certificat d’estar al corrent amb la Tresoreria de la Seguretat Social (TGSS) Esmena de deutes amb l’IMH Acreditació de tenir seu social a Barcelona Documentació de justificacions pendents

Date Justificacions 2013 Justificar una subvenció és tant o més important que la presentació d’una sol·licitud: la NO justificació d’una subvenció anterior ens deixaria fora de la següent convocatòria. La justificació es podrà elaborar en un format diferent del que facilita l’Ajuntament a la seva web. Es justifica la totalitat de l’activitat o projecte, per tant és important ajustar el cost total del projecte a la realitat. NOVETAT 2013: S’ha de dur a terme en el termini màxim de 2 mesos des de la finalització de l’activitat. Pel que fa a l’aportació de factures justificatives, no tots els projectes l’hauran d’aportar sinó només una selecció de projectes.

Date Justificacions 2013 La selecció d’aquests projectes es farà de forma aleatòria segons l’import de la subvenció: < 20.000 euros  25% dels projectes entre 20.000 i 60.000  50% dels projectes Tickets: Àmbit districte subvencions fins a 500 euros  50% de l’import en tickets subvencions entre 500 i 1.000 euros  25% de l’import en tickets Resta de subvencions + Àmbit ciutat 10% de l’import atorgat fins a 300 euros Auditoria: despesa subvencionable fins a 3.000 euros FAQ

On puc ampliar tota aquesta informació?

On puc ampliar tota aquesta informació? A la convocatòria, que és el llibret que s’entrega amb els documents de sol·licitud o que es pot descarregar des de la web de l’Ajuntament Per fer més efectiva la comunicació i resolució de dubtes de les entitats, seria interessant que comptessin amb un interlocutor a cada districte o sector. 1 2

Preguntes més freqüents A la convocatòria, que és el llibret que s’entrega amb els documents de sol·licitud o que es pot descarregar des de la web de l’Ajuntament Per fer més efectiva la comunicació i resolució de dubtes de les entitats, seria interessant que comptessin amb un interlocutor a cada districte o sector. 1 2

Moltes Gràcies!