APRENDENDO A LER PUBLICIDADE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

Análisis denotativo y connotativo
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
O CICLO DA AUGA.
A acuicultura.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
A Febre Amarela.
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
O XOGO.
A oratoria: Cicerón.
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Traballo de bioloxía alumnas de 4º da ESO.
Pratos combinados saudables
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
CAMPAÑA SENSIBILIZACIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
Proxecto interdisciplinar
A CARGA DE TRABALLO.
Déixese sorprender….
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PEQUENOS GRANDES CINEASTAS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
¿Por qué chorar mentres vou andando, se outros rín e non teñen pés?
A VIDA....
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
OS PROCESOS DA NUTRICIÓN NUNHA PLANTA
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
Juan Ramón Alonso García
Atréveste a crear un book tráiler?
Xornada de coordinación
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
CORTEXO ANIMAL.
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
O MAGOSTO en Ourense..
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
Fotografia Ricardo Brigadeiro
A RELACIÓN NOS ANIMAIS.
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
FRACTAIS, LITERATURA FRACTAL, FRACTALISMO
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
Presentación Pública MEMORIA 2016
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Sinais de Advertencia Javier e Paula.
SOÑEI CUN ANXO.
Os entroidos de Ourense
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

APRENDENDO A LER PUBLICIDADE OBRADOIRO APRENDENDO A LER PUBLICIDADE

E TI, SABES LER … PUBLICIDADE?

QUE É A PUBLICIDADE? A PUBLICIDADE é unha técnica de promoción de produtos. QUE OBXECTIVO TEN? Informar ao público, a través dos medios de comunicación, sobre as vantaxes de bens e servizos, para vendelos e obter beneficios económicos. CAL É A SÚA FERRAMENTA FUNDAMENTAL? Os anuncios publicitarios, difundidos a través dos medios de comunicación.

QUEN FAI OS ANUNCIOS PUBLICITARIOS ? Fanos os "creativos publicitarios“, que traballan en Axencias de Publicidade. Cómpre ter en conta que no deseño e elaboración dun anuncio intervén moita xente: sociólogos, psicólogos, xente que fai enquisas, músicos, especialistas en imaxe e deseño… Todo está perfectamente estudado para que o anuncio capte a atención dun determinado grupo de xente.

ALGÚNS COÑECEMENTOS NECESARIOS PARA LER PUBLICIDADE

QUE INFORMACIÓN PODEN TRANSMITIR AS CORES? Cores cálidas: dan sensación de actividade, de alegría, de dinamismo, de confianza , forza, poder, vitalidade. Os publicistas úsanos como reclamo da atención do consumidor. Cores frías: dan sensación de tranquilidade, descanso, seriedade, profundidade e reflexión.

CADA COR TEN UN SIGNIFICADO VERMELLO: úsase para captar a atención. Pode ter valor connotativo de paixón, forza, potencia… AMARELO: úsase tamén para captar a atención. Asóciase á luz e á calor.

O VERDE E O AZUL VERDE: transmite sensación de relaxación e calma. Asóciase, con frecuencia, á natureza, a todo o puro e san. AZUL: suxire calma, tranquilidade, serenidade. Asóciase á inmensidade do mar e do ceo.

OS TIPOS DE PLANOS Nun anuncio publicitario é moi importante analizar os tipos de planos (espazo visual onde están obxectos, personaxes…) que predominan, xa que axudan a entender que se quere suliñar, na mensaxe publicitaria: se interesan paisaxes, aparecerán planos panorámicos, se o interese se centra nalgunha parte do corpo ou dun obxecto, manexaranse os primeiros planos ou de detalle…

TIPOS DE PLANOS

A ANGULACIÓN Consiste en colocar a cámara nunha posición para crear un efecto determinado no lector ou espectador. Observade a seguinte diapositiva.

TEMÁTICA Os publicistas deseñan as súas mensaxes publicitarias en torno a temas que resultan moi atraentes para o receptor e que despertan nel sensacións positivas: A ORIXINALIDADE, A LIBERDADE, O BO GUSTO- REFINAMENTO, A VIDA SAUDABLE, A ECOLOXÍA E A NATUREZA, O SEXO, O FACTOR ECONÓMICO, A FAMILIA, A XUVENTUDE , A AMIZADE, A DIVERSIÓN… Observade as seguintes diapositivas:

ESTEREOTIPOS Son ideas acerca de tipos sociais firmemente aceptadas por unha comunidade. A xeneralización inherente ao estereotipo faino erróneo, falso. Velaquí algún dos estereotipos máis comúns no mundo publicitario, cos que debemos ser moi críticos, pola falsidade que actualmente conlevan:

OS ESTEREOTIPOS DE SEXO HOME: ESTABLE, VALOROSO, AMANTE DO RISCO, CONQUISTADOR, EXECUTIVO… MULLER: AMA DE CASA, NAI , INFERIOR INTELECTUALMENTE, FERMOSA, COQUETA… TAMÉN OS NENOS SON REPRESENTADOS COMO DISTINTOS DAS NENAS...