CURSO E.D.A. 2008 Galicia, Outubro – Decembro 2008.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

BACHARELATOS Duración de dous cursos.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Ciclo Superior … A.S.I..
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Business Source Premier (BSP)
4ª Jornadas TIC Aragón 22/09/2018
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
Juan Ramón Alonso García
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Licenciatura de MATEMÁTICAS
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
Ferramenta para a definición, execución e corrección de prácticas, integrable nun sistema web de teleformación Autor: Raquel Trillo Lado Director: Juan.
O barroco compostelán.
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
Mª Esther Pérez Enríquez
Proxecto interdisciplinar
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
As actividades non presenciais
I.E.S. PORTA DA AUGA PRESENTACIÓN DEPARTAMENTO ADMINISTRACIÓN.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O POR QUE DO CAMBIO.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Estamos en rede.
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
FORMACIÓN DIDÁCTICA ORIENTACIONES DIDÁCTICAS PARA FORMADORES DEL SECTOR AGROALIMENTARIO FRANCISCO J. FERNÁNDEZ CIFEA DE MOLINA DE SEGURA Abril 2016.
Atréveste a crear un book tráiler?
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Xornada de coordinación
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

CURSO E.D.A. 2008 Galicia, Outubro – Decembro 2008

E.D.A. = Experimentación con Descartes na Aula Curso de axuda á experimentación que contén unha guía de actuación e multitude de exemplos de outras experiencias desenvolvidas por outros profesores e profesoras.

E.D.A. NIPPE DESCARTES T.I.C. NA AULA Unidades Didácticas Aplicacións Cursos de formación Descartes Básico Descartes 2 T.I.C. NA AULA E.D.A. HEDA ¿IEDGA?

OBXECTIVOS XERAIS Adquirir experiencia no uso do ordenador como ferramenta didáctica Practicar novas metodos de traballo na aula usando o ordenador Descubrir novas formas no ensino das matemáticas ESPECÍFICOS Adquirir experiencia no uso didáctico de unidades Descartes Detectar dificultades na súa aplicación. Determinar a formación que para elo necesita o profesorado. Analizar a actitude do alumnado. Comprobar a eficiencia dos materiais de Descartes. Facer propostas de mellora. Guia

FASES PLANIFICACIÓN DESENROLO AVALIACIÓN CONTIDOS Práctica 1: Definición Práctica 2: Información Práctica 3: Organización PLANIFICACIÓN DESENROLO AVALIACIÓN DESENVOLVIDAS EN 5 PRÁCTICAS Práctica 4: Desenrolo Práctica 5: Avaliación CONTIDOS Deseño da experiencia con Descartes. Elección e adaptación, se fose preciso, da unidade didáctica a aplicar. Deseño de ferramentas de observación e avaliación. Estratexias de aplicación de Descartes na aula. Experimentación na aula de aplicacións de Descartes Avaliación da experimentación. Guia

CONTIDOS Práctica 1: Definición Práctica 2: Información Toma de contacto coa problemática da experimentación e definición dos obxectivos que se pretenden. Práctica 2: Información Recollida de información relacionada coas necesidades e materiais para a experimentación. Práctica 3: Organización Programación das actividades e preparación dos recursos a empregar. Práctica 4: Desenrolo Posta en práctica da experimentación estudiando as estratexias e metodoloxías a seguir. Práctica 5: Avaliación Análise e valoración das ferramentas de avaliación empregadas: enquisas, observación, follas de traballo, etc. Guia

METODOLOXÍA REQUISITOS AVALIACIÓN Proxectos de traballo Utilizar os recursos para deseñar o propio plan de experimentación Axuda do titor Realízar un proxecto en cada práctica e enviarlla ó titor Duración mínima dun mes. REQUISITOS Coñecementos previos en Informática básica Ter realizado algún dos cursos, ou o Básico ou o Descartes 2 Dispor dunha aula de ordenadores mellor con conexión a Internet AVALIACIÓN Faina o titor a través dos proxectos realizados nas cinco prácticas Guia

ACCESO Ó CURSO CD-ROM do curso Páxina WEB Contén tódolos arquivos do curso e ademais unha carpeta con exemplos doutras experimentacións, unha zona de descargas para facer a instalación, o contido do curso en formato .pdf para facilitar a súa impresión e modelos de enquisas inicial e final. Páxina WEB Na páxina principal do Proxecto Descartes hai un enlace ó curso na súa versión orixinal en castelán: http://descartes.cnice.mec.es/presentacion/descartes_aula_web.html

ENTRAR NO CURSO entrada_al_curso.htm Executar o arquivo de acceso á pantalla principal do curso: entrada_al_curso.htm Facemos clic sobre: Cuestións previas

Cuestións previas Aparece a pantalla: Portada: Para voltar á pantalla principal Onde se da resposta ás 6 cuestións que nos podemos prantexar inicialmente Algúns parágrafos conteñen un enlace (o porse sobre eles aparece a man) e tamén se identifican cun triánguliño amarelo, e o facerlle clic ábrese outro parágrafo dependente del.

Guía profesorado Aparece a pantalla: Contén a presentación do curso e os aspectos relativos a: Obxectivos, contidos, metodoloxía, requisitos e avaliación do curso

Prácticas Aparece a pantalla: Para voltar á pantalla principal do curso Pasando o cursor aparece unha explicación do contido de cada práctica. Facendo clic accédese a ela

Práctica 1 .- Pantalla marco Desde a pantalla de Prácticas pulsando sobre a Práctica 1 accedemos a: Para voltar á pantalla principal das prácticas Para ir desde aquí a calquera das outras prácticas Enlaces a Exemplos doutras experiencias Facendo clic aparece a correspondente explicación de cada un dos apartados Aquí móstrase a Introducción 1 As pantallas marco das outras 4 prácticas son exactamente iguais a esta

Práctica 1 .- PLANIFICACIÓN - DEFINICIÓN Trátase de facer unha primeira aproximación ó que se pretende facer na experimentación, respondendo ás preguntas: ¿Que? ¿Con quen? ¿Cando? Definindo os aspectos: Exemplos: Obxectivos da experimentación Exemplo 1.06 Contidos matemáticos a tratar Exemplo 1.07 Exemplo 1.14 Grupo de alumnos Exemplo 1.17 Datas e temporalización Exemplo 1.04

Práctica 2 .- PLANIFICACIÓN - MEDIOS ¿Con que? ¿Onde? Indicando os medios: Exemplos: Aula de ordenadores Exemplo 2.02 Exemplo 2.12 Características Tipo de agrupamento Distribución dos equipos Ordenadores Exemplo 2.13 Exemplo 2.19 Conexión a Internet Exemplo 2.25 Exemplo 2.05 Outros medios Exemplo 2.29

Práctica 3 .- PLANIFICACIÓN - ACTIVIDADES ¿Como? Planificando: Exemplos: Unidade Descartes Outros Exemplo 3.01 Exemplo 3.03 Recursos Exemplo 3.04 Exemplo 3.11 Proba previa Follas de traballo Proba final Avaliación dos contidos Exemplo 3.15 Exemplo 3.16 Exemplo 3.17 Exemplo 3.18 Avaliación do proceso Enquisa inicial Enquisa final Exemplo 3.19 Exemplo 3.24

Práctica 4 .- DESENROLO - EXPERIMENTACIÓN Nesta práctica danse unha serie de pautas para unha mellor experimentación agrupadas en tres epígrafes: Estratexias Metodoloxía Desenrolo Mentalización previa do alumnado Proba previa de coñecementos Intercalar sesións normais Utilizar follas de traballo Extremar atención na 1ª sesión Vixiar distracións Familiarización coas escenas Máis atención en cursos inferiores Exemplos: Exemplo 4.04 Exemplo 4.08 Exemplo 4.16 Exemplo 4.19 Exemplo 4.20 Prac. 5

Práctica 4 .- DESENROLO - EXPERIMENTACIÓN Nesta práctica danse unha serie de pautas para unha mellor experimentación agrupadas en tres epígrafes: Estratexias Metodoloxía Desenrolo Alumnado: Aprenden descubrindo Profesorado: Guía do proceso MÉTODO DE TRABALLO Ler na pantalla Facer actividades da escena Escribir nas follas (individual) Traballo cooperativo Dificultades comúns → Gran grupo Exemplos: Exemplo 4.24 Exemplo 4.28 Exemplo 4.30 Prac. 5

Práctica 4 .- DESENROLO - EXPERIMENTACIÓN Nesta práctica danse unha serie de pautas para unha mellor experimentación agrupadas en tres epígrafes: Estratexias Metodoloxía Desenrolo Profesor = Observador do proceso Diario de clase = Anotar incidencias: Fallos Faltas de asistencia / orde Problemas que xurdiron Preguntas Comentarios, … Recomendacións para o futuro Exemplos: Exemplo 4.35 Exemplo 4.38 Exemplo 4.43 Exemplo 4.49 Exemplo 4.50 Exemplo 4.58

Práctica 5 .- AVALIACIÓN - CONCLUSIÓNS Nesta práctica trátase de realizar unha avaliación da experimentación Elementos de avaliación: Exemplos: Proba final Enquisa final Realizar Exemplo 5.02 Enquisa inicial Proba previa Follas de traballo Diario de clase Proba final Enquisa final Exemplo 5.03 Recoller resultados Exemplo 5.09 Exemplo 5.14 Exemplo 5.24 Valoración persoal de todo o proceso

PLAN DE TRABALLO: ENTREGA DE PROXECTOS Sesión inicial: 9 de Setembro de 2008 Práctica 1: 15 de Setembro Práctica 2: 22 de Setembro Práctica 3: 29 de Setembro Práctica 4: 1 de Decembro Práctica 5 – Informe final: 19 de Decembro Sesión final: 19 de Decembro de 2008