SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Sistemes microinformàtics i xarxes
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
COMITÈ DE PRODUCTE ROLSAC
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
V Dia d’ATENEA 18 de Juny de 2013.
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Jornada de portes obertes
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Visió estratègica de la UPC
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
Dispositiu Local d’Inserció
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ DE LA UIB
Presentació Cadena de Valor
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
Presentació de 1r d’ESO Curs
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
Reunió Gestions Acadèmiques
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Departamento de Pedagogia Aplicada
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
CRAI: definició i estructura
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
Avaluació de la funció directiva: experiència del mètode portafolis
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
CAMPUS VIRTUAL + QUE UN PAS CAP AL NÚVOL.
III CETIC Audiovisuals 13/12/2018
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016

Índex Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució

Índex Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució

USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA

USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA

Indicadors CURS 2015-2016 (fins al mes de març):, 27.845 usuaris únics Logins mensuals

Indicadors Usuaris concurrents

Indicadors Recursos Moodle NOTA: Atenea incorpora, des de juliol 2015, un nou log més complert facilitant la recollida i tractament de dades. Aquest fet ha comportat un canvi en el criteri i forma d’obtenir els indicadors per al curs 2015-16.

Indicadors Activitats Moodle NOTA: Atenea incorpora, des de juliol 2015, un nou log més complert facilitant la recollida i tractament de dades. Aquest fet ha comportat un canvi en el criteri i forma d’obtenir els indicadors per al curs 2015-16.

USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA

Protocol de notificacions

ATENEA web www.upc.edu/atenea

Informació del servei Proves de noves funcionalitats Observatori de bones pràctiques Consulta d’indicadors d’ús i d’evolució Proves de rendiment Cursos històrics Atenció als usuaris

Xarxa de proximitat Unitat bàsica Interlocutor acadèmic (Dinamitzador) Administració Interlocutor ATENEA Direcció Xarxa de proximitat Vehicular la veu de l'usuari a l'equip de treball ATENEA Organitzar activitats de formació sobre ATENEA d'acord amb les necessitats del seu centre Conèixer l'experiència dels professors del seu centre en relació amb la utilització d'ATENEA Detectar usuaris avançats de les noves funcionalitats del campus Participar en els grups de treball d'ATENEA Interlocutor acadèmic (Dinamitzador) Gestió informática d’ATENEA a nivell de centre Sincronització PRISMA - ATENEA Gestió dels canvis de professorat o estudiantat Tancament quadrimestres Interlocutor TIC (Gestor)

Actuacions de suport Tiquets tancats segons canal d’atenció Telèfon 43% Correu 17% Intranet 39% Fòrum 1% Període: Gener 2013 Novembre 2013 Tiquets tancats segons canal d’atenció

USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA

Convocatòria ATENEA Labs Modalitat projecte Modalitat grup de treball

servei àmbit d’innovació Convocatòria ATENEA Labs Participació convocatòria projectes grups de treball 1a - 2010 16 - 2a - 2011 7 9 3a - 2012/2013 5 6 4a - 2013/2014 2

USUARIS UPC CAMPUS SERVEI ATENEA ATENCIÓ USUARIS LABS SAURUS SERVEI ATENEA

àmbit de gestió d’històrics ATENEA Saurus: ateneasaurus.upc.edu 3 + 3

Enquestes de satisfacció

Any 2013 4219 3,96 Any 2014 518 3,74 Any 2012 411 3,61 Estudiantat participació mitjana satisfacció Any 2013 4219 3,96 Any 2010 449 3,77 Professorat Participació mitjana satisfacció Any 2014 518 3,74 Any 2012 411 3,61 Any 2009 314 3,32

Atenea Abril 2016 Roadmap d’evolució

El Claustre Universitari de la UPC demana accions per millorar els resultats acadèmics dels estudiants El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), reunit en sessió ordinària el 15 de març, a l’Auditori del Vèrtex, ha acordat encomanar als centres i al Consell de Govern que analitzin i proposin actuacions que permetin la millora dels resultats acadèmics dels estudiants.

ACTUACIONS ÀREA DOCÈNCIA UPC Roadmap ATENEA USUARIS UPC ACTUACIONS ÀREA DOCÈNCIA UPC ESTRATÈGIA TIC UPC PROCÉS D’INNOVACIÓ EVOLUCIÓ MOODLE

Execució Roadmap ATENEA PDI I GRUPS EXPERTS UPC UNITATS UPC UPCnet ÀREA DOCÈNCIA UPC

Col·laboració unitats UPC Projecte de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC Objectiu: facilitar a les persones amb diferents discapacitats l'accés en igualtat de condicions als sistemes d'informació Emmarcat dintre del conveni de col·laboració de la UPC amb IMSERSO (Institut de Gent Gran i Serveis Socials) i la Fundació ONCE. Certificat EURACERT AA 1.0 d’accessibilitat 1ª plataforma d’e-learning de l’estat espanyol que obté la certificació Technosite 2.0 i la certificació EURACERT d’àmbit europeu

Juliol 2016 1.600 hores ROADMAP ATENEA +Juliol 2016 Moodle 3.0 Moodle Mobile App Reports 1.0 +Juliol 2016 Upgrade Moodle Reports 2.0 Noves necessitats a partir de nou protocol CETIC 1.600 hores ROADMAP ATENEA

Evolució ATENEA 2016

Reports d’activitat docent per a equips directius Escenari juliol 2016: 3 reports info directiva Febrer 2017: Dashboard

Roadmap Atenea 2016 Atenea 6.6 Atenea 6.7 2010 Abr Mai Jun Jul Ago Set Oct Nov Des Gen Feb Mar 2010 Atenea 6.6 Atenea 6.7 Migració a Moodle 3.0 Incorporació APP Moodle Mobile Millora reporting (fase 1) Creació entorn per al tractament de dades 3 nous indicadors Millores de rendiment Millores de seguretat Millora reporting (fase 2) Dashboard visualització de dades 3 nous indicadors

NEXT STEPS Creació projecte Atenea a PROTIC Entrada workpackages juliol 2016 Aprovació workpackages juliol 2016 (1.600 hores) Desenvolupament dels workpackages aprovats Definició protocols per a la proposta de nous elements del roadmap d’Atenea

SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016