ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
© Universitat de Girona LA GESTIÓ DE LA QUALITAT A LES EMPRESES DE CATALUNYA Resultats d’un estudi empíric Juny 2002 Univers d’aproximadament 4500 certificats.
Advertisements

TFG – Àrea Enginyeria del programari
MINORS Estudis de grau Àrea d’Afers Acadèmics
La qualitat, garantia de millora.
La qualitat, garantia de millora.
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Facultat de Dret. Universitat de Barcelona
José Miguel Quiñones Ruiz 14-Juny-2006.
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
SELECTIVITAT 2013.
La planificació estratègica al Campus de la
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
TEMA 25 TEMA 25 Programes europeus d’educació.
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
Nou model d’avaluació docent del professorat Novembre de 2003
Projecte d’Itineraris Formatius
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN PUIG CURS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
Dispositiu Local d’Inserció
Grups interactius a L’Esquitx
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Tutora: Eloisa Lorente
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
Seminari d’Educació Especial
Programa Salut i Escola
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Presentació Cadena de Valor
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Reconeixement de crèdits en els graus Formació en terceres llengües
RESULTATS DE LA IMPLANTACIÓ DE LES TITULACIONS OFICIALS
La formació professional, una opció de futur i amb futur
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
NOTES MATRÍCULA> Enregistrament del. permís de residència
SELECTIVITAT 2011.
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
CRAI: definició i estructura
CRAI: Unitat de Docència
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Transcripción de la presentación:

ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA Aportacions a la concepció de l’Espai Europeu d’Educació Superior Vicerectorat d’Estudiants

La pregunta inicial: Després de 17 cursos acadèmics, que poden aportar els Plans d’Acció Tutorial al disseny de l’Espai Europeu d’Educació Superior?

Objectius dels PAT:

Conseqüències: Millora qualitat titulacions Satisfacció dels estudiants Millora del entorn d’aprenentatge Qualitat de la oferta extracurricular Estudi del rendimient educatiu Inserció laboral Desenvolupament personal i social Fidelització dels estudiantes Imatge pública de la Universitat Projecció externa de la Universitat PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL

ALGUNES DADES INICIALS 80,8% provenen de PAU. 81,1% en primera opció. Es confonen tutories. Dades només generals. Anàlisi desagregat. Anàlisi per titulacions. Treball de la ponència.

Hores setmanals de treball (n = 1360) Mitjana = 18,511 h Desv. = 10,87 h

Podem pensar en un model apropiat de PAT, adequat a la lògica del EEES?

Relacionar Tutories acadèmiques amb PAT Acció puntual del pas de nivell Primer curs Següents cursos Nivell 2 Inici Final Accions d’inserció laboral Relacionar Tutories acadèmiques amb PAT Dotar d’activitats molt clares a l’inici Identificar als estudiants els objectius Fomentar la participació dels estudiants Programes Alumne - Tutor

GRÀCIES