JUAN ORBEGOZO Cap gestió i avaluació de RRHH

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

Pla de Recursos Humans per al mandat
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Gestor Integrat de Referències
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Sistema de gestió APPCC
Regidoria de Promoció Econòmica
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
El benchmarking, una eina que contribueix a la millora dels resultats
Què és la tecnologia?.
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
ISABEL RABASSEDA FERRER Infermeres d’Enllaç SAP Muntanya
III Jornada de transport sanitari
EL MODEL SANITARI: MODEL I SISTEMA
Taula de continguts
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Logos de partners, ajustats a la dreta
La programació en arquitectura: una eina per a la gestió de la inversió pública municipal
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
Desenvolupament de la sessió:
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
GESTIÓ PER PROCESSOS.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Presentació de Kickoff
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Projecte d’Itineraris Formatius
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
Fitxa cas.
La gestió per processos
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ DE LA UIB
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
L’empresa com a sistema organitzat
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Global Cook Service.
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Anàlisi crítica de la transversalitat
Projecte d’Itineraris Formatius
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
CRAI: definició i estructura
Serveis de Consultoria
Pla Integral de Salut Mental
Nou Hospital. Fundació Hospital de l’Esperit Sant Gestió de Facturació a Tercers 1 de desembre de 2009.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
ORGANITZACIO I PLANIFICACIO ESTRATÈGICA COMITÈ DE DIRECCIÓ ESTRATÈGICA
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Direcció del Sistema Municipal d’Arxius
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
compra pública ambientalment correcta Sabadell, 3 d’octubre 2001
El departament de Recursos Humans
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
III Jornada de transport sanitari
Transcripción de la presentación:

JUAN ORBEGOZO Cap gestió i avaluació de RRHH Aplicació: S.A.P.

ANTECEDENS ORGANITZATIUS ANTECEDENTS TECNOLÒGICS Sistema d’informació propi amb: Plantilla DB: 2919 Empleats 3700 (inclou nomenaments interins a temps cert i suplències) Tret a remarcar: Incidència “contractual” elevada en períodes de Nadal, Setmana Santa i període Juliol-Setembre (àmbits sanitaris-assistencials) Set comptes de cotització OO.AA i Consorcis amb personal funcionari adscrit. 500 Estructura funcional RRHH Dades de plantilla des de l’any 1984 Dades de nòmina des de l’any 1989 Dades de gestió de temps des de 1986 1 . Obsolet Horitzó any 2000: Necessitat d'intervenció en programa propi: 2. Costos © Diputació de Barcelona

ESTRUCTURA DIRECCIÓ RR.HH. SERVEIS RR.HH Servei Planificació Servei Gestió i Avaluació Servei Suport Jurídic Secció Suport Municipal Formació Selecció Contractació Anàlisi Plantilla Provisió Nòmina Seguretat Soc. Administració Incidències Aval. i Promoció Salut laboral Organització Anàlisi plantilla Estudis retrib. Negoc. col·lectiva Selec. i Prov. Conflictes colect. i indivi. Assessor. jurídic © Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona REQUERIMENTS FUNCIONALS NOU SISTEMA D’INFORMACIÓ (plec de prescripcions tècniques 04/1997) Sistema anterior Nou sistema Gestió oferta pública Anàlisi de plantilla Cobertura temporal Avaluació i promoció Formació Salut laboral Suport jurídic Gestió de temps Gestió administrativa de personal Nòmina Seguretat social Arxiu Comptabilitat Tresoreria Pressupost Anàlisi de plantilla Cobertura temporal Gestió de temps Gestió administrativa de personal Nòmina Seguretat social © Diputació de Barcelona

CRONOLOGIA DEL PROJECTE Adjudicació projecte 9//97. SAP R/3 versió 3.1.H. Adjudicatària: Cap Gemini España. Desenvolupament mixt: Tècnics Servei Informàtica i adjudicatària. Es defineixen tres models: PD, PA i Gestió de temps. Anàlisi funcional - Validació - Disseny funcional - Migració dades - Parametrització - Desenvolupament - Validació. Processos de formació genèric i d’usuaris claus. Objectiu: 1/01/99 en productiu nòmina i seguretat social i tots aquells elements de PD i Gestió de temps imprescindibles. S’endarrereix l’assoliment de l’objectiu 6 mesos. Paral·lel mesos maig i juny. Es passa a productiu 1/07/99. Antiguitat/SS/IRPF - Nuclis habituals de disfunció. Persisteixen el dos últims. © Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona BALANÇ A 31/12/00 Tenim els resultats que teníem al sistema anterior. Alt blindatge del sistema i alta complexitat. Relació de prestacions assolides i recursos esmerçats desfavorables. S’ha de plantejar a més llarg termini. No s’han realitzat modificacions-optimitzacions organitzatives. Necessitat de passar a una nova versió. Estem en procés de migració a la v. 4.6C Quan finalitzi la migració es desenvoluparan la resta de funcionalitats de PD i Gestió de temps. © Diputació de Barcelona