IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
AJUNTAMENT DELS INFANTS 2014
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Podeu posar una foto del vostre centre
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Jornada d’Ambientalització de Centre de Menorca
Una experiència a sisè de Primària
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
El Pare Claret és un regal per a tots
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
3a PART Els nens i nenes de P- 4
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
INS DANIEL BLANXART I PEDRALS
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Què és la jornada contínua escolar
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
NOVETATS ESPAI MARGALEF
IES CAN PUIG CURS
Com introduir les Guies Docents
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
“Les classes més sostenibles”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
8ª bicicletada La Mar de La Frau
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
Normes del laboratori de ciències naturals
Seminari d’Educació Especial
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Presentació de 1r d’ESO Curs
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
“El perfil de mestre i professor”
TECNOLOGIA.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
XIII a Setmana de la solidaritat
PTT VilaBicis Solidàries
Maquetació de continguts
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
IES CAN PUIG CURS
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Maquetació de continguts
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Transcripción de la presentación:

IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE” REUNIONS DE DELEGATS CURS 2012-2013 CONTRACTE-PROGRAMA

Anar alerta amb les instal·lacions de les pissarres digitals pel perill que suposen. La calefacció hauria de funcionar des de primeres hores del matí. La neteja i el manteniment del bany hauria de ser prioritari. Posar paper del bany i tapes en els banys. La renovació del material escolar (taules, cadires…) Els professors de biblioteca més puntuals. La col·locació de les taules al seu lloc en classes d’optatives… Les activitats extraescolars per la tarda (torneig de futbol…) El manteniment i el canvi de les persianes, o fer un mercadet per a poder pagar-les nosaltres. La neteja dels vidres exteriors. La col·locació de “taquilles”. La sortida escalonada per a la compra d’entrepans, o fins i tot abans que soni el timbre. La demanda de major transport escolar. Els càstigs individuals.

L’escolta activa de l’opinió dels alumnes per part dels docents. L’augment de bancs en el pati. La posada de música durant el temps de l’esplai. El reciclatge correcte del material que es llença al fem. L’augment del nombre de contenidors. L’adornament de l’IES. L’elaboració de capses de disseny propi durant les tutories per a ser usades com a papereres al passadís. La proposta de comprar graneres i pales per a cada aula.

La penjada d’un rellotge a cada classe. La millora del mobiliari de classe. L’augment de material escolar dins de les classes. L’ús d’uniformes. L’augment d’excursions. L’obertura dels banys de la resta de pisos. L’obertura d’un pla d’activitats alternatives per als alumnes que no van de viatge d’estudis i que hagin de quedar al centre. La lliure sortida de l’alumnat fora del centre durant l’esplai.

L’augment dels bancs en l’esplai. El lliure ús dels mòbils al centre. L’obertura de totes les portes. La neteja de la seva planta. L’augment dels banys. La posada de música. El funcionament d’una cabina de telèfon. L’abaratiment de les fotocòpies. La lliure sortida en temps d’esplai. La solució dels problemes amb la calefacció. L’augment de la neteja de l’esplai. El descans cada dues hores si es té al mateix professor/a. La lliure sortida si no es tenen professors. La reparació de la cadira del professor. La reparació del bany.

ENGUANY TAMBÉ ESPEREM LES VOSTRES PROPOSTES, PERQUÈ ENS FARAN MILLORAR MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ! ENGUANY TAMBÉ ESPEREM LES VOSTRES PROPOSTES, PERQUÈ ENS FARAN MILLORAR