A REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
Índice Eixe 4 do Fondo Europeo de Pesca - Medidas
II XORNADAS DE DESENVOLVEMENTO DOS CONTRATOS-PROGRAMA
As claves dunha nova escola
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
Ferramenta para a definición, execución e corrección de prácticas, integrable nun sistema web de teleformación Autor: Raquel Trillo Lado Director: Juan.
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A forza do local: dimensións técnica e política
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
SITUACIÓN LABORAL DOS AXENTES DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
As actividades non presenciais
Aqueles mozos dos anos 20 Vicente Risco, Castelao, Otero Pedrayo, Cuevillas, Losada Diéguez Presentación de Noemí Pazó.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Estereotipos e prexuízos lingüísticos: a súa repercusión nos usos.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O MAR.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
DÍA DOS DEREITOS HUMANOS
Fotografia Ricardo Brigadeiro
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
Traballo do anteproxecto: Asamblea de Huesca decembro
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Santiago de Compostela, 2012
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

A REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO Traballando en prol dunha educación de calidade.

Constitución da UNESCO QUE É A UNESCO? A Organización das Nacións Unidas para a Educación, a Ciencia e a Cultura é un organismo intergubernamental que conta con 189 Estados membros e é unha das axencias especializadas do sistema das Nacións Unidas. Dende a súa creación a UNESCO ten como obxectivo “contribuir á paz e á seguridade, estreitando, por mor da educación, a ciencia e a cultura, a colaboración entre as nacións co fin de asegurar o respecto universal pola xustiza, a lei, os dereitos humanos e as liberdades fundamentais”. Constitución da UNESCO

QUE SON AS ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO? As Escolas Asociadas, forman unha rede de escolas determinadas a promover e impartir unha educación de calidade en prol da paz, a liberdade, a xustiza e o desenvolvemento humán, co fin de dar respostas ás necesidades educativas dos escolares de todo o mundo. O seu logo simboliza: un libro aberto (educación) que evoca as alas dunha pomba (paz) e o globo terrestre (diálogo intercultural).

AS ESCOLAS DA REDE-PEA SON “NAVEGANTES PARA A PAZ” E AXENTES DE CAMBIO POSITIVO. Son un medio para conseguir unha Educación para Todos (EPT), tal e como se concebiu nos seis obxectivos do Foro Mundial sobre Educación (Dakar, 2000). Contribúen á consecución dos obxectivos de desenvolvemento do Milenio das Nacións Unidas e á execución das estratexias e programas da UNESCO en materia de educación, ciencia, cultura e comunicación. Serven de laboratorios na procura de plantexamentos innovadores para unha educación de calidade para todas e todos.

CALES SON AS SÚAS METAS? 1 Mellorar o contido da educación, os materiais educativos e os seus enfoques nos catro temas principais de estudo: A Paz, os Dereitos Humanos e a democracia. Patrimonio e creatividade A aprendizaxe intercultural. As cuestións relativas ao medio ambiente e ao desenvolvemento sostible.

CALES SON AS SÚAS METAS? 2 Promover a participación das escolas en proxectos faro e piloto reforzando os catro pilares da educación para o século XXI: Aprender a coñecer. Aprender a facer. Aprender a ser. Aprender a vivir xuntos.

“VIVIMOS NUN SOLO MUNDO, APRENDEMOS PARA UN SOLO MUNDO” CALES SON AS SÚAS METAS? 3 Involucrar ás escolas en acordos especiais coa UNESCO e o sistema das Nacións Unidas para beneficiarse dos seus recursos. “VIVIMOS NUN SOLO MUNDO, APRENDEMOS PARA UN SOLO MUNDO”

PRIORIDADES DAS ESCOLAS ASOCIADAS Marco de Acción de Dakar 2000 “Educación para Todos” (EPT) Os Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio (ODM) O Decenio das Nacións Unidas da educación con miras ao desenvolvemento sostible (2005-2014) O Decenio Internacional da Cultura de Paz e Non-Violencia a favor dos nenos e nenas do mundo (2001-2010) A Campaña “Todos iguais na diversidade”: mobilizar as escolas contra o racismo, a discriminación e a exclusión. (2005-2010)

PERFIL DUNHA ESCOLA ASOCIADA Misión ética Enfoque interdisciplinario e transversal Centros piloto Metodoloxía baseada na participación activa e na dimensión socioafectiva. Desenvolver novos roles do educador/a

QUE OFRECE A REDE-PEA AOS ESTUDANTES, MESTRES E ESCOLAS Novas oportunidades de mellorar os contidos da educación, o desenvolvemento de métodos de ensinanza participativos e materiais pedagóxicos innovadores. Desenvolvemento profesional e alta motivación nos e nas docentes. Adquisición de destrezas na dirección e resolución de problemas e a posibilidade de traballar en proxectos faro. Contribuir ás reformas nacionais e á renovación dos sistemas educativos. Posibilidade de compartir experiencias con escolas de todo o mundo e establecer irmanamentos e acordos de cooperación con outras escolas asociadas.

ALGÚNS MATERIAIS DESENVOLVIDOS POLA REDE-PEA De carácter interdisciplinar e orientado a secundaria, recolle moitos aspectos da educación da xuventude na conservación do Patrimonio Mundial dende o plano legal (convencións) ás perspectivas sociais, culturais e históricas. www.unesco.org/whc O “Maletín da Paz”para mestres de primaria, recolle actividades, carteis, tarxetas, publicacións, un libro de Gandhi para colorear, un video de debuxos sobre a paz e a non-violencia feito por nenos e nenas do mundo. www.unesco.org/education/peace_pack_sp.shtml www.unesco.org/asp/cartoons/clack.shtml

PROXECTOS FARO “O PATRIMONIO NAS MANS DAS E DOS XÓVENES”, proxecto internacional para a promoción e preservación do Patrimonio cultural, intanxible e natural. www.unesco.org/education/asp/flagship/whe.shtml “ TIME PROJECT” proxecto anual de 24 horas no que participan en Rede escolas de todo o mundo e que se celebra o 16 de novembro “Día Internacional para a tolerancia”. É un foro de debate dos principais problemas mundiais para alumnado de secundaria. www.unesco.org/education/flagship/time_project.shtml

PROXECTOS FARO “TRATA TRANSATLÁNTICA DE ESCRAVOS”(TST), é un traballo en rede triangular das escolas de África, Europa, América e o Caribe coa finalidade de coñecer o tráfico de escravos, as súas causas e consecuencias asemade as novas formas de escravitude. www.unesco.org/education/asp/flagship/tst.shtml “CAMPAÑA: TODOS IGUAIS NA DIVERSIDADE”, pretende mobilizar ás escolas contra o racismo, a xenofobia e a exclusión. www.unesco.org/education/asp/flahship/tst.shtml

PROXECTOS FARO “XÓVENES POLO CAMBIO” co obxectivo de cambiar os nosos ineficientes patróns por outros máis dacordo co desenvolvemento sostible. www.youthxchange.net “PROXECTO MEDITERRÁNEO OCCIDENTAL”, estudia o patrimonio natural e cultural das xentes do Mediterráneo facendo fincapé no diálogo Euro-Árabe. www.unesco.org/education

PROXECTOS GALEGOS “PROXECTO ATLÁNTICO” coa finalidade de estudar o patrimonio natural e cultural, sensibilizar sobre os problemas medioambientais e crear unha ponte de unión entre os pobos atlánticos. O “PATRIMONIO INMATERIAL COMÚN A GALIZA E PORTUGAL”, coa finalidade de recoller, preservar e transmitir ás novas xeracións o patrimonio inmaterial que conforma a identidade común aos dos pobos. www.opatrimonio.org

PROXECTOS GALEGOS “CAMIÑOS DE IDA E VOLTA” pretende recuperar a memoria da emigración galega a Cuba e Arxentina ao través da historia familiar e axudar aos estudantes a superar o sentimento de desarraigo . SIGNOS INTERNACIONAIS- YOGOTE, o multilingüismo nas túas mans, busca favorecer o intercambio entre os estudantes de todos os países e axudar a aprendizaxe de linguas estranxeiras. www.yogote.org

ESCOLAS GALEGAS DA REDE-PEA CEIP “Illa Verde” – Lugo CEIP “Praia Xardín” – Boriro – A Coruña EEI “Os Campos” – Monteporreiro – Pontevedra CEP “Marcos da Portela” – Monteporreiro – Pontevedra IES “Luis Seoane” – Monteporreiro – Pontevedra CEIP “Cabanas” – Salcedo – Pontevedra Conservatorio “Manuel Quiroga” – Pontevedra CEIP “Campolongo” – Pontevedra CEIP “Froebel” – Pontevedra Ceip “Manuel Vidal Portela” - Pontevedra

ESCOLAS GALEGAS DA REDE PEA IES “Pontecaldelas” – Pontecaldelas – Pontevedra IES “Illa de Ons” – Bueu – Pontevedra CEIP “Conmeniño” – O Grove – Pontevedra IES “Pedra da Auga” – Ponteareas – Pontevedra IES “Pazo da Mercé” – As Neves – Pontevedra CEIP “Luis Manuel Acuña” - Ourense

COMO UNIRSE Á REDE-PEA CORDINADORA GALEGA: Luisa Márquez Rodríguez e.mail: lmarquez@edu.xunta.es Tel: 986 85 78 60 Fax: 986 86 43 22 COORDINADORA ESTATAL: Rufina Moreno Cañizares Centro UNESCO de Andalucía Facultad de Ciencias de la Educación Edificio Aulario 122 Campus Universitario de la Cartuja 18071 Granada e.mail: rufinamster@gmail.com UNESCO- REDE DE ESCOLAS ASOCIADAS-SECTOR EDUCACIÓN 7, Place de Fontenoy, 75352 París 07 SP-France Tel: + 33 1 45 68 10 80 Fax: + 33 1 45 68 56 39 e.mail: aspnet@unesco.org