Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA CENTRALITZADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI D’OFICINA I DE PAPER PER A IMPRESSIÓ I ESCRIPTURA (expedient.
Advertisements

TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Introducció i guia ràpida dels informes econòmics i financers
Servei de generació de còpies autèntiques
La Placa Base Izan Sánchez 4º C.
Sistema de gestió APPCC
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
MANUAL NOMINAPLUS.
Projecte:SIRE (Sistema Integrat Recepta Electrònica)
Avantatges competitives
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
GESTIÓ DEL PRESSUPOST SESSIÓ INTRODUCTÒRIA.
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Mòdul d’Admissió i vacants
CUIDATGE.
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
ESecretaria CB Montpedrós
Library and Information Science Abstract
Control de Retirada de Vehicles
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
La carta formal.
Projecte HEURA – Ampliació GEPSE
INCORPORACIONS ROMANENTS GENÈRICS
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Writer 7... Amb estil El programa de tractament de text Writer té una eina molt útil quan fas documents molt llargs amb molts títols i subtítols: l’estil.
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
Butlletí de subvencions del COEAC
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Com introduir les Guies Docents
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
Necessita Catalunya un nou finançament?
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
GESTIÓ DEL PRESSUPOST SESSIÓ INTRODUCTÒRIA.
Publicar articles de recerca al
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
Nova eina de descobriment
SESSIÓ OBERTURA (KICK-OFF)
1. El problema de la realitat: teoria hilemòrfica
Projecte Gestió de precintes de vehicles
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
NOTES  EXPEDIENTS=> Reconeixement i transferència =>Anul·lació de reconeixement i transferència Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 3 de maig de 2017.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
Nova eina de descoberta
E-certificat Bellaterra, 20 de novembre 2015
Llengua catalana i literatura
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
Projecte: Videojocs.cat
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
Transcripción de la presentación:

Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa Barcelona, 14 de juny de 2011

0 Índex de continguts 1 Introducció a l’autorització de la despesa 1.2 1 acció – 2 canals 1.3 Detalls de la delegació 2 Guia ràpida de l’aplicació d’autorització de la despesa 2.1 Accés a l’aplicació 2.2 Funcions comunes per a totes les pestanyes 2.3 Reserva, autorització i disposició 2.4 Obligacions 2.5 Modificacions de crèdit 2.6 Notes de càrrec 3 Consultes, suggeriments i incidències

1.1 Introducció a l’autorització de la despesa El projecte Atenea Ecofin consisteix en la implantació d’un sistema de gestió econòmica basat en l’aplicació SAP. El sistema d’aprovació de la despesa es basa en la confirmació d’una pregunta del sistema sobre l’acció d’autoritzar. L’autorització s’executa prement un botó d’una pantalla del sistema de gestió (SAP) o de la nova aplicació d’autorització de la despesa, que s’allotja a la intranet. La necessitat d’autoritzar resulta del procediment de tramitació. La persona que autoritza la despesa és, per definició, la persona responsable del crèdit. Com que es tracta d’un document intern de la Universitat de Barcelona, la seguretat de l’acció d’autoritzar la garanteixen: El sistema informàtic: pel que fa tant a l’accés com al control d’autoritzacions per manipular la base de dades. El disseny funcional definit en el projecte: pel que fa a qui és l’actor que actua en cada cas. El NIF de l’usuari de la intranet que fa l’acció d’autoritzar o de rebutjar queda enregistrat en la base de dades del sistema informàtic. El nom i els cognoms associats al NIF s’extreuen del mestre de creditors.  registre electrònic que substitueix la signatura manuscrita que fins ara es feia.

1.2 Una acció, dos canals d’execució Com a norma general, els responsables dels centres gestors i projectes fan l’autorització de la despesa a través de la intranet. Sinó ho fa el responsable delegat. Autorització de la despesa Responsable del crèdit (nominal) Fi P. Ex. > 18.000 EUR Validació de l’autorització Creació del document pressupostari (expedient comptable) Adjunció de la documentació Autorització de la despesa Gestors administratius Delegat del responsable del crèdit (gestor administratiu) Gestors administratius Control Intern Documentació justificativa de la despesa (PDF) Formulari amb les dades SAP imprès i signat manualment pel responsable nominal 1º - Circuit Comanda (AD) Documentació justificativa de la delegació, en general + Exemple 2º - Circuit Factura (O) Ordinària Necessitat de despesa

1.3 Detalls de la delegació del acte informàtic La delegació de l’autorització permet que els responsables del crèdit deleguin l’acte informàtic d’autorització a un gestor administratiu, però no és pas una delegació de la responsabilitat del càrrec. La delegació s’aplica en un sentit ampli, no per a un document, un projecte o un centre de cost concrets, sinó per a tot. La delegació implica que el responsable del crèdit: Signi un document que ho autoritza. Signi cada document pressupostari Aquests dos document (en suport electrònic o en paper) forma part de l’expedient. L’autorització delegada queda enregistrada com a dada de l’expedient. La persona delegada que rep l’autorització només pot ser un usuari del sistema informàtic SAP (no del web) i no pot, al seu torn, tornar a delegar l’acció en algú altre. Si escau, una persona que hagi delegat a una altra pot continuar autoritzant via la intranet.

2.1 Guia ràpida: accés a l’aplicació http://intranet.ub.edu

2.2 Guia ràpida: funcions comunes per a totes les pestanyes Reenviament: indica Sí en cas que la despesa aparegui per segon cop Botó per actualitzar les dades. Quan fa una bona estona que estàs connectat al sistema, convé comprovar que no hi hagi documents nous Identificació del teu nom i NIF Botons per autoritzar o rebutjar la despesa, que prèviament has seleccionat 44444444f Quatre pestanyes on hi ha els quatre tipus de documents diferents Per seleccionar tots els documents d’aquesta pestanya Per seleccionar només aquest document Document amb dues línies de posició Document següent

2.3 Guia ràpida: reserva, autorització i disposició Documents ordenats per fase (reserva > autorització > disposició) i per data Document PDF que justifica la despesa, annexat prèviament pel gestor administratiu Botó per accedir als detalls de la comanda per a les D8 (AD amb comanda menor) i D9 (D amb comanda no menor)

2.4 Guia ràpida: obligacions Document PDF que justifica la despesa, annexat prèviament pel gestor administratiu Documents ordenats per fase i per data Fase pressupostària Document PDF escanejat de la factura corresponent Tipus d’IVA 44444444f

2.5 Guia ràpida: modificacions de crèdit Document PDF que justifica la despesa, annexat prèviament pel gestor administratiu Documents ordenats per fase i per data Línia emissora del pressupost Línia receptora del pressupost La persona que autoritza és responsable del projecte o centre gestor a l’origen 44444444f

2.6 Guia ràpida: notes de càrrec Document PDF que justifica la despesa, annexat prèviament pel gestor administratiu Documents ordenats per fase i per data Línia emissora del pressupost La persona que autoritza és responsable del projecte o centre gestor a l’origen Línia receptora del pressupost 44444444f

3 Consultes, suggeriments i incidències En l’apartat de «Gestió  Gestió Econòmica» de la intranet podreu trobar: Introducció i guia ràpida en PowerPoint. Formulari per sol·licitar la delegació d’autorització a un gestor administratiu. Formulari per sol·licitar un canvi de responsable de centre de cost, centre gestor o projecte. Formulari per sol·licitar l’alta, la baixa o la modificació d’un usuari amb llicència per accedir al nou sistema informàtic.

3 Consultes, suggeriments i incidències Incidències tècniques, dubtes, consultes i suggeriments: Tel. 93 402 16 87, web: www.ub.edu/iub o bé: