O NOSO PROGRAMA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COLEGIO SAGRADO CORAZÓN HH.D.Cristiana Mislata INFORMACIÓN PADRES 6º E. PRIMARIA CURSO
Advertisements

Porque la senda del aprendizaje y el desarrollo integral no tiene fin tutoría Orientación y tutoría.
METODOLOGÍA PARA LA ENSEÑANZA DE LA HISTORIA
ASOCIACION DE EDUCADORES DEL CESAR ADUCESAR
Concentrado metodológico.
Dr. Sergio Manosalva Mena
Compartir nuevas metodologías
Pasos para determinar el Problema.
Unidad 3- Desarrollo de la acción tutorial en línea.
Departamento de Informática y Sistemas Universidad EAFIT
EL ROL DEL DOCENTE EN LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS
Comunicación y educación
Taller de Momentos de la Clase
LA INVESTIGACIÓN-ACCIÓN (IA)
MODULO II PLAN DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO Aula 2.0:
La coordinación de igualdad y convivencia
La Enseñanza y el Aprendizaje de la Matemática apoyados en las Tecnologías de la Información y la Comunicación Adelfa Hernández febrero 2015.
Situación de la salud mental en Chile
Especialización en Educación de la Primera Infancia
Instituto Hispano Inglés de México A.C.
“EL BARRIO ACOGE” AAVV FÁTIMA-CEIP SAN FULGENCIO-CÁRITAS PARROQUIAL
UNIDAD DIDÁCTICA.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
BLOQUE TEMÁTICO I: Formación y perfil del
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
REUNIÓN CONVOCATORIAS SUBVENCIÓNS 2016
2047 INTRODUCCIÓN A LA EDUCACIÓN PREESCOLAR
2047 INTRODUCCIÓN A LA EDUCACIÓN PREESCOLAR
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
Mª Esther Pérez Enríquez
Didáctica y Comunicación Sesión 04
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
CENTRO UNIVERSITARIO LOS FRESNOS PROYECTO INTERDISCIPLINARIO :
Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
FORMACIÓN PROFESIONAL
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
LA ACCIÓN TUTORIAL EN ED.INFANTIL y ED.PRIMARIA
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
TECNOLOGIES DE L’ APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT
Proyecto de Desarrollo Cultural, Social, Económico y Equiparación de Derechos de las Personas con Discapacidad Visual de la República del Ecuador”- DECSEDIV.
LA UCB COMO CENTRO DE INVESTIGACIÓN EN EDUCACIÓN
Orientaciones curriculares Hermosillo, sonora. Agosto de 2018
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CURSO DE INTERVENCIÓN EN TRAUMA. MÓDULO II
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Alianza para el Aprendizaje de Ciencias y Matemáticas
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
Área de Desarrollo Curricular INFD Octubre de 2008
CENTRO UNIVERSITARIO LOS FRESNOS PROYECTO INTERDISCIPLINARIO :
LA IMPORTANCIA DEL APEGO EN EL DESARROLLO INFANTIL
BLOQUE TEMÁTICO IV: Evaluación de Necesidades
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
CENTRO UNIVERSITARIO LOS FRESNOS PROYECTO INTERDISCIPLINARIO :
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
TALLER DE SERVICIO COMUNITARIO
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
Santiago de Compostela, 2012
Transcripción de la presentación:

O NOSO PROGRAMA

2. Elementos dun Programa de Ed. Emocional en Ed. Infantil. DEFINICIÓN DE PROGRAMA. É un plan de acción ou actuación, sistemático e organizado, o servizo de metas educativas que se consideran valiosas. DIFERENZA ENTRE REALIZAR ACTIVIDADES DE ED. EMOCIONAL E LEVAR A CABO UN PROGRAMA DE ED. EMOCIONAL. Debemos dedicarlle un mínimo de tempo (un mínimo de 7 actividades por curso académico) Serán actividades coordinadas Diferentes tipos de actividades: talleres, centros de interese, recunchos de clase, gran grupo ou pequeno grupo. QUE DEBE INCLUIR: Obxectivos. Contidos. Metodoloxía Actividades- Recursos Avaliación. Bibliografía. MARCO TEÓRICO 2. Elementos dun Programa de Ed. Emocional en Ed. Infantil.

METODOLOXÍA Globalizada. Activa. Atendendo a diversidade segundo as características individuais (intereses e necesidades persoais) Xeneralizables. Mestre/a como mediador e modelo de actuación. Clima: seguridade, confianza, afecto (queridos e valorados) Punto de vista didáctico-metodolóxico: contos, títeres, dramatizacións, cancións, bailes, relaxacións, fotografías, noticias de prensa, vídeos … Mascota ou personaxe propio de clase (participa nas actividades) Grupos deben ser reducidos ou contar co apoio doutro mestre.

AVALIACIÓN Imprescindible: permítenos determinar o grado de consecución dos obxectivos. Avaliamos para mellorar e guiar a noso traballo. Preguntarme: Que fixen ben? En que podo mellorar? Tres momentos: inicial, continua ou de proceso e final. Medios: Observación directa. Escalas de observación: rexistro da consecución de obxectivos en cada actividade. Rexistros anecdóticos: situacións transcendentes (conflitos, reflexións …) Diario de clase (rexistrar situacións, experiencias …)

BIBLIOGRAFÍA GROP, Actividades para el desarrollo de la Inteligencia emocional en los niños, Ed. Parramón, Barcelona, 2.009. GROP, Educación Emocional, Programa para 3-6 años, Ed. Wolters Kluwer, Madrid, 2.010. GROP, Educación Emocional, Programa para Ed. Primaria, Praxis, Madrid, 2.005. Rafael Bisquerra Alzina, Educación Emocional y Bienestar, Praxis, Madrid, 2.005. VVAA. Escola de sentimentos. Xunta de Galicia. Santiago de Compostela, 2.009. Felix López e Itziar Etxebarría, Desarrollo Afectivo y Social, Pirámide, Madrid, 2.003