Intercanvi Sant Jaume-Les Heures de Lleida i Sant Josep de Prada de Conflent 15 Anys!! 15 raons per a continuar 15 raisons de continuer.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
"13 LÍNEAS PARA VIVIR" "13 LIGNES POUR VIVRE".
Advertisements

Sabeu qui és Josep de Calassanç?
Joan Brossa: un poète hétérodoxe ( )
Apprendre l’espagnol avec Marlène
Biographie Elle est née le 12 juillet 1997 à Mingora, dans la province de Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan).
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
COHABITATGE ‘COHOUSING’*
RECTA FINAL DEL CURS PER ALS BATXIBAC
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Treball de MÚsica les castanyoles
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
PROJECTE FEM UN RESTAURANT
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
RSC. Responsabilitat Social Corporativa
L'ART GREC.
I transforma un llibre en un nou lector
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Una faula que il·lumina més que el Sol !
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Recordem què vol dir ser adolescent
Psychanalyse de comptes de fée. Bruno Bettelheim.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
XILE cultures a conèixer Cultura de Xile
Valora la repercussió de l’assaig de Joan Fuster en el context de l’època QÜESTIÓ NÚM. 15.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
MÀQUINES, FERRAMENTES I OFICIS
DIADA DE La pau i la no violència.
Una història de la tecnologia
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Parc national de Rapa Nui
DIADA DE LA PAU A SJO.
L'any 1982, tres pediatres i dues assistents socials de Catalunya van coincidir a París en el IV Congrés Internacional sud els Enfants Maltraités et Negligés.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
Objectiu Educatiu Trienni
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
Le cinéma indépendant Erika Ludeña. Qu’est-ce que c’est? ● Le cinéma indépendant définit l'ensemble du cinéma produit en dehors des conglomérats médiatiques.
BIODIVERSITAT A L’HORT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
"Senyor, ensenya'ns a pregar"
Interacció escola - entorn.
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
ELS PRIMERS DIES A P3.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Vulneració dels drets socials
Sant Feliu de Llobregat
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
La vulneració dels drets socials
EL QUADRAT LES MARIETES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Intercanvi Sant Jaume-Les Heures de Lleida i Sant Josep de Prada de Conflent 15 Anys!! 15 raons per a continuar 15 raisons de continuer

Acollida a Sant Josep N°1 Pels nens ja que l’escola ha de treballar per construir futurs ciutadans Pour les enfants puisque l’école doit travailler à la construction de futurs citoyens Presentacions de treballs a Les Heures

N°2 Per que cada nen pugui descobrir altres realitats socials, per obrir se a altres cultures d’una historia comuna. Pour que chaque enfant puisse découvrir d’autres réalités sociales, s’ouvrir aux autres cultures d’une histoire commune. La Seu Vella Universitat Acollida a Sant Jaume

N°3 Per desenvolupar la convivència Taller de cuina a Prada Pica Pica a Prada Pic-nic al Llac de Prada N°3 Per desenvolupar la convivència Pour développer le « vivre ensemble »

Gegants de Lleida N°4 Per que cada nen comprengui i sàpigui quins son els origens de la societat on viu. Pour que chaque enfant comprenne et sache quelles sont les origines de la société dans laquelle il vit. Abadia Sant Miquel de Cuixà Coves Les Canaletes IES Les Heures

N°5 Per donar a cada nen una oportunitat de viatjar. Pour donner à chacun l’opportunité de voyager.

N°6 Per desenvolupar la mirada critica a través de la curiositat, demanant informacions i descobrint els veïns que l’envolten. Obrir-se a la seva proximitat. Pour développer le regard critique, éveiller notre curiosité, en s’informant et découvrant ce qui nous entoure.

N°7 Per desenvolupar els lligams entre els nens més enllà de les xarxes socials. Pour développer des liens entre les enfants au-delà des réseaux sociaux

Exposicions Fundacio Soriguer Paeria de Lleida N°8 Per aprendre’a a coneixer-se i a conviure amb les diferències i punts comuns que ens uneixen. Pour apprendre à se connaître et à vivre ensemble avec nos différences et les points communs qui nous réunissent Les Heures

N°9 Per aprendre a aceptar la diferència cultural, étnica, religiosa… a través del diàleg i l’intercanvi Pour apprendre à accepter la différence culturelle, ethnique, religieuse…à travers le dialogue et l’échange. Retaule Església Prada Centre de proteccio de la Fauna Lleida

Perque son els nens que faran una societat més justa i més tolerant. Canigo i Llac de Prada N°10 Perque son els nens que faran una societat més justa i més tolerant. Parce que ce sont les enfants qui feront une société plus juste et plus tolérante Aula Sant Jaume

N°11 Per incitar la voluntat d’apprendre i conèixer altres coses i obrir les portes de casa seva. Pour donner la volonté d’apprendre et de connaître d’autres choses et ouvrir les portes de chez soi. Espectacle de la Ciència al Pati de Sant Josep

N°12 Per tenir ganes de compartir els nostres coneixaments, els nostres sabers i el que tenim amb altres persones sense por. Fer confiança a la paraula i als consells de les persones que tenen experiència. Pour avoir envie de partager nos connaissances, nos savoirs, sans peur. Pour faire confiance à la parole et aux conseils des personnes expérimentées. Muralles de Vilafranca de Conflent i Fort Liberia

N°13 Per desenvolupar la confiança entre les families i els nens i trencar els topics i les falses idees vehiculades per la societat. Pour développer la confiance entre les familles et les enfants et casser les préjugés et les idées fausses véhiculées par la société Fira Catalana a Sant Josep Prada Presentacions Historia de l’Art a Sant Josep Prada

N°14 Perque és el paper de l’escola d’incitar i permetre el desenvolupament i la realitzacio de totes aquestes eines intel.lectuals i socials. Parce que c’est le rôle de l’école d’inciter et de permettre le développement et la réalisation de tous les outils intellectuels et sociaux. Sant Marti del Canigo Forn solar d’Odeillo

N°15 Perque aquests nens continuaran i desenvoluparan aquest tipus de projectes escolars, pedagogics i socials en la societat del futur, adaptant se a la modernitat de la seva época Parce que ces enfants développeront ce type de projet scolaire, pédagogique et social dans la société du futur, en s’adaptant à la modernité de leur époque

Per molts anys!! Sempre endavant!!