REUNIÓ DE PARES I MARES C.P. L’HORTA Catarroja Curs 2006-2007 Tutora: Teresa Luz Pitarch.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
REUNIÓ DE PARES I MARES 5º de Primària
Advertisements

Reunión de padres 4º curso
Colegio Público El MoLí Tercero de primaria Gloria Gil Ribes.
REUNIÓN DE PADRES C.P. MIGUÉL HERNÁNDEZ CURSO: 2006/2007 Tutora:
REUNIÓN DE PADRES DE 4º B COLEGIO CRISTO REY CURSO ESCOLAR
REUNION DE PADRES C.P. JUAN XXIII TUTOR: RUBÉN MOCHOLÍ RAGA
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Per què El Joc d’Altraterra?
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
www. escultor ortells.es
REUNIÓ DE PARES C.P. “EL TEIX” CURS; 2006/2007 Tutora; Marisa Reig Pascual
REUNIÓN DE PADRES C.P. VICENTE GIRONES CURSO: TUTORA:MARÍA CAMPOS MICÓ
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Colegio “Carrasquer” (Sueca)
PORTAFOLI O CARPETA DOCENT
Colegio público San Vallés
Directora: Dª Josefa Part Martí Domicilio: Avd. Del Puerto, 51 C.P: Teléfono: Fax:
COL·LEGI PÚBLIC E.INFANTIL I PRIMÀRIA BOSCH MARIN
REUNIÓN DE PADRES 4ºB C.P. Humanista Mariner Curso escolar Director: Miguel Ángel Duplessis. Grupo: G.
REUNIÓN DE PADRES DE 4º B C. P. SANTA ANA (Curso )
Mª Amparo Ortiz Martínez
REUNIÓN DE PADRES C.P. VICENTE TENA CURSO
C.P. Vicente Blasco Ibañez Curso
C. San Vicente Ferrer Cullera
C.P JOAN MARTORELL. INDICE  EQUIPO DE PROFESORES EQUIPO DE PROFESORES  HORARIO DE CLASE HORARIO DE CLASE  PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL.
C.P. MAESTRO SERRANO CURSO
Marta Villena Fernández
TUTORA: SONIA VICENTE ASENSI
REUNIÓN DE PADRES CURSO COLEGIO PÚBLICO SAN RAFAEL.
REUNIÓN DE PADRES C.P. SAN LUIS. CURSO   EQUIPO DE PROFESORES EQUIPO DE PROFESORES   HORARIOS DE CLASE HORARIOS DE CLASE   HORARIOS DE.
REUNIÓN DE PADRES 1º A C. P. RAFAEL ALTAMIRA
Septiembre 2003 LMXJVSD Octubre 2003 LMXJVSD
I.E.S Campanar REUNION DE PADRES -Equipo de profesores
COLEGIO PÚBLICO E.INFANTIL Y PRIMARIA PRACTICAS CODIGO: VALENCIA HABITANTES 2001:
REUNIÓN DE PADRES COLEGIO SAN JOSÉ DE CALASANZ CURSO
PLAN DE ACCIÓN TUTORIAL
COLEGIO PÚBLICO SAN MIGUEL LLÍRIA

REUNIÓ DE MARES I PARES 5nt B C.P. la Llosa EZEQUIEL CISCAR I CARRERESGRUP G.
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
L’EQUIP DOCENT COM A ESTRATÈGIA ADAPTATIVA A L’EEES Benedí, Carles; Blanché, Cèsar; Bosch, Maria; Rovira, Ana & Simon, Joan EDBAF, Equip Docent de Botànica.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
C.P. “MARÍA INMACULADA” REUNIÓN DE PADRES -EQUIPO DIRECTIVO
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Elaboració de Plans Individualitzats
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Seminari d’Educació Especial
Presentació de 1r d’ESO Curs
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Presentada per Joana Rosa Moreno
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Transcripción de la presentación:

REUNIÓ DE PARES I MARES C.P. L’HORTA Catarroja Curs Tutora: Teresa Luz Pitarch

TEMES A TRACTAR : Equip de professors / es. Horari d’atenció a les famílies. Establiments d’horaris de “l’escola oberta per a adults.”Establiments d’horaris de “l’escola oberta per a adults Pla d’acció tutorial.

Equip de professors / es: Joana rosa, educació física Lorena Alcaide, coordinadora Manu Chao, educació musical Teresa Luz, tutora

Horari d’atenció a les famílies: - Dimarts i Dijous de 12:30 a 14:00h - Per a qualsevol consulta, no dubteu en cridar al telèfon del centre

HORARIS DE L’ESCOLA OBERTA per a ADULTS TOTES LES VESPRADES A PARTIR DE LES 17:00 h -Classes d’informàtica. -Classes de valencià. -Classes d’educació física.

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 1. Coneixement de l’alumnat: -propiciar el coneixement de les característiques pròpies de l’alumnat. Recollida d’informació: -Dades personals i familiars. -Dades rellevants sobre la seua història familiar i escolar. -Característiques personals: interessos, motivació, estil d'aprenentatge, adaptació personal familiar i social i integració en el grup-classe. -Competència curricular. -Necessitats educatives i Setembre Octubre Disseny d’una fitxa individual de tutoria que facilite la recollida d’informació i seguiment, a més de recollir els aspectes o punts tractats en les enquestes individuals amb l’alumnat i amb els familiars. Tutors/ es orientador/ a Al llarg del curs L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 2. Seguiment de l’alumnat: Realitzar el seguiment personalitzat de cada Registre acumulatiu d’informació rellevant: -Recollida d’informació mitjançant entrevistes periòdiques. -Registre d’incidents. -Observacions sobre la seua actitud, comportament, habilitats demostrades, dificultats, etc. llarg del curs. 3. Adequació de L'ensenyança: Adequar les programacions, l’ensenyança i l’Avaluació a la diversitat de l’Alumnat Selecció de continguts prioritaris i bàsics. Disseny d’avaluació inicial al principi del cicle o curs. -Criteris i indicadors -Instruments -Tècniques Equip de cicle Professorat especialista Setembre Octubre L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 4. Coordinació del professorat: Assemblees: Establir un calendari d'assemblees. Convocar-les. Establir el guió. Alçar acta de les conclusions. llarg del curs. 5. Tutoria amb les famílies: Implicar a les famílies en l’educació dels alumnes per a unificar criteris i pautes educatives que redunden en una major coherència entre escola i família. Calendari d'assemblees generales: Procediment per a mantindre entrevistes amb les famílies i periodicitat. -Entrevistes de tutoria. -Entrevistes amb el professorat. -Entrevistes amb l’orientador/ a. Dissenyar models ‘ informes, butlletí d’informació, notes i comunicats, part d'absències, etc. Col·laborar amb el consell escolar i l’AMPA en l'organització de xerrades, trobades, escola d’adults, etc. Tutor/ a Orientador/ a Departament de coordinació de l’Acció Tutorial Al llarg del curs. L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 6. Elaboració de plans: assumir com a tasca pròpia dels docents, alumnat i família, l’orientació i l’acció tutorial del centre. Col·laborar en l’ elaboració i revisió del pla de tutoria i orientació. Elaborar les programacions de tutoria d’acord als plans establerts. Presentar a la comunitat educativa els plans i programes de tutoria. Tot el professorat, alumnat i famílies. Al llarg de l’any. L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 7. Atenció a les NEE: Atendre a l’alumnat que presenta necessitats educatives especials buscant l'optimització dels recursos i la màxima integració del xiquet o xiqueta. Identificar les NEE de l’alumnat. -A partir de l’avaluació inicial. -Mitjançant el seguiment de l’alumnat, observant el procés d'ensenyança aprenentatge, rendiment acadèmic, etc. -Exploracions psicopedagògiques. Professorat Tutor/ a Orientador/ a Al llarg del curs. Prioritària ment durant el primer trimestre.

ObjectiuActuacionesResponsablesDates 8. Convivència en classe: Propiciar el clima de classe adequat per a la convivència i el treball escolar buscant l’acceptació de tot el grup. Conèixer les característiques del grup: -Mitjançant observació directa. -Enquestes. -Observació externa. Programar activitats complementàries i/o extraescolars: -Eixides culturals. -Convivències. Elecció de càrrecs de representació rotatius: representant. Acordar normes de funcionament del grup d’acord amb l’ establert en el RRI. Triar càrrecs i encàrrecs que possibiliten que cada dedique part del seu temps en benefici del grup. Tutor/ a orientador/ a Al llarg del curs. L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 9. Promoció: Afavorir el pas de l’alumnat d’un cicle a altre i d’una etapa educativa a la següent. Decidir sobre la permanència amb un professor o un altre en el grup per avaluar-lo. -Elaborar informes individualitzats de final de cicle i/o etapa. -Dissenyar un pla de traspàs d’informació. -Organitzar les sessions d’avaluació. -Prendrer decisions sobre la promoció de l’alumnat d’acord als criteris de promoció establerts en el projecte curricular. Tutor/ a Equip de professors/ es Orientador/ a Alumnat. Juny L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA

ObjectiuActuacionsResponsablesDates 10. Mediació: Mediar en situacions de conflicte entre qualsevol membre de la comunitat educativa, buscant sempre una eixida dialogant. -Organitzar reunions de forma separada i conjunta entre les parts. -Fer d’interlocutor/ a. Tutor/ a Professorat Orientador/ a Alumnat Famílies Al llarg del curs. L’ACCIÓ TUTORIAL EN PRIMÀRIA